فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز با داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای Vv آشنا شدیم. بازی spin the wheel نیز انجام شد.
تکلیف: عزیزانم خطوط 4، 2 و 6 حرف Vv دفتر فانیکس نوشته شود. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود: https://aparat.com/v/dKqxe

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما تمرین و تکرار در روخوانی و blending کلمات داخل کتاب فانیکس را داشتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم تکلیفی برای نوشتن ندارید، ولی تمرین در منزل فراموش نشود. :)

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بازی هیجانی گروهی انجام دادیم، که در آن هر گروه مسئول یک رنگ بود. دانش آموزان آن گروه باید کلمات را در سراسر کلاس پیدا کرده و با آن کلمات یک جمله ی طولانی میساختند. ریاضی: دوره و مرور مبحث heavier و lighter به وسیله ی طراحی یک کاربرگ توسط خود دانش آموزان. که در آن خود دانش آموزان یک وزنه کشیدند و دو میوه ی سنگین و سبک را در دو طرف آن قرار دادند و جملات مربوط به آن را گفتند.
تکلیف: دفتر فانیکس تا آخر صفحه ی 39 باید تکمیل باشد که بیشتر دانش آموزان در کلاس تکمیل کردند. لطفا پشت دفتر زبان آموزان عزیزم چک شود. همچنین در این تعطیلات روخوانی و تمرین جملات و کلمات فراموش نشود. اولیای گرامی لطفا کلیپ موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیز پخش شود. https://aparat.com/v/lCkQH آخر هفته ی خوبی داشته باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز اردو اقیانوس پارک انجام شد.
تکلیف: اگر دانش آموزی تکالیف دیروز خود را انجام نداده، حتما برای فردا تکمیل کند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز در مدرسه پر شور ما ، اردو برگزار شد

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای a-e دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (go) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: عزیزان صفحه ی 38 کتاب فانیکس به صورت کامل انجام شود. اولیای گرامی لطفا لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://aparat.com/v/4awZI
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: