فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: برای تثبیت صدای Ss چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با صدای /s/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Ss را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Ss را رعایت کنند. :)
تکلیف: بخشی از کاربرگ حرف S در کلاس انجام شده، لطفا دو خط دیگر را در منزل کامل کنید. (در مجموع 3 خط نوشته شده باشد)

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: و امروز سفر جذاب و پرماجرای ما به دنیای جادویی فانیکس شروع شد. در قدم اول این مسیر طولانی، امروز داستان، صدا، اکشن، شعر و طرز نوشتن صدای S را یاد گرفتیم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس Math امروز، اول لغات مربوط به اندازه و سایزها را مرور کردیم تا خوب برامون تثبیت بشود. سپس، مبحث مهم شمارش اعداد را شروع کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس امروز ما، باز هم روی تقویت عضلات ظریف دست تمرکز کردیم. قوی شدن عضلات و هماهنگی عصب-عضله، یک مهارت ضروریه که تقریبا همه‌جا به کارمون میاد به خصوص در زمان Writing. در راستای این هدف، دو کاربرگ که شامل خطوط نقطه چین بود را کامل کردیم و در نهایت آن‌ها را رنگ آمیزی کردیم. در این حین، Classroom Language و چند عبارت کاربردی را هم مرور کردیم.
تکلیف: در تعطیلات، کمی بیشتر از همیشه لبخند بزنید. عیدتان مبارک! :)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس Math، راجع به اندازه‌ها و سایزها به زبان انگلیسی صحبت کردیم. چند تا لغت مهم هم دربارشون یاد گرفتیم. در انتها، صفحه‌ی 7 را هم با دقت انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: