فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 62 کتاب درسی با همیاری دخترای گلم حل و تدریس شد. 2. مبحث تقسیم با روش های فرآیندی و تکنیکی تدریس و سوالاتی با این مبحث در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1.ن د ا ر ی م (یلدا مبارک)

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ادامه‌ی تدریس درس هفتم (آهنربا در زندگی) در کلاس همراه با انجام فعالیت‌های آن، انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس ابتدایی درس دهم (مورخان چگونه گذشته را مطالعه می‌کنند؟) با کنفرانس و بارش فکری انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: ارسال فایل آفلاین ( اتمام اثر سایه روشن حرفه ای با مدادرنگی ؛ گل و گلدانها ) توضیح زمینه کار و اتمام اثر ارسال لیست وسایل برای شروع مجسمه سازی پاپیه ماشه
تکلیف: ارسال عکس اثر کامل شده روز شنبه ساعت 5 تا 6 در گروه هنر و خلاقیت

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 61 کتاب درسی با همکاری دانش آموزان حل و بررسی شد. 2. مفهوم بخشپذیری در کلاس تدریس شد.
تکلیف: 1. تصویر صفحه ی 61 کتاب درسی ارسال شود. 2. تمرینات صفحه ی 62 کتاب درسی با دقت حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دهم (باغچه ی اطفال) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: تقویت پشتکار و صبر و شکیبایی، تقویت درک متن و سواد خواندن 2. فایل صوتی روخوانی درس در کلاس گذاشته شد و بعد دانش آموزان روخوانی درس را در کلاس انجام دادند. 3. قسمت درست و نادرست و قسمت درک مطلب در کلاس با همیاری دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. روخوانی درس 10 را در منزل تکرار و تمرین کنید سپس فایل صوتی این درس را ارسال فرمایید. 2. عکس قسمت درست و نادرست و درک مطلب درس 10 را با کیفیت خوب ارسال کنید.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمامی دانش آموزان انشای خود با موضوع (راز رسیدن به موفقیت چیست؟) درکلاس خواندند. در پایان نتیجه گیری کلی از متن های خوانده شده در کلاس گفته شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: پایان این جلسه آموزشی، دانش آموزان قادر هستند وسایل مورد نیاز جهت چیدمان رسمی میز غذاخوری را تشخیص دهند. یک مدل دستمال سفره را تزیین نمایند و بتوانند از چوبهای چاپستیک استفاده کنند
تکلیف: دانش آموزان یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را ارسال نمایند. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را ارسال نمایند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرین 3 صفحه ی 58 در کلاس حل و بررسی شد. 2. سوالات قسمت تمرین و فکر کن صفحع ی 59 با همیاری دخترای قشنگم حل و توضیح داده شد. 3. مبحث تقسیم و بخش پذیری با اهداف آموزشی زیر تدریس شد: مفهوم تقسیم را به خوبی درک کند. از رسم شکل و محور در تقسیم استفاده کند. اجزای تقسیم را بشناسد. 4. فعالیت صفحه ی 60 تدریس و حل شد.
تکلیف: 1. تصویر صفحه ی 59 و 60 کتاب درسی با کیفیت خوب ارسال شود. 2. تمرینات صفحه ی 72 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. به سوالات ارزشیابی درس 3 از انتهای کتاب کار فارسی با دقت پاسخ دهید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( بانک و بانکداری ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 11 ( مالیات ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم مالیات ، مصارف مالیات وتاریخچه مالیات آشنا شدند .کارتون مالیات صورتی نمایش داده شد .پاورپوینت مربوطه نشان داده شد .فعالیت کلاسی درس جدید با همکاری دانش آموزان در کلاس انجام شد . کتاب داستان کارواش خانگی از انتشارات قدیانی معرفی شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و فعالیت منزل صفحات 72و 73 در کتاب نوشته شود و تصاویر با کیفیت برای من در پرتال ارسال کنید . ( درباره ی اینکه بیمه ماشین و دفترچه بیمه شما مربوط به کدام شرکت بیمه است از بزرگترهایتان بپرسید و در انتهای صفحه ی 72 کتاب بنویسید )

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مبحث محاسبه ی تقریبی با اهداف آموزشی زیر تدریس شد: تقریب اعداد دهکان، صدگان و هزارگان را بداند. از تقریب در حل ضرب ها استفاده کند. 2. تمرین های قسمت فعالیت و کار در کلاس صفحه های 56 و 57 و 58 کتاب درسی حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. عکس صفحات 56 و 57 و 58 کتاب درسی ارسال شود. 2. سوال 3 صفحه ی 58 قسمت کار در کلاس در منزل حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ماه نامه ی شماره ی 3 بیدپا در کلاس توسط دختر خوبم خوانده و بقیه ی دانش آموزان به سوالات آن جواب دادند.
تکلیف: 1. به سوالات ارزشیابی درس 1 و 2 از انتهای کتاب کار ادبیات فارسی با دقت جواب دهید.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. چند نفر از دانش آموزان عزیزم، انشای خود را (راز رسیدن به موفقیت چیست؟) در کلاس خواندند. (با هدف تقویت مهارت نوشتن و تقویت مهارت درک متن)
تکلیف: 1. انشاالله در جلسات بعدی، مابقی دانش آموزان هم، انشای خود را در کلاس می خوانند.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. فایل آفلاین درس 10 استعداد تحلیلی خدمت شما عزیزان ارسال شد، لطفا با دقت ملاحظه کرده و تمرینات را در کتاب حل کنید.
تکلیف: 1. عکس صفحات درس 10 با کیفیت خوب ارسال شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. انشایی زیبا و پر محتوا با عنوان زیر بنویسید. (حدالاقل 8 خط) راز رسیدن به موفقیت چیست؟

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش از دروس گذشته در کلاس انجام شد. 2. ادامه ی تدریس درس نهم (نخستین شهرها چگونه به وجود آمدند؟) از ابتدای تمدن ایلام تا انتهای درس، با اهداف آموزشی زیر، انجام شد: آشنایی با تمدن های باستانی و آشنایی با تمدن ایلام 3. فعالیت صفحه ی 40 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان عزیزم چاسخ داده شد.
تکلیف: 1. درس نامه ی درس نهم از کتاب کار را با دقت مطالعه کنید. 2. به پرسش های درس نهم از کتاب کار با تمرکز عالی، جواب دهید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دهم (روشن ترین شب) با اهداف آموزشی: آشنایی با عید مبعث که از اعیاد بزرگ مسلمین است و آگاهی از برانگیخته شدن پیامبر (ص) به نبوت در مبعث انجام شد.
تکلیف: 1. لطفا درس جدید در منزل با دقت مطالعه شود و نکات و سوالات مهم آن را برای خود مشخص کنید. 2. فیلم کنفرانس درس 6 کتاب را با کیفیت خوب ارسال کنید.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش پنج گام اول حرکت سلام برخورشید
تکلیف: تمرین در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: ویرایش و انتقال محتوای سلول تدریس شد.
تکلیف: مطالب تدریس شده تکرار و تمرین شود و یک عکس در جهت افقی زمانی که با نرم افزار کار میکنید گرفته و در پرتال ثبت نمائید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: