فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس جذاب زبان ما، فعالیت مربوط به تقویت عضلات دست‌ها را تمرین کردیم. به صورتی که تصویر دستِ بنده به شکل های مختلف روی برگه کشیده شده بود و دانش آموزان آن حرکات را به سرعت انجام می دادند. فعالیت دوم مربوط به الگوی آدمک داده شده برروی کاغذ رنگی ها و کبریت بود. برای هر دانش آموز یک الگوی خاص داده شده بود که او می بایست الگوی داده شده را به کمک چوب کبریت می‌ساخت. بازی‌های این چنینی زبان آموزان را برای مداد دست گرفتن آماده می‌کند، در کنار اینکه در هر دوی این فعالیت‌ها، لغات و عبارات متناسب به زبان انگلیسی را نیز تکرار و تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز، با مابقی لغات و همچنین دیالوگ مربوط به اعضای خانواده آشنا شدیم. سپس زبان آموزان عزیزم، با توجه به عکس خانواده خود، در مورد اعضای خانواده جملات کوتاهی گفتند.
تکلیف: اولیای عزیز، لطفا از CD کتاب Picture Dictionary، آیتم 21، 22 و 23 را دو بار پخش نمایید. لطفا به هیچ عنوان از کودک ترجمه‌ی فارسی لغات را نخواهید، سوال فارسی نیز نپرسید. فقط اجازه بدهید دختران عزیزم به فایل گوش کنند و در صورت امکان به تصاویر صفحه‌ی 18 و 19 نگاه کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما درس 6 کتاب Picture Dictionary را آغاز نموده و در مورد مبحث دلنشین خانواده و اعضای آن صحبت کردیم.
تکلیف: دانش آموزانی که امروز کبریت نیاوردند لطفا فردا تهیه کنند و تحویل دهند. عزیزان لطفا در صورت امکان، فردا یک عکس ساده ی کاغذی از خانواده‌ی خود برای کلاس همراه داشته باشند تا به صورت واقعی در مورد اعضای خانواده‌مان صحبت کنیم. :) دقت بفرمایید عکس برای محیط کلاس مناسب باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، شعرهای گذشته را مرور کردیم. همچنین بازی تمرکز که مربوط به اعداد و رنگ‌ها هست را انجام دادیم. در این بازی تعدادی دایره و اعداد یک تا سه وجود دارد که دانش آموزان دایره‌ها رو مطابق با رنگ و عدد باید بچینند. در عین حال، مبحث دایره، عدد و رنگ را مرور می‌کنند.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا فردا همگی یک بسته کوچیک چوب کبریت با خود به مدرسه بیاورند و تحویل بنده دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز لغات مربوط به اعضای بدن را به پایان رساندیم و یک بازی جذاب برای تثبیت آن انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: