فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- پرسش و پاسخ کلاسی از دروس تدریس شده ی گذشته انجام شد. 2- تدریس درس چهارم (نقشه ی محله ی ما) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: ترسیم تصویر با نگاه کردن از بالا (دید عمودی)، استفاده از نقشه و کاربرد راهنمای نقشه 3- کاربرگ شماره ی 3 و 4 از انتهای کتاب درسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1- دانش آموزان عزیز درس 4 را در منزل خوب مطالعه کرده و نکات مهم درس را برای خود مشخص کنند. 2- کنفراس درس 2 کتاب مطالعات انجام شده و فیلمش را ارسال کنید. 3- نکات مهم درس دوم را در کتاب درسی مشخص کنید و برایم ارسال کنید. 4- نقشه ی منزل خود را از بالا رسم کرده و ارسال فرمایید. 5- تصویر کاربرگ 3 و 4 را ارسال فرمایید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- پرسش و پاسخ کلاسی از دروس تدریس شده ی گذشته انجام شد. 2- تدریس درس چهارم با عنوان یک نماز و ده رکوع با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با نماز آیات و برخی احکام آن، اشتیاق به ادای نماز آیات به هنگام وجوب آن و ادای نماز آیات به شیوه صحیح آن
تکلیف: 1- دانش آموزان عزیز درس 4 را در منزل خوب مطالعه کرده و نکات مهم درس را برای خود مشخص کنند. 2- کنفراس درس 2 کتاب هدیه انجام شده و فیلمش را ارسال کنید. 3- نکات مهم درس دوم را در کتاب درسی مشخص کنید و برایم ارسال کنید.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 11 الی 14 قرآن کریم پایه چهارم پرسش و پاسخ از دانش آموزان کلاس

متن ادبی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش حرکت جنگجو
تکلیف: تمرین حرکت جنگجو در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: تمرین صفحه 9و10 کتاب بصورت پرسش و پاسخ انجام شد، افزودن و حذف کردن کاربرگ و ساختار کاربرگ تدریس شد.
تکلیف: تمرین صفحه 12کتاب انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1- تمرینات صفحه ی 30 و 31 و 32 کتاب کار ریاضی را با دقت حل کنید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس درس دوم علوم تجربی (مخلوط ها در زندگی) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: بتواند حالت مواد اطراف را نام ببرد و مشخص کند، مخلوط ها را در دو گروه یکنواخت (محلول) و غیر یکنواخت قراردهد، روش هایی برای جداسازی بعضی مخلوط های ساده ارائه دهد، در مواقع لازم روش هایی را پیشنهاد کند که به سرعت حل شدن مواد کمک می کند و روش هایی برای جداسازی مخلوط های ساده از یکدیگر پیشنهاد کند.
تکلیف: 1-به سوالات درس دوم کتاب کار علوم با دقت پاسخ دهد.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: ادامه نقاشی حرفه ای گل با گلدان ( چک کردن طراحی اولیه و اشکال گیری جزییات طراحی عزیزانم ) آموزش رنگ آمیزی گلدان ( جزییات ، انتخاب رنگ و رنگ آمیزی با خلاقیت دخترانم )
تکلیف: ارسال عکس اثر ؛ فقط رنگ آمیزی کامل گلدان (( گلها ، شاخه ها و برگها بدون رنگ هستند)) روز شنبه ساعت 5 تا 6 در گروه هنر و خلاقیت

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت " گفتگو منطقی " برای مدیریت کردن استرس آموزش داده شد .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تمرینات صفحه ی 20 کتاب درسی با همکاری دختران خوبم حل و بررسی شد. 2- رفع اشکال از سوال های حل شده در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1- لطفا تصویر صفحه ی 20 کتاب درسی را ارسال کنید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- شعر حفظی خبر داغ از چند نفر پرسیده شد. 2- تدریس و روخوانی درس سوم (راز نشانه ها) با هدف ترغیب به بهره گیری از نیروی تفکر و تعقل در زندگی و تقویت قدرت درک متن در دانش آموزان انجام شد. 3- تدریس قسمت واژه آموزی با هدف آشنایی با کلمات هم آوا (متشابه) و شناسایی معنای کلمات انجام شد. 4- تدریس و تمرین قسمت قصه گویی و صندلی صمیمیت با هدف آشنایی با نقش جمله در رساندن پیام و تقویت مهارت های نوشتن انجام شد.
تکلیف: 1- روخوانی درس سوم در منزل تکرار و تمرین شود جهت روان خوانی دانش آموزان. 2- voice درس سوم فارسی را ارسال فرمایید. 3- لطفا عکسی از قسمت درست و نادرست و درک مطلب درس سوم ارسال کنید.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- ادامه ی تمرین های صفحه ی 18 کتاب درسی و صفحه ی 19 با همکاری دخترای عزیزم تدریس و حل شد.
تکلیف: 1- لطفا دانش آموزان عزیز عکس صفحه های 18 و 19 کتاب درسی را با کیفیت برایم ارسال کنند. 2- تمرینات صفحه ی 20 کتاب درسی با دقت حل شود. 3- درس نامه ی صفحه ی 28 کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. 4- تمرینات قسمت کار در کلاس صفحه ی 29 و 30 کتاب کار با دقت حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- املای شماره ی 2 از درس کوچ پرستوها در کلاس گفته شد.
تکلیف: 1- لطفا عکس املا را برایم ارسال کنید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 4 ( هزینه ها ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم هزینه ، هزینه ثابت و هزینه متغییر آشنا شدند . کارتونی درباره ی قبض ها و همسایه ها نمایش داده شد . صفحات درس 4 با اجازه دانلود گذاشته شد . پارپوینت هزینه های شیرینی فروشی نشان داده شد .
تکلیف: دخترهای قشنگم لطفاً تکالیف را با دقت و با علاقه انجام دهید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: