فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز حرف جدید کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Mm در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Mm را یاد گرفتیم.
تکلیف: امروز دفتر زبان‌های دانش آموزان عزیزم را تحویل دادم که در آن کاربرگی چسبانده شده، ولی امروز آن کاربرگ انجام نشود تا توضیحات آن فردا اعلام شود. از عصر زیبای پاییزیتون لذت ببرید. :)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب و پر از هیجان امروز ما ، فعالیت های بامزه ای انجام دادیم و نشان دادیم که می‌توانیم ، بپریم، راه برویم، شنا کنیم و بدویم .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس فانیکس مان بعد از مرور حرف Rr، روخوانی و blend کلمات مربوط به آن حرف را نیز یاد گرفتیم. همچنین tricky word این درس که (a) می باشد نیز تدریس شد. سپس برای مرور کلمات حروف گذشته، بازی هیجانی آشپزباشی را انجام دادیم که در این بازی دانش آموزان به عنوان آشپز باید کلماتِ روی تخم مرغ را پیدا و جدا کنند
تکلیف: صفحه ی مربوط به حرف Rr که شامل tricky word و جملات می باشد، کامل انجام شود. خواهشا کتاب ریاضی انگلیسی، حتما فردا تحویل بنده دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با یک صدای جدید از کتاب ALV Phonics 1 آشنا شدیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Rr در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Rr را یاد گرفتیم.
تکلیف: اولیای عزیز، امروز فقط کلمات مربوط به حرف R که من با خودکار سبز تیک زدم را تکمیل شوند (حرف a به بعد انجام نشود.)

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Rr در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Rr را یاد گرفتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، لطفا فقط و فقط حرف Rr را در دفتر ALV خود بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با 12 کلمه که صدای Hh در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز صحیح نوشتن صدای Hh را یاد گرفتیم در کتاب فانیکس خود تمرین کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، لطفا فقط حروف H موجود در دفتر فانیکس خود را کامل کنند. (لطفا کلمات نوشته نشود) همچنین دانش آموزانی که کلمات مربوط به حرف E خود را انجام ندادند، لطفا کامل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: