1400/07/18
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- صفحه ی 12 کتاب درسی با عنوان «ماشین ورودی - خروجی» و با اهداف آموزشی زیر تدریس شد: مفهوم ماشین ورودی و خروجی را درک کند، عملیات ماشین را تشخیص دهد و قسمت ورودی خروجی را کامل کند.
2- رفع اشکال دروس گذشته در کلاس انجام شد.
1- تمرینات صفحه ی 13 کتاب درسی با دقت حل شود.
2- تمرینات صفحه ی 20 و 21 و 22 کتاب کار ریاضی را با تمرکز و حل شود.
3- تصویر صفحه ی 12 کتاب درسی ارسال شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- املا از درس آفریدگار زیبایی در کلاس گفته شد.
2- لطفا اولیای عزیز، املای گفته شده را صحیح کنند و برای دخترم دو نمره (یکی برای نوشتن املا و یکی برای زیبانویسی) لحاظ کنند.
1- تصاویر دفتر املا ارسال شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته با کمک و همکاری دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس سوم ( درآمد ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم واژه ی درآمد / درآمد ماهیانه و درآمد غیر ماهانه آشنا شدند . انیمیشن درآمد خرسی نمایش داده شد . کتاب داستان پول در می آورم از انتشارات قدیانی معرفی شد . پاورپوینت درآمد و مشاغل مختلف نمایش داده شد .
دخترهای با هوشم لطفا کاربرگ را بادقت انجام دهید . برای جلسه آینده چند عدد قبض گاز یا برق یا آب آماده کنار دست خود داشته باشید .
1400/07/17
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس صفحات 9 و 10 و 11 کتاب درسی با عنوان الگوها و با اهداف آموزشی: الگوها را به صورت عددی و شکلی تشخیص دهد، الگوهای چند مرحله ای را بررسی کرده و آن ها را توضیح دهد و برای الگوهای مختلف شکل رسم کند و آن ها را توضیح دهد، انجام شد.
1- تصاویر صفحه های 9 و 10 و 11 کتاب درسی ریاضی ارسال شود.
2- درس نامه ی صفحه ی 18 و 19 از کتاب کار با دقت مطالعه و مثال ها را برای خود حل و بررسی کنید.
3- سوالات قسمت کار در کلاس صفحه ی 19 و 20 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- پرسش شعر حفظی خبر داغ انجام شد.
2- تدریس درس دوم (کوچ پرستوها) با اهداف آموزشی: معرفی یکی از شگفتی های عالم خلقت، کوچ پرستوها و ایجاد فرصتی برای تفکر درباره ی آفریده های خدا، انجام شد. (قسمت های روخوانی درس، درست و نادرست، درک مطلب)
1- تصاویر قسمت های درست و نادرست و درک مطلب ارسال شود.
2- 5 خط املا از درس ستایش و درس اول کتاب فارسی نوشته شود.
3- روز یکشنبه در کلاس، املا از درس اول گفته می شود.
1400/07/14
مطالعات اجتماعی چهارم
دادزه، فتحیه
1- درس اول از دانش آموزان پرسیده شد. (مرور درس اول)
2- تدریس درس دوم با عنوان اینجا محله ی ماست و با اهداف آموزشی: توانایی ترسیم نقشه ی ساده ای از محله بعد از انجام بازدید، آشنایی با مقرراتی که باید در مسجد یا بوستان رعایت شود، احساس مسؤلیت نسبت به رعایت در اماکن عمومی، ارائه ی پیشنهاد برای بهتر شدن بوستان محله و توانایی مقایسه ی دو تصویر از یک مکان با فاصله ی زمانی زیاد انجام شد.
1- درس دوم کتاب مطالعات اجتماعی را با دقت مطالعه کرده و اولیای عزیز در منزل از دختران گلم، پرسش کنند.
2- سوالات درس دوم کتاب کار علوی را با دقت پاسخ دهید.
3- کاربرگ شماره ی 1 و 2 از انتهای کتاب مطالعات پاسخ داده شود.
هدیههای آسمان چهارم
دادزه، فتحیه
1- درس اول از دانش آموزان پرسیده شد. (مرور درس اول)
2- درس دوم با عنوان کودکی بر آب و با اهداف آموزشی: آشنایی با زندگی حضرت موسی علیه السلام، تحقق و اجرا شدن وعده های الهی و شناخت معجزات الهی انجام شد.
1- درس دوم کتاب هدیه های آسمانی را با دقت مطالعه کرده و اولیای عزیز در منزل از دختران گلم، پرسش کنند.
2- تمرین قسمت برایم بگو را نوشته و ارسال کنید.
قرآن چهارم
رجبی، مرضیه
تدریس صفحات 5 الی 8 کتاب قرآن پایه چهارم
پرسش و پاسخ از دانش آموزان
آموزش کلمه ی زکات
ورزش چهارم
صفایی، منصوره
انجام نرمش های تخصصی ورزش یوگا
آموزش حرکت درخت
انجام حرکت درخت توسط دانش آموزان
تمرین حرکت درخت
رایانه
رخ فروز، سمیه
آشنایی با اکسل- محیط کار - اجرا نرم افزار -نوار ریبون-منوی فایل - نوار پیمایش-نوار وضعیت گفته شد.
موارد گفته شده در محیط اکسل مرور شود.
1400/07/13
1400/07/12
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- ادامه ی تدریس صفحه ی 8 کتاب درسی انجام شد.
2- رفع اشکال از دانش آموزان در کلاس انجام شد.
1- تمرین های صفحه ی 15 و 16 و 17 کتاب کار علوی با دقت و تمرکز عالی انجام شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- معنی شعر خبر داغ در کلاس گفته شد.
1- شعر خبر داغ را تا آخر هفته حفظ کنید.
نگارش چهارم
دادزه، فتحیه
1- به سوالات درس اول کتاب نگارش با همکاری دخترای عزیزم، پاسخ داده شد.
1- جواب سوالات را در کتاب، وارد کرده و تصویرش را ارسال کنید.
مهارت اجتماعی
شریعت زاده، گل آرا
جلسه اول درباره کلیت درس اتیکت و تعریف آن/ همچنین مباحثی که قرار است دانش آموزان در طی سال تحصیلی یاد بگیرند، صحبت کردیم.
مباحثی مثل معرفی مناسب- روند یک مکالمه از ابتدا تا انتها نیز تمرین و کار شد.