فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter دو درس اول مرور و تمرین شد. کتاب jolly 4 حروف ai/a-e/ay/ow/oa مرور شدند. فردا ie i-e igh مرور می شوند. لطفا فایل های این حروف با دقت مجدد تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter صفحه 17 و حرف Vv و لغات مرتبط با آن مرور و دوره شدند, blend های آن تکرار و تمرین شدند.
تکلیف: 1. کتاب کار صفحه 17 انجام شود. 2. از حرف Vv سه مثال به صورت جمله نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب حروف oa/o-e/ow و لغات مرتبط با آن مرور و تمرین شد. blend های آن تمرین شدند.
تکلیف: 1. از هر حرف 3 مثال به صورت جمله نوشته شود. به طور مثال: It is a boat. 2. فیلم های صدادار شده مجددا دیده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter صفحه 16 تدریس شد. حروف Ww ,Yy و لغات مرتبط با آن مرور و دوره شدند. فرداoa /o-e/ow مرور خواهند شد.
تکلیف: 1. از هر کدام از حروف Ww , Yy سه مثال به صورت جمله نوشته شود. به طور مثال: It is wind. 2. کتاب کار ODI صفحه 15 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب حروف a-e/ay/ai و لغات مرتبط با آن مرور و تکرار شدند. blend های آن تمرین شدند. روز یک شنبه w و y مجدد دوره خواهند شد. روز دوشنبه oa/ o-e / ow مجدد دوره خواهند شد.
تکلیف: 1.فیلم های ارسال شده مرتبط با حروف کار شده مجددا دیده و تمرین شوند. 2.از هر کدام از حروف کار شده 3 مثال به صورت جمله در دفتر نوشته شود. به طور مثال: (ay) I can play.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: