فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز کلاس شاداب مون را با گوش دادن به یک کلیپ شاد و انجام حرکات ورزشی انگلیسی، شادتر کردیم. روخوانی کلمات دیروز تمرین و پرسیده شد. مبحث tricky word تدریس و جملات مربوط به آن نیز تدریس شد. سپس روخوانی آنها از تمامی زبان آموزان عزیزم پرسیده شد. در آخر بازی roll the dice انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم جملات و کلمه‌ی so مربوط به حرف "Jj" نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بعد از مرور دروس تدریس شده دیروز، کلمات مربوط به حرف "Jj" تدریس شد. این کلمات تکرار و تمرین نیز شدند. سپس خطوطی از این کلمات در دفتر فانیکس نوشته شدند. در انتها بازی spin the wheels جهت تمرین روخوانی کلمات، جملات و tricky words انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، صفحه ی مربوط به کلمات حرف "Jj" را انجام دهید ولی توجه داشته باشید که خطوط مربوط به کلمه‌ی so نوشته نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز داستان، شعر، طرز نگارش و کلمات حرف "Jj" تدریس شد. سپس کلمات آن به صورت گروهی تمرین شد. خطوط حرف" Jj" در کتاب فانیکس نیز انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، خطوط 1، 3 و 5 حرف "Jj" دفتر فانیکس انجام شود. لطفا و خواهشا دفتر فانیکس و دفتر انگلیسی خود را فردا به مدرسه بیاورید. اولیای گرامی، دفتر بعضی از زبان آموزانم درحال تمام شدن است، لطفا پیگیری کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز کلمات صدای o-e مرور شد و جملات آن تدریس شد. این جملات تمرین و روخوانی نیز شد.
تکلیف: اولیای گرامی، دانش آموزان عزیزم تکلیف روز دوشنبه را انجام نداده بودند. تکلیف امروز نیز جملات صفحه 49 می باشد. هر دو تکلیف انجام شود. برای شنبه نیز tricky word تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بعد از مرور صدای oa و ow، سومین مدل دیکته این صدا (o-e) تدریس شد. صدا و طرز نگارش این صدا، همچنین کلمات آن تدریس شد و بعد از آن تمرین شد. سپس دیکته ی آن در کتاب فانیکس نوشته شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، دو خط اول صدای o-e در دفتر فانیکس نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: