فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
تکلیف: باسلام،فردا سنجش کتبی در کلاس برگزار خواهد شد. دانش آموزان باهوشم لطفا و حتما درس 1و2 کتاب ODI 3 را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما در کلاس زبان جذابمان،به مرور مطالب گذشته در درس 1_2 در کنار پرداختیم و در همین راستا کاربرگی کاربردی حل شد و همچنین spelling را با بازی تمرین کردیم.امروز دانش آموزان عزیزم مکالمه ای کاربردی را تمرین کردند.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده را مرور کنند.و سوالات زیر را در دفتر نوشته و پاسخ دهند. 1_have you got thick eyebrows? 2_has your mum got a small nose? 3_has your dad got long hair? 4_have you got a black moustache?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی جذاب ما ، اشکال سه بعدی و اصطلاحات مربوطه را یاد گرفتیم .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، صفحه ی 105 را که مربوط به Extensive Reading است انجام دادیم. این نوع صفحات حاوی متن‌های نسبتا طولانی است که مهارت درک مطلب زبان آموزان را تقویت می‌کند و معمولا در آزمون‌های بین المللی نیز بسیار رایج هستند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا از لغات زیر 2 خط بنویسند و همچنین spelling را تمرین کنند. Girl_ blue eyes_ long hair _twins_thin_chin

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، صفحه ی 31 که مربوط به Progress Check (مرور کل یونیت) است انجام شد، همچنین به همراه زبان آموزانم spelling را با فعالیتی جذاب دوره کردیم و در انتها با ساختار مربوط به درس 2 مکالمه کردیم.
تکلیف: دانش اموزان عزیزم لطفا صفحه ی 26 از کتاب کار را حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، ما صفحه ی 30 از کتاب ODI 3 را که مربوط به خانواده‌های مختلف از ملل گوناگون میشد را کامل کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا صفحه ی 25 از کتاب کار را حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما ، مبحث تخصصی زاویه ها را دوره کردیم و اسامی زاویه ها را یادگرفتیم و اندازه گیری کردیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: