فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب حروف Gg, Oo, Uu و لغات مرتبط با آنها مرور شدند. blend ها و trickyها مرور شدند.
تکلیف: 1. به ویس املا گوش داده شود و در دفتر نوشته شود. 2. جملات زیر خوانده شوند. ویس یا ویدئوی آن ارسال شود. (فیلم با لباس فرم مدرسه و بصورت افقی باشد) He has a cat. Who is she? Who is he? What is this? This is a cap. I have a sack. You are Rick. I am Dan. She is Pam.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Uu و لغات مربوط به آن مرور شد. Blend ها تمرین و تکرار شد. کلمه who به عنوان tricky تدریس شد.
تکلیف: از کلمه who در ابر دو خط نوشته و خوانده شود. از blend های زیر یک خط نوشته و خوانده شود : under mum فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. کاربرگ دوره حروف به دختران عزیزم داده شد. در منزل حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. حرف Uu و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. کاربرگ ریاضی تحویل داده شد.
تکلیف: 1. از حرف Uu دو خط خوانده و نوشته شود. 2. صفحات کتاب jolly 3 حرف Uu انجام شود. 3. فایل زبان در منزل تمرین شود.حروف حتما با صدا و اسم و اکشن تمرین شوند. 4. با خمیر بازی حرف Uu را نوشته و ویدیو از آن در حالی که اسم و صدا و اکشن گفته میشود ارسال شود. ( همچنین می توان بجای خمیربازی، با کاردستی یا نقاشی این تمرین انجام شود.) 5. کاربرگ ریاضی انجام شود و شنبه آورده شود. 6. به ویس املا گوش داده شود و در دفتر نوشته شود. تمامی ویدیوها با لباس فرم و به صورت افقی گرفته شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف Oo و لغات مرتبط با آن مرور و تمرین شد. کلمه what به عنوان tricky word تدریس شد.
تکلیف: 1.کلمه what در ابر دو خط نوشته شود. 2.جملات زیر یک بار نوشته و خوانده شوند ویدئوی آن ارسال شود. What is this? It is a cat. What is this? It is a cap. What is this? It is a pen. 3.از هر کدام از blend های زیر یک خط نوشته و خوانده شود. dog gon mop hop

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف Oo و لغات مرتبط با آن تدریس شد. فرم صحیح نوشتن حرف Oo کار شد و blend ها تمرین شد.
تکلیف: 1. از حرف Oo دو خط نوشته و خوانده شود. 2. صفحات کتاب jolly 3 حرف Oo انجام شود. 3. فایل زبان در منزل تمرین شود.حروف حتما با اسم و صدا و اکشن تمرین شود. 4. از دختر گلم در حالی که حرف Oo را مینویسد فیلم گرفته و ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: