فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست... با آرزوی سربلندی و موفقیت های بیشمار برای دختران قشنگمان و با تبریک روز دختر به فرشته های زیبای دبستان دخترانه ی علوی. امیدواریم سال تحصیلی پرخاطره ای را با ما تجربه کرده باشیدو تابستان خوش ، خرمی و شادی را پشت سر بگذارید. شاد باشید عزیزان علوی

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: با سلام سنجش هنر برگزار شد. جشن پایان سال تحصیلی و جشن روز دختر برگزار شد. در این روز پایانی سال تحصیلی برایتان آرزوی شادی و موفقیت دارم و امیدوارم تعطیلات تابستانه ی خوبی پیش رو داشته باشید. دوستتان دارم.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: برگزاری جشن هاوسیستم
تکلیف: سلام دختران گلم امیدوارم در تمام مراحل زندگی خود موفق باشید همیشه بدرخشید دوستدار شما( معلم هنر _آقایی)

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر برگزاری جشن پایان سال تحصیلی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز ارزشیابی ریاضی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .ارمغان شماره ی 31 در کلاس به صورت اشتراکی با دوست حل شد.

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ ریاضی الگوهای عددی مختلف و جمع و تفریق ذهنی مرور و تکرار شد.
تکلیف: دختر ماهم برای روز شنبه ریاضی را خیلی خوب مرور و تمرین کن.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .ارمغان شماره ی 30به صورت پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد .
تکلیف: دختر دانا و توانای من:تکلیف آخر هفته ی شما ارمغان شماره ی 29می باشد.با دقت و تمیز انجام بده و شنبه به مدرسه بیاور.

املا اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و بخشنده :امروز در زنگ فارسی املای پایانی در کلاس اول به دختران با سوادم گفته شد .به امید موفقیت های روز افزون برای دختران قشنگم.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت دختران عزیز و اولیای گرامی. در این جلسه سواد مالی (جلسه آخر) به مرور مطالب و بازی و سرگرمی پرداختیم.
تکلیف: از همه شما عزیزانم برای پیام های دلنشین و متن های ویژه ای که به مناسبت روز معلم نوشته بودید و به ویژه هدیه ارزشمند شما که مختص روز معلم بود تشکر میکنم. من در طول دوره ی مدرس خویش طرفدار آن بودم با دانش آموزانم مانند یک دوست باشم و امیدوارم این احساس را در وجود شما ایجاد کرده ام .در آخر موفقیت روزافزون را از خداوند منان خواستارم. دوستدار تک تک شما عزیزانم. مریم خانبابایی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: