فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف Dd و لغات مرتبط با آن مرور شد. Tricky words دوره شدند.
تکلیف: 1.همه tricky ها دوره و پرسیده شوند. I, a, is, one, he , she, the, have,has,we, you, are 2.سرمشق های داده شده داخل دفتر(حروفی که تا کنون تدریس شده است) کامل شوند. با صدا و اسم و اکشن (فیلم فرستاده شود) 3. فایل دیکته گوش داده شود و در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف Dd و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. فرم صحیح نوشتن حرف Dd کار شد و blend ها تمرین شدند.
تکلیف: 1. از حرف Dd دو خط نوشته شود. 2. صفحات کتاب jolly 2 حرف Dd انجام شود. 3. فایل زبان در منزل تمرین شود. حروف حتما با صدا و اسم و اکشن تمرین شود. 4‌. حرف Dd با انگشت روی سینی پر از نمک نوشته شود و فیلم آن ارسال شود. لطفا دقت بفرمایید فیلم با فرم مدرسه به صورت افقی گرفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب حرف Mm و لغات مرتبط با آن مرور شد. کلمه we به عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: 1.از هر کدام از blend های زیر 1 خط خوانده و نوشته شود. از دختر گلم در حالی که blend هارا میخواند، فیلم گرفته و ارسال شود. man men map pam 2. از (tricky (we دو خط در ابر نوشته شود. 3. فایل ارسال شده در منزل تکرار و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف Mm و لغات مربوط به آن تدریس شد. فرم صحیح نوشتن حرف Mm کار شد و blend ها تمرین شدند.
تکلیف: 1. از حرف Mm دو خط نوشته شود. 2. صفحات کتاب jolly 2 حرف Mm انجام شود. 3‌. فایل زبان در منزل تمرین شود.حروف حتما با اسم و صدا و اکشن تمرین شوند. 4. از دختر گلم در حالی که حرف Mm را مینویسد فیلم گرفته و ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: