فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در ادامه سفر جذاب و پر از ماجرای ما در دنیای فانیکس، امروز داستان، صدا، اکشن، شعر، مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Nn را یاد گرفتیم و همچنین صداهای آموخته گذشته را مرور کردیم. والدین عزیز، فیلم ضبط شده ی دیکته‌ی خلاق دیروزمان در لینک زیر موجود می باشد. https://aparat.com/v/Zh3IO
تکلیف: زبان آموزان عزیزی که حرف Nn کتاب خود را کامل نکردند، حتما کامل کنند. هم چنین کار برگ داده شده را نوشته و شنبه تحویل من دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس فانیکس شاد و پرنشاط ما، امروز مرور تمرین روخوانی کلمات انجام شد. برای تمرین دیکته‌ی لغات هم یک فعالیت بامزه داشتیم به این شکل که دانش آموزان به وسیله‌ی الفبای بستنی شکل، کلمات خواسته شده را می‌نوشتند. :)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز مبحث خوشمزه‌ی خوراکی‌های سالم را باهم مرور کردیم و خوراکی های سالم را از ناسالم تشخیص دادیم.
تکلیف: کتاب های علوم انگلیسی تحویل زبان آموزان عزیزمان داده شد، لطفا ملاحظه بفرمایید و جلسه آینده روز چهارشنبه همراه دانش آموزان باشد و به من تحویل داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یک روز فوق العاده هیجان انگیز در مدرسه داشتیم! افتتاحیه‌ی بزرگ طرح House System همزمان با برگزاری اردوی المپیاد ورزشی
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، لطفا کتاب و کار برگ های خود را فردا به بنده تحویل بدهند. کاربرگ ها کامل نوشته شده و کتاب را تا آخر صفحه 23 انجام دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: