فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس و حل صفحه ی 105 کتاب درسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. لطفا دخترای عزیزم در منزل این صفحه را تکرار و تمرین داشته باشند. 2. عکس صفحه ی 105 کتاب درسی ارسال شود. 3. درسنامه ی صفحه ی 127 و 128 کتاب درسی با دقت مطالعه شود. 4. به سوالات کار در کلاس صفحه ی 128 و 129 پاسخ دهید. 5. خط کش صفحه ی 105 کتاب درسی در دفتر کشیده شود و همه ی واحدهای آن را از 0 تا 2 به دو صورت کسری و اعشاری نمایش دهید و عکس صفحه را ارسال کنید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی از درس نهم در کلاس از دانش آموزان انجام شد. 2. تدریس ابتدایی درس دهم تا سر مبحث تنفس در کلاس به صورت بارش فکری انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. بقیه ی دانش آموزان عزیزم، انشاهای (چرا همه به میهن خود عشق می ورزند؟) را در کلاس خواندند. 2. از دروس 12 و 13 کتاب درسی، پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: 1. فردا از درس سیزدهم کتاب ادبیات فارسی املا در کلاس گفته می شود، لطفا دانش آموزان در منزل تکرار و تمرین داشته باشند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس مبحث اعداد اعشاری با اهداف آموزشی زیر انجام شد: عدد اعشاری را به کمک عدد مخلوط با واحد 10تایی بشناسد. عدد مخلوط را به عدد اعشاری تبدیل کند.
تکلیف: 1. عکس صفحه ی 104 ارسال شود. 2. تمرینات صفحه ی 125 و 126 کتاب کار با دقت حل شود.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. یک صفحه املا از درس 5 و 6 کتاب ادبیات فارسی، با خطی خوانا و زیبا نوشته شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. فایل تصویری کنفرانس درس هشتم کتاب با کیفیت خوب ارسال شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. فایل تصویری کنفرانس درس 9 کتاب هدیه ها با کیفیت عالی ارسال شود.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا ، تکمیل حرکت نیمه ی هلال ماه
تکلیف: تمرین در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: سوالات دانش آموزان رفع اشکال شد و نحوه گذاشتن عکس در سلول توضیح داده شد.
تکلیف: یک نمودار با داده های دلخواه ایجاد کرده و در شیتی به اسم خودتان نمودار را قرار دهید سپس به اسم خودتان ذخیره کرده و در پرتال ثبت نمائید.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ادامه ی تمرینات صفحه ی 101 (قسمت فعالیت) در کلاس حل و توضیح داده شد. 2. قسمت کار در کلاس و آزمایش کن صفحه ی 102 کتاب درسی به طور کامل تدریس و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. تمرینات صفحه ی 121 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود. 2. درس نامه ی صفحه ی 122 و 123 با دقت کامل مطالعه شود. 3. به سوالات قسمت کار در کلاس صفحه ی 123 و 124 با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی شعر امید مجددا در کلاس انجام شد. 2. معنی شعر در کلاس بیان شد. 3. تعدادی از دخترای قشنگم، انشاهای (چرا همه به میهن خود عشق می ورزند؟) را در کلاس خواندند.
تکلیف: 1. شعر امیدرا به داستان تبدیل کنید و نوشته ی خود را ارسال بفرمایید. 2. به سوالات درس سیزدهم کتاب کار با دقت پاسخ دهید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس چهاردهم (اولین بانوی مسلمان) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با شخصیت حضرت خدیجه (س) ، شناخن جایگاه فداکاری و ایثار حضرت خدیجه (س) در تاریخ اسلام

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ادامه ی تمرینات صفحه ی 99 کتاب درسی، در کلاس و با مشارکت دانش آموزان عزیزم حل و توضیح داده شد. 2. به سوالات قسمت فعالیت صفحه ی 100 با همکاری دانش آوزان پاسخ داده شد. 3. و تمرین های صفحه ی 100 تا انتهای کار در کلاس در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. عکس صفحات 99 و 100 و 101 ارسال شود. 2. سوالات قسمت کار در کلاس صفحه ی 119 و 120 از کتاب کار با دقت حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. قسمت تصویرخوانی از درس سیزدهم در کلاس تدریس و دانش آموزان در مورد تصویر مورد نظر در کتاب درسی، بحث و گفتگو کردند. 2. فایل صوتی شعر امید در کلاس پخش شد و سپس دخترای نازنینم، روخوانی شعر را در کلاس انجام دادند.
تکلیف: 1. دانش آموزان عزیزم، تا روز 15 اسفند ماه وقت دارند که شعر امید را حفظ کرده و فایل تصویری خود را با چشمان بسته ارسال کنند.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف درس 16( کارآفرینی ) با همکاری دانش آموزان بررسی شد .درس جدید 17 ( کالا و خدمت ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم کالا ، خدمت ، محصول و انواع کالای اقتصادی و رایگان آشنا شدند .کارتونی درباره محصولات خانگی نمایش داده شد . پاور پوینت درس نشان داده شد . کتاب داستان شلوار های جدید از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 106 با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 107 و 106 را در کتاب انجام دهید و برای من در پرتال ارسال کنید . توجه توجه : یک عدد عکس از خود دانش آموز همراه کاردستی و یک عدد عکس از کاردستی نمایشگاه فوق برنامه سواد مالی همراه تکالیف ارسال کنید .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس صفحه ی 98 و 99 تا انتهای سوال 2 در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. درس نامه ی صفحه ی 118 و 119 از کتاب کار را با دقت مطالعه کنید. 2. عکس مربوط به صفحه ی 98 کتاب درسی را ارسال نمایید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی از درس نهم انجام شد. 2. ادامه ی تدریس درس نهم در کلاس صورت گرفت.
تکلیف: 1. درس نامه ی درس نهم را از کتاب کار با دقت مطالعه و به سوالات این درس با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس لطف حق در کلاس انجام شد. 2. معنی ابیات شعر برای دانش آموزان بیان شد. 3. به سوالات قسمت درست و نادرست و درک مطلب با همکاری و مشارکت دخترای عزیزم، پاسخ داده شد. 4. تدریس فسمت واژه آموزی (میان وند) در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. معنی شعر لطف حق دردفتر نوشته و ارسال شود. 2. عکس قسمت درست و نادرست و درک مطلب مربوط به درس سیزدهم ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: