فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی صفحه 64 و 65 کتاب درسی تدریس شد و تمرین های زیادی با دانش آموزان انجام شد . تمرین های کتاب کار صفحه 87 و 88 تا سوال 3 با دانش اموزان انجام شد .
تکلیف: ادامه ی تمرینات صفحه 88 و 89 و 91 در منزل انجام شود . تمرین های فصل 3 و فصل 4 را برای برنامه مطالعاتی یکشنبه تمرین کنید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: مباحث نیاز به مرور از درس علوم ،بیان و تکرار شد . برای فردا وسایل لازم از فصل 8 کتاب علوم را ،همراه داشته باشید.(لوله مقوایی یا پلاستیکی ،چند عدد کش ،بادکنک ،ورقه پوش برگ ،نخ و قیچی )

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت فارسی علاوه بر ملاحظه تکالیف فارسی و ریاضی ،در مورد بند نویسی تمرین ویژه یلدایی انجام شد . شعر لحظه دعا امروز پرسیده نشد ،فردا در صورت امکان پرسیده می شود .
تکلیف: تمرینات باقی مانده از درس 7 وتمرینات درس 8 صفحه 62-64 -65-66 کتاب کار علوی انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت مطالعات درس 12 کتاب درسی تدریس شد و به سوالات درس پاسخ داده شد. از درس های 8 تا 11 مطالعات ارزشیابی صورت گرفت .
تکلیف: آیه ای در مورد اسراف ،از بزرگترها بپرسید و روی یک برگه A4 به زیبایی تزئین کنید و به کلاس درس بیاورید .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه اتیکت مهمانی رفتن آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال بیان تجربیات مهمانی خود هستند .

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی صفحه نمادین سازی از فصل چهارم همراه با دست ورزی ضرب انجام شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز عکس دست ورزی های خود را همراه با چهره های زیبای خود برایم در پرتال ارسال کنید ،این عکس را حتما ارسال کنید . عکس صفحه 62 و 63 کتاب ریاضی را ارسال کنید . کاربرگ نمادین سازی را در دفتر ریاضی با دقت انجام دهید . تمرینی که برای دسته های سه تایی انجام داده بودید این بار برای دسته های 4 تایی انجام دهید . تکالیف در صورت حضوری بودن در مدرسه ملاحظه می شود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: علوم فصل 1-2-3از دانش آموزان سوالاتی با لینک نظر سنجی پرسیده شد

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: سلام به همه دختران عزیزم در یلدا ، بلندترین شب سال ،بهترین ها را در کنار خانواده برایتان آرزومندم ،شاد و موفق باشید
تکلیف: لطفا در یک برگه A4 در چند بند همراه با نقاشی یلدایی ،در مورد یلدا و دورهمی های یلدایی و زیبایی های این شب دوست داشتنی بنویسید . ارمغان هفته 13 را با دقت انجام دهید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: سوالاتی از درس 1-5هدیه همراه با لینک نظر سنجی از دانش آموزان پرسیده شد درس دهم هدیه داده شد با توجه به متن کتاب به سوالات صفحه 68 پاسخ دهید
تکلیف: عکس صفحه 68 کتاب درسی در پرتال ارسال شود

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان تکنیک مداد رنگی در طیف های مختلف،ترکیب آنها و کنترل فشار دست را آموختیم.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی ،عزیزان دسته بندی اشیا مختلف را در منزل و کلاس درسی انجام دادند ،
تکلیف: کاربرگ زیر را انجام دهید ،به چند روش جوراب ها را دسته کنید . از دست ورزی که امروز در کلاس آنلاین انجام دادید ،یک عکس ارسال کنید . عکس تکالیف را تا ساعت 22 امشب در پرتال ارسال کنید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: علوم فصل 1،2،3 در کلاس آنلاین پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس 8 فارسی کامل تدریس شد .
تکلیف: جملات زیبایی که امروز در کلاس آنلاین برای قسمت بیاموز و بگو ،گفتی ،در دفتر فارسی وارد کن و آن جملات را کامل کن،تا یک بند یا یک داستان زیبا داشته باشی ، 5 کلمه غیر از کلمات کتابت که با پیشوند خوش ترکیب شده ،جملاتی زیبا بساز، عکس تکالیف تا ساعت 22 امشب ارسال شود .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: املای 4 درس اول فارسی تمرین شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فردا ،هدیه های آسمانی درس 1تا5 به صورت نظر سنجی پرسیده می شود .

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا مداد رنگی و کاغذ به همراه داشته باشید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس هفتم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس هفتم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. امروز یک بادی پرکاشن 3 ضربی همراه یک شعر با احساسات مختلف برای تمرکز و درک احساسات و بیان های مختلف با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. سپس با یک آهنگ 4 ضربی و شمارش 4 تایی با حرکاتی به سمت چپ و راست و ایستادن روی یک پا جهت تعادل و حس هیجان در دانش آموزان بازی و اجرا شد. و درآخر بازی با لیوان (کاپ گیم) و همزمان کشیدن نقاشی برای سرعت عمل و تمرکز و دقت با دانش آموزان تمرین شد.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی شروع فصل ضرب همراه با شمارش چند تا چند تا و گفتن عبارت ضرب و دسته های مساوی تمرین شد و روش نمادین سازی در مسئله گفته شد . امروز سوالاتی از فصل دو ریاضی با دانش آموزان برای رفع اشکال ،روی تخته کلاسی و با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: تکلیف مهارتی زیر را در برگه A4 انجام دهید . روی یک برگه A4 یک دایره به شعاع 5 سانتی متر رسم کنید ،سپس دور آن را با قیچی ببرید ، حالا روی آن در مورد این تصویر ارسالی یک داستان کوتاه و زیبا بنویسید و نقاشی زیبا و مرتبط بکشید . عکس آن را تا ساعت 10 امشب در پرتال ارسال کنید ،در صورت حضوری بودن آن را به کلاس درس بیاورید . عکس تمرین های کلاسی خود را همراه با تکالیف امروز و شنبه در پرتال ارسال کنید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز از همه ی دانش آموزان با استفاده از لینک نظر سنجی ،سوالاتی از فصل 7 علوم پرسیده شد .
تکلیف: طبق برنامه ی مطالعاتی برای فردا فصل 1،2،3 مطالعه شود ،در صورت محیا بودن شرایط از دانش آموزان پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: تکلیف مهارتی زیر را با دقت انجام دهید ،برای جمله سازی از درس علوم کمک بگیرید . عکس تکالیف خود را تا ساعت 22 امشب در پرتال ارسال کنید .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث رفتار منصفانه تدریس گردید

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز دست ورزی ضرب در کلاس انجام شد . سوالات آزمون مطالعاتی فصل اول و تعدادی سوال برای تمرین در کلاس انجام شد و رفع اشکال شد . مسابقه ی خانم ریاضی در کلاس اجرا شد .
تکلیف: در دفتر ریاضی خود ،الگوی ضرب عدد 3 را همراه با شکل بنویسید مانند نمونه ی ارسالی فصل دو کتاب کار ریاضی و کتاب درسی را مرور کنید تا برای برنامه ی مطالعاتی آماده باشید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم سوالات علوم ارمغان هفته 10 و 11 در کلاس رفع اشکال شد .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: ارمغان هفته 10 و 11 کامل با دانش آموزان در کلاس انجام شد .
تکلیف: واژه های مخالف و هم خانواده درس پری کوچولو و پیراهن بهشتی را در دفتر واژه نامه وارد کنید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس های اول تا 7 مطالعات از تمامی دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف: درس 11 مطالعات تدریس شد ، کاربرگه های 8و 9 و 10 ملاحظه شد ، کاربرگه های 11 و12 در کلاس انجام شد ،لطفا اولیا نظارت داشته باشید با دقت کامل شده باشد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: