فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، 1. حرف igh و لغات مرتبط با آن دوره و مرور شد. Blend های آن تکرار و تمرین شد. 2‌. علوم به زبان انگلیسی مبحث parts of body تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. جملات زیر در دفتر نوشته شود و ویس آن ارسال شود. The light is on. The light is off. I like night. It is a right hand. 2. یک ویدیو از خود ارسال کرده و در آن اجزای بدن خود را معرفی کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، ترکیب igh و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. Blend های آن تکرار و تمرین شدند. دیکته گفته شد. برگه های آن تحویل داده شد.
تکلیف: 1. کاربرگ light تحویل داده شد، کلماتی که igh دارند در وسط آن نوشته شده و تزیین شود، و روز چهارشنبه به همراه آورده شود. 2.دیکته جملات زیر تمرین شود. روز شنبه آینده، 11 دی ماه، از این جملات، دیکته گفته می شود: This is a light She has a pink goat. I can play game. We have a black board He has a long train I can smile It is snow Who is she? What is this? It is a plane.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف i_e و لغات مرتبط با آن تکرار و مرور شد. Blend های آن تمرین شدند.
تکلیف: 1. در یک برگه حرف i_e را نوشته و در اطراف آن کلمات مرتبط با i_e را بنویسید. 2. جملات زیر را بخوانید.ویس یا ویدئو آن را ارسال کنید. Ten kites in a line. I am fine. We like bike.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام امروز i-eتدریس شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده تمرین و تکرار شود. از blend های زیر ، 3 بار نوشته و خوانده شود: Kite Bike Fine

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، مسابقه sound out برگزار شد.
تکلیف: به فایل املا گوش کرده و در دفتر نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: