فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز علوی - طبق برنامه ریزی های مجدد آخرین تغییرات اجمالی برنامه آموزشی کلاسی خدمتتان ارسال می گردد. لطفاً دانش آموزان از هفته پیش رو طبق برنامه کلاسی ارسالی ، موارد آموزشی را به همراه داشته باشند. لطفا در بخش آزمایشگاه فایل را ملاحظه بفرمائید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی پس از مرور درس قبلی دست ورزی شمارش چند تا انجام شد و صفحه 10 تدریس شد و سوال یک صفحه 11 در کلاس انجام شد .
تکلیف: کاربرگ ارسالی را با دقت در دفتر ریاصی نوشته و انجام دهید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فارسی تکالیف ملاحظه شد و تدریس قسمت واژه اموزی در کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: از کلمات مهم و املایی درس اول فارسی یک صفحه در دفتر فارسی املا بنویسید و اولیا آن را ملاحظه کنند و تصحیح کنند. لغات هم معنی و مخالف درس ستایش و محله ی ما ،شنبه در کلاس درس پرسیده می شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: هدیه های آسمان درس اول تا قسمت گفت و گو کنیم صفحه 10 در کتاب کامل شد .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت قرآن ابتدا مروری از سال گذشته در کلاس درس داشتیم و دانش اموزان اذکار اذان و اقامه را خواندند و تکرار و تمرین کلاسی داشتیم .

آزمایشگاه

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز علوی - طبق برنامه ریزی های مجدد آخرین تغییرات اجمالی برنامه آموزشی کلاسی خدمتتان ارسال می گردد. لطفاً دانش آموزان از هفته پیش رو طبق برنامه کلاسی ارسالی ، موارد آموزشی را به همراه داشته باشند. لطفا در بخش آزمایشگاه فایل را ملاحظه بفرمائید. با تشکر
تکلیف: یادآور می گردد در بخشی از ترتیب اجرای درس ها تغییراتی اعمال شده است. با تشکر
فعالیت: سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب کارها به مدرسه آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان قرار داده و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل فرستاده شود . ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای بر اساس تجربیات دانش آموزان اجرا می شود و یا طبق تکالیف مورد نظر به صورت برگه ای تحویل مربی خواهد شد.با تشکر معاون آموزشی کیهان

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: عزیزان در ساعت ریاضی و هوش ،صفحات 8و 9 را در کتاب انجام دادند و رفع اشکال صفحه 11 کتاب کار علوی نیز در کتاب کار ریاضی انجام شد .
تکلیف: تکلیف : به سوالات با دقت پاسخ دهید (با روش الگویابی)

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در یکی از ساعات درسی دانش آموزان به سوالات فصل اول از کتاب کار علوم صفحات 10 و 11 پاسخ دادند و در کلاس جواب ها مورد بررسی قرار گرفت .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دختران گل در ساعت فارسی ،دفتر واژه نامه ملاحظه شد و مخالف های درس اول کامل بررسی شد .درس محله ما را با دقت یکبار برای اعضای خانواده روخوانی کن .
تکلیف: از درس محله ی ما کلماتی که دارای حروف (ح-ت-ط-ظ-ث)هستند در جدولی مرتب بنویس. صفحه 8 از کتاب نگارش را در کتاب نگارش انجام دهید . دخترهای گلم لطفا ارمغان هفته شماره 2 را تا اخر هفته هفته انجام دهید و شنبه به مدرسه بیاورید .

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان : دویدن-تمرین اصلاحی پریدن-تمرین مقدماتی دو امداد-آموزش حمل کوله مدرسه و بازی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: از سرفصل خودآگاهی درس شناخت احساسات تدریس گردید .تکلیف صفحه 9 در منزل انجام شود.
فعالیت: سلام وقت والدین گرامی بخیر، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب های کارها را به دبستان آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان گذاشته و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل می فرستد ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای در کلاس بر اساس تجربیات کسب کرده دانش آموزان در کلاس گفتگو یا نوشته هایی که در برگه نوشته اند بررسی خواهدو مشارکت انجام خواهد شد.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس ریاضی صفحه 9 کتاب درسی را خواند ،سوالات کتاب کار ملاحظه شد و در جلسه بعدی رفع اشکال خواهد شد .
تکلیف: سوالات زیر را با دقت در دفتر ریاضی نوشته و به دقت انجام دهید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دانش آموزان نازنین در درس علوم ادامه درس علوم را تا جمع آوری اطلاعات خواندند و جدول های مربوطه را کامل کردند ،فردا همراه برنامه ی درسی ،کتاب کار علوی درس علوم آورده شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس فارسی واژه های هم معنی درس اول را پیدا کرده و در دفتر واژه نامه وارد کردند ،کلمات مخالف این درس را به عنوان تکلیف در دفتر واژه نامه پیدا کنید و بنویسید .
تکلیف: واژه های مخالف درس اول فارسی را پیدا کرده و در دفتر واژه نامه وارد کنید .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: عزیزان امروز در ساعت املا ،لغات املایی درس ستایش را نوشتند و با برخی از آنها جمله ساختند .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: سلام سال تحصیلی جدید رو تبریک میگم. امروز معارفه و آشنایی با کتاب و مرور درس سال گذشته رو داشتیم. درس اول داده شد و بچه ها با پول های خارجی آشنا شدند
تکلیف: واحد پول کشورهای برزیل، ارمنستان و روسیه تحقیق شود. قصه صوتی با این لینک گوش داده شود https://aparat.com/v/7WPVD

رایانه

مدرس: شیخی، مرضیه
فعالیت: آموزش نرم افزار پاورپوینت.بستن وذخیره کردن.تایپ کردن.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: با سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با آرزوی موفقیت دلبندان عزیز مدرسه علوی با سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال ت آشنایی با دانش آموزان و آشنایی با رشته شطرنج و آموزش صفحه شطرنج و خطوط آن
تکلیف: نقاشی یکی از مهره های مورد علاقه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز، با توجه به اهمیت پرتال و ثبت گزارش ها و تکالیف روزانه آموزشی معلمین پایه ، زبان و فوق برنامه خواهشمندیم به طور مرتب پرتال را چک و بررسی بفرمائید همچنین دانش آموزان را با این روند آشنا و عادت دهید تا بتوانند تکالیف و گزارش های روزانه کلاسی خود را از این طریق پیگیری کنند. یکی از اهداف مهم ما در پرتال علوی اطلاع رسانی روزانه گزارش های آموزشی معلمین به والدین گرامی و دانش آموزان است و قطعاً صرفه جویی در وقت کلاسی می باشد. خواهشمندیم در این امر مهم همراه دبستان علوی باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: **یاد آوری** به اطلاع والدین عزیز اول تا سوم می رساند با توجه به کلاس فوق برنامه شطرنج، یک دست شطرنج ساده (در صورت امکان شطرنج مسابقات) که دارای کیف یا جعبه ای باشد که دانش آموزان مهره ها را گم نکنند برای آن ها تهیه بفرمائید و حدالمقدور مگنتی نباشد. برای جلسات شطرنج آموزشی همراه خود داشته باشند (حتماً برچسب نام داشته باشد)

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دانش آموزان فصل 1 ریاضی صفحه 8 را امروز خواندند و تمرینات کتاب درسی را انجام دادند ،از کتاب کار علوی صفحه 8 کتاب در کلاس انجام شد ، ادامه ان تا صفحه 10 و 11 برای فردا انجام شده باشد .
تکلیف: تکلیف صفحه 10 و 11 کتاب کار علوی قسمت تمرین در منزل انجام شود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز درس اول علوم تا صفحه 10 انجام شد جدول صفحه 8 و 10 در کلاس پر شد .کسانی که کتاب علوم به همراه نداشتند برای جلسه بعد درس علوم ،این دو جدول را کامل کنند.

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز درس ستایش را روخوانی و روانخوانی کردند و درس اول فارسی را روخوانی کردند ،کلمات مهم درس محله ی ما مشخص شد.
تکلیف: واژه های درس ستایش فردا پرسیده می شود مطالعه کنید .حتما دفتر واژه نامه هر روز همراه داشته باشید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس اول مطالعات اجتماعی در کلاس تدریس شد. کادر انتهای درس اول را جستجو کرده و در کتاب با مداد پاسخ دهید.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیا گرامی . مواردی که در این جلسه آموزش داده شد : آموزش حریم شخصی و آموزش مکانهای که حریم شخصی دارند
تکلیف: دانش آموزان باید در مورد حریم شخصی برای خانواده خود توضیح دهند و نظرات آنها را در این مورد بپرسند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: