فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: درکلاس زبان آنلاین امروز ما لغت‌های تدریس شده، داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار مربوط به حرف Mm دوره و تکرار شد.در نهایت دانش آموزان عزیزم لغات را blend کردند و با سرعت خواندند.
تکلیف: اولیای عزیز این لینک شعر Watermelon می‌باشد. می‌توانید در منزل برای زبان آموزان عزیزم پخش کنید. https://aparat.com/v/3nSg4

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا، امروز شعر بامزه‌ی Watermelon را به صورت گروهی تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: درکلاس زبان آنلاین امروز ما لغت‌های تدریس شده، داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار مربوط به حرف Rr دوره و تکرار شد.در نهایت دانش آموزان عزیزم لغات را blend کردند و با سرعت خواندند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که در طول این مدت کلمات و حرف Rr و Hh را در دفتر فانیکس خود کامل نکرد‌ه‌اند، لطفا کامل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با توجه به آنلاین بودن کلاس، مروری بر حرف Hh داشتیم. شعر و طرز نگارش حرف H تمرین شد. سپس کلمات و جملات مربوط به آن را تمرین کردیم.
تکلیف: از عصر پاییزی خود لذت ببرید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان شاد ما امروز داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حرف Kk دوره و تکرار شد. شنبه دفتر زبان و دفتر فانیکس آورده شود. نکته‌ی مهم: به اطلاع اولیای عزیز میرساند که از شنبه هر روز به شکل‌های متنوع، تمرین نوشتاری در کلاس خواهیم داشت.
تکلیف: یک کاربرگ به زبان آموزان عزیزم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می نویسند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهندکرد اگر درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. *این را در نظر بگیرید که ستون آخر برای نوشتن نیست و فقط برای تیک زدن میباشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: