فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان شاد و پر از قصه‌ی ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای oa آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا دو خط اول صدای "oa" دفتر فانیکس نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای Ww دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (we) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم کلمات مربوط به We و جملات حرف Ww را کامل انجام دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای Ww آموزش داده شد. بعضی از کلمات این حرف در کلاس نوشته شد.
تکلیف: تمام کلمات حرف W بجز کلمه‌ی We نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: بعد از مرور حرف V امروز حرف جدید و صدای جدیدی یاد گرفتیم. حرف جدید امروز، حرف W میباشد که شعر، داستان، صدا و طرز نگارش آن تدریس شد. حرف W در کتاب فانیکس یادداشت شد. دیکته ی رنگ انگشتی داشتیم، که عزیزانم کلمات را همراه با رنگ انگشتی خود بر روی ورقه نوشتند.
تکلیف: اولیای گرامی، بنده امروز تمام کاربرگ های عزیزانم را تحویل دادم، لطفا آن هایی که چسبانده نشده را بچسبانید. کاربرگ های ریاضی که قبلا انجام نشده، کامل شود. خطوط 1،3 و 5 حرف W در دفتر فانیکس نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: مرور کلمات و طرز نگارش حرف Vv انجام شد. سپس تدریس کلمات دیکته ای مربوطه و tricky word آن که کلمات ی have میباشد، تدریس شد. روخوانی کلمات و جملات نیز تدریس و تمرین شد. ما در زنگ تمرین خود، چتر بازی نیز کردیم که در آن کلمات به یک چتر چسبانده شده اند و زبان آموزان آن چتر را در دست گرفته، میچرخند و کلمات مقابل خود را میخوانند.
تکلیف: کلمات و تمام جملات صفحه ی 40 و 41 دفتر فانیکس کامل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: