فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما کلاس آنلاین پیش دبستانی خود را با شعر The little snowman شروع کردیم. سپس، تدریس صفحه ی 20 کتاب علوم و 25 کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: اولیای نازنین می‌دانم که با دقت و اشتیاق کلاس‌های آنلاین را با زبان آموزان کوچکمان همراهی می‌کنید ولی لطفا و خواهشا کلمات را (با تلفظ اشتباه) به دانش آموزان عزیزم ذکر نکنید و وقتی من سوال می‌پرسم اجازه دهید عزیزانم پاسخگو باشند. همچنین اگر امکان پذیر هست کتاب ها را تحویل گرفته و لطفا به هیچ عنوان مباحث درسی را جلوتر از تدریس کلاس انجام ندهید. از همکاری و دقت نظر شما سپاسگزارم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز مبحث‌های اخیر Math را برای تثبیت بیشتر مرور کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یونیت 11 کتاب Picture Dictionary را کامل کردیم و مروری بر لغات کتاب Science داشتیم.
تکلیف: لطفا از CD کتاب Picture Dictionary، فایل صوتی شماره‌ی 30 تا 36 را برای دانش آموزان پخش کنید. لطفا هیچ‌گونه ترجمه‌ای از کودک عزیزمان نخواهید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز فقط مروری بر مباحث تدریس شده داشتیم و همچنین درس 11 کتاب Picture Dictionary تدریس شد.
تکلیف: لطفا فردا همه‌ی زبان آموزان عزیزم حتما کتاب Pencil Control را همراه داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز دو صفحه از کتاب Pencil Control را برای تقویت عضلات دست انجام دادیم. سپس، دروس 8، 9 و 10 کتاب Picture Dictionary را مرور کردیم. در نهایت فیلم شماره 20 را با هدف تثبیت کلمات مربوط به پارک تماشا کردیم.
تکلیف: اولیای گرامی بنده کتاب های Pencil Control را جهت مشاهده‌ی شما عزیزان تحویل دانش آموزان دادم، لطفا شنبه حتما همراه خود به مدرسه بیاورند. و این نکته را هم در نظر داشته باشید که ما تا امروز تا صفحه 21 کتاب انجام دادیم. دانش آموزانی که در این بازه غایب بودند و این صفحات را انجام ندادند لطفا در منزل با مداد شمعی انجام دهند. آخر هفته‌ی دلنشینی داشته باشید. :)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: