فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذاب ما، یک آهنگ انگلیسی انگیزشی را باهم گوش دادیم و درکلاس همخوانی کردیم. سپس متن صفحه 104 کتاب را که درمورد جشن تولد یک شخص و اتفاقات مربوط به آن بود را باهم خواندیم و درباره آن باهم در کلاس بحث کردیم. در نهایت زبان آموزان پرتلاشم، به سوالات آن جهت درک بهتر متن خوانده شده پاسخ دادند.
تکلیف: (فردا ارزیابی (Exam) درس یک کتاب را در کلاس خواهیم داشت. زبان آموزان عزیزم می بایست دیکته لغات درس یک،معانی و گرامر آن را با دقت مطالعه کنند و مسلط باشند.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس امروز ریاضی انگلیسی ما ،مبحث بسیار کاربردی رسید و فاکتور خرید و اختصاصا مبحث «مانده پول» را باهم آموختیم و تمرینات آن را باهم حل کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم تمرین نوشته شده در دفتر را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز یک روز فوق العاده هیجان انگیز در مدرسه داشتیم! افتتاحیه‌ی بزرگ طرح House System همزمان با برگزاری اردوی المپیاد ورزشی

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما ، یک انیمیشن زیبا به زبان انگلیسی تماشا کردیم و عبارت های آن را تکرار و تمرین کردیم.سپس داستان صفحه‌ی 32 کتاب را باهم خواندیم و دانش اموزان عزیزم برای همکلاسیشان داستان را به انگلیسی تعریف کردند.در آخر سوالات کوتاهی از داستان را پاسخ دادیم.
تکلیف: دخترای گلم کتاب کار صفحه 26 را به طور کامل و دقت باتوجه به داستان خوانده شده در کلاس حل نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان تخصصی امروز، بحث اعداد صحیح را مرور کردیم، همچنین دختران پرتلاشم دو تمرین در رابطه با بحث اعداد صحیح قرینه در دفتر Math نوشتند و انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: طبق روال کلاس‌های زبان ما به یک آهنگ دلنشین انگیزشی گوش دادیم و با هم همخوانی کردیم. سپس صفحه‌ی 21 کتاب را که مربوط به مرور همه لغات و گرامر درس یک بود را انجام دادیم و تمرین‌های مربوط به آن را حل کردیم.
تکلیف: لطفا زبان آموزان پرتلاشم کتاب کار صفحه 15 کتاب را حل کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی ما ،مطالب گذشته پیرامون موضوع قلب و کارکرد آن را مرور کردیم و مبحث مربوط به ضربان قلب کوکان و نوجوانان را باهم آموختیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس شاد زبان ما، طبق روال همیشگی، یک شروع بسیار جذاب داشتیم: با هم انیمیشن کوتاهی از یک داستان جالب را تماشا و درباره آن با گفتگو کردیم. سپس صفحه‌ی 20 کتاب را که درمورد موضوع سنت‌های بامزه در فرهنگ ملل بود را کامل کردیم. سپس متن را خواندیم و به سوالات کتاب جهت درک بهتر مطلب و متن درس پاسخ دادیم. همچنین همراه با دختران عزیزم درباره رسوم رایج در ایران به انگلیسی بحث کردیم. (ضمنا سی دی کتاب های زبان ODI به دانش آموزان تحویل داده شد)
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 14 را حل کنند. (لطفا دقت بفرمایید که امتیاز مربوط به تکالیف فقط به تکالیفی داده می‌شود که به طور کامل انجام شده باشد). 2.به سی دی کتابتان گوش دهند و 4 جمله کامل و درست از آنچه درباره Laura and Sally میشنوند را در دفترزبان برایم بنویسند،جملات را در کلاس بررسی و چک خواهیم کرد.(فایل صوتی شماره 10 در فولدر A می‌باشد.)(Track10)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: