فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز زبان آموزان عزیزم اولین داستان کوتاه به زبان انگلیسی را هم خوانی کردند. شیرینی این دستاورد تقدیم به همه‌ی دختران پرتلاشم و اولیای صبور و پشتیبان:)
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، فردا دفتر فانیکس چک می‌شود شما باید تا آخر جملات حرف Bb نوشته باشید.( این موارد جدید نیستند و برای روزهای گذشته هستند.) لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://aparat.com/v/ZVKgE

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بعد از مرور روخوانی و blend کردن کلمات، کلمات tricky تدریس شد و جملات مربوطه روخوانی و تمرین شد.
تکلیف: طبق تکالیف داده شده، دانش آموزان گلم تا پایان صفحه ی 30 را انجام داده اند. عزیزان دلم لطفا از جملات صفحه ی 31، یک مرتبه بنویسید. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/YIgVm

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما مروری بر مطالب دیروز که شامل داستان، شعر و طرز نگارش حرف Bb داشتیم. همچنین کلمات جدید مربوط به حرف Bb تدریس، روخوانی و blend شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، خطوط 7،8،9 و 10 را به عنوان تکلیف در منزل بنویسید. همچنین کتاب و کاربرگ های داده شده برای کلاس ریاضی فراموش نشود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما ، مبحث تخصصی شناسایی انواع مواد کار شد .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Bb در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن حرف Bb را آموختیم.
تکلیف: عزیزانم لطفا از جملات صفحه ی 29 دفتر فانیکس یک مرتبه بنویسید. موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/HvItd

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس شاد و پرقصه‌ی ما، امروز روخوانی کلمات مربوط به صدای Ff را تمرین کردیم. سپس با کلمه‌ی جدید are آشنا شدیم و در نهایت، دیکته‌ی بادکنکی را انجام دادیم.
تکلیف: کلمات are, fantastic, frost, flag از صفحه ی 28 نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: