فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب jolly 5 حرف Zz و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. blend های آن کار شدند. تمرین املا به صورت جای خالی روی تخته نوشته و در دفتر وارد شد.
تکلیف: 1. ویدیو ارسال شده تماشا و تمرین شود. از حرف Zz 5 بار خوانده و نوشته شود. (با اسم و صدا و اکشن) 2. جملات زیر در دفتر نوشته و خوانده شود. سپس ویس یا ویدئو آن ارسال شود. It is a buzzing bee. It is a black and white zebra. It is a big zoo. It is a long zipper. 3. املا رنگ ها و لغات زیر تمرین شود: orange/blue/purple/ colour

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter صفحه 4 تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. برگه reading در دفتر چسبانده شد. از روی آن یک بار در دفتر نوشته شود و خوانده شود. ویس ارسال شود. 2.جملات و کلمات نوشته شده در دفتر در مورد رنگ ها تمرین شوند. 3. فایل صدادار مشاهده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام. صفحات 2 و 3 کتاب ODI تدریس شد. هر روز کتاب ODI و دفتر مشق زبان همراه دختران عزیزم باشد.
تکلیف: فایل صدادار شده تمرین و تکرار شود. کتاب کار (activity book) دو صفحه اول، قسمت welcome حل شود. با توجه به کاربرگ mixing colours ، در یک ویدئو خلاقانه، ترکیب رنگ ها گفته و فیلم آن ارسال شود. مثال: red and blue make purple. (ویدئو به صورت افقی و با فرم گرفته شود)

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter مبحث معرفی شخصیت ها تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. ویدیو ارسال شده دیده و تمرین شود. 2. دختر های گلم با استفاده از دو عروسک مکالمه کار شده در کلاس را تمرین کرده و ویدیو ارسال شود. 3. شخصیت های داخل فیلم ارسال شده را معرفی کنند. Who is she? She is .......

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام وعرض ادب ارزیابی نیم سال اول انجام شد. املا از Ben the bee گفته شد. کتاب های jolly 5,6 و ODI starter تحویل داده شدند. از روز شنبه، هر روز کتاب ODI starter Pupil همراه دختران عزیزم باشد.
تکلیف: املا از برگه چسبیده شده در دفتر گرفته میشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: