فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما با لغات جدید و تخصصی‌تری در حوزه‌ی وسایل خانه آشنا شدیم و spelling انها را با یک بازی جذاب تمرین کردیم و در انتها شعر صفحه ی 36 را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان باهوشم از لغات صفحه ی 34 یک خط بنویسند و حتما spelling لغات را تمرین کنند،پرسش spelling خواهیم داشت و همچنین شعر صفحه ی 34 در منزل گوش داده و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی پر از هیجان ما ، مبحث تخصصی الکتریسیته را آموختیم و در مورد انواع الکتریسیته صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیزم درمنزل اسم اشیائی که با الکتریسیته کار میکنند را در دفتر خود نام برده و مشخص کنید که از کدام نوع الکتریسیته می باشد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ،در صفحه ی 33 ما با قسمت دوم گرامر (were the pictures in front of the tv?) اشنا شدیم و زبان اموزانم با استفاده از ان تمرین هایی کاربردی انجام دادند.همچنین قسمت listening را در کنار هم انجام دادیم. spelling bee تمرین شد.
تکلیف: زبان آموزانم لطفا برای فردا لغات 20_25 spelling bee را مرور کنند.با توجه به توضیحات گفته شده در کلاس زبان دانش آموزانم writing خواسته شده را حتما انجام دهند و همچنین فردا دیکته از لغات درس 3 کتاب ODI 3 در کلاس برگزار خواهد شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی شاد ما ، مروری بر مطالب تدریس شده داشتیم و صفحات 20و 21 از کتاب ریاضی انگلیسی پایه چهارم نیز تکمیل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد شاد ما، با گرامر جدید و مهم (was/preposition) آشنا شدیم. در همین راستا، زبان آموزان عزیزم مکالمه‌ی مرتبط به این موضوع را حفظ و اجرا کردند. همچنین spelling bee تمرین شد.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا از لغات picture,next to,in front of, mirror,wardrobe,plant, behind, opposite, above, under دو خط بنویسند و کتاب کار صفحه ی 28 را انجام دهند،CD زبان را گوش دهند و همچنین لغات 10 الی 20 spelling bee را دوره کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان Science، با مبحث تخصصی الکتریسیته و کاربردهای آن آشنا شدیم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما در کلاس زبان ،درس 3 که مربوط به furniture, preposition of place میشد را شروع و صفحه ی 32 را انجام دادیم.در این صفحه با ما لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling انها با یک بازی پرهیجان تمرین کردیم. در آخر زبان آموزان عزیزم مکالمه را با ایفای نقش تمرین کردند.
تکلیف: لیست مسابقه‌ی Spelling Bee بارگذاری شد و دانش آموزان پر تلاشم میبایست برای فردا 10 لغت اول که شامل peas, peaches, mangoes, flour, tomatoes, carrots, strawberries,plums, oranges,beans می‌باشد را مرور کنند. (تاریخ مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.)
فعالیت: امروز سنجش کتبی یونیت 1 و 2 انجام شد.
توضیح: از روز بارانی خود لذت ببرید. :)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب و پر از هیجان ما ،امروز با انواع اشکال هندسی آشنا شدیم و درآخر دانش آموزان عزیزم با کاغذ رنگی اشکال هندسی خود را ساختند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: