فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد: امروز در زنگ ریاضی تم 9 کتاب زنبوری صفحات 58 الی 63 به صورت پرسش و پاسخ از دختران گلم با موضوعات :آموزش عدد 5 و 0 ،عدد نویسی برای اشکال ،مفهوم اضافه کردن و کم کردن،تقارن اشکال و رنگ آمیزی نیمه ی دیگر و الگوی منظم و تکرار شونده انجام شد.
تکلیف: دختر گلم عدد نویسی 0 تا 5 را با کشیدن شکل های مختلف تمرین کن تا به خوبی عدد ها را در ذهن بسپاری.لطفا کتاب زنبوری تم 9 و صفحات قبل آن در صورت غیبت در هفته های گذشته تکمیل شده و به همراه دخترم به مدرسه فرستاده شود.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای رنگین کمان:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی توحید به شکرانه ی سلامتی همه ی عزیزان آغاز کردیم.نشانه ی ت و ترکیبات آن تکرار و مرور شد.کتاب نگارش صفحات 46 الی 48 به صورت پرسش و پاسخ از دختران عزیزم انجام شد.ترکیب نشانه های آموزش داده شده با (ا) و (و) نیز در دفتر شطرنجی همراه با مثال های مختلف انجام شد.
تکلیف: دختر زرنگ و باهوشم :تکلیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 74 الی 77 است با دقت و تمیز انجام بده و در پرتال تا آخر وقت روز جمعه بفرستید و در صورت حضوری شدن کلاس ها روز شنبه دفتر مشق و شطرنجی را به همراه کتاب هایی که تحویل داده شد به مدرسه بیاورید.دختر قشنگم ارمغان شماره ی 7 را هم با دقت انجام بده و به مدرسه بیاور.

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ ریاضی عدد 5 و عدد نویسی آن در دفتر شطرنجی انجام شد .تکرار و تمرین الگو یابی با 3رنگ مداد رنگی نیز در دفتر شطرنجی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی توحید به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه ی (ت) با داستان و شعر تدریس شد .پاور پوینت نشانه ی (ت) اجرا شد و جاگذاری نشانه ی ت غیر و ت آخر از روی اسلاید به صورت پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد.صدا کشی کلماتی که نشانه ی ت دارند و روانخوانی درس تاب نیز انجام شد.
تکلیف: دختر زیبای من :تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 67الی 73می باشد .لطفا با دقت و تمیز انجام بده و تکلیف دخترم را امشب تا ساعت 8در پرتال بارگذاری نمایید.سپاسگزارم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: