فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 55 کتاب درسی با همیاری دخترای عزیزم حل و بررسی شد.
تکلیف: 1. به تمرینات صفحه ی 70 و 71 کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: آموزش رنگ آمیزی ساقه روی کار اصلی ( سایه روشن گلها ) و کامل کردن کلیات نقاشی با سلیقه دخترانم
تکلیف: ارسال عکس اثر کامل شده روز شنبه ساعت 5 تا 6 در گروه هنر و خلاقیت

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: برای حل مسئله ، مهارت "بارش فکری" درس داده شد .
تکلیف: لطفا در مورد"پذیرش مسئولیت یک فرد بیمار در خانواده " بارش فکری انجام دهید .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 54 کتاب درسی با همیاری دختران قشنگم حل شد. 2. روش ضرب به شیوه ی گسترده نویسی هر دو عامل در کلاس تدریس و تمریناتی از این مبحث در کلاس حل شد. 3. تمرینات صفحه ی 55 کتاب درسی تا انتهای سوال 3 در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. تصویر صفحات 54 و 55 کتاب درسی ارسال شود. 2 ادامه ی تمرینات صفحه ی 55 در منزل انجام شده و تصویرش را ارسال فرمایید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. درس هشتم کتاب ادبیات فارسی (درس آزاد) در مورد فرهنگ بومی هست، در کلاس تصمیم گرفته شد تا درس را دانش آموزان عزیزم در مورد شب یلدا طراحی کنند. در قسمت متن درس، در مورد یلدا و آیین و آداب ورسوم این شب بنویسند. قسمت های درست و نادرست و درک مطلب با توجه به متن نوشته شده، انجام شود. در قسمت مَثل یک حکایت ادبی نوشته شود. در قسمت بخوان و حفظ کن با دانش آموزان تبادل نظر کرده و در انتها نتیجه گرفتیم که غزل شماره ی 231 کتاب حافظ نوشته شود.
تکلیف: 1. دخترای عزیزم تا پایان روز 26 آذر مهلت دارند تا این درس را نوشته و کامل کنند و عکس آن را ارسال کنند. 2. به سوالات درس 7 کتاب کار ادبیات فارسی با دقت پاسخ دهید.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. املای بدون نقطه از درس هفتم کتاب ادبیات فارسی گفته شد. (با هدف بالا بردن دقت و تمرکز دانش آموزان)
تکلیف: 1. اولیای گرامی، املای امروز دانش آموزان را صحیح کرده و دختران عزیزم دفترهای املای خود را فردا به کلاس بیاورند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 53 کتاب درسی با همکاری دانش آموزان عزیز حل و بررسی شد. 2. تدریس مبحث تقریب زدن اعداد در کلاس بیان شد.
تکلیف: 1. تمرینات صفحه ی 54 کتاب درسی با دقت حل شود. 2. صفحات 67 و 68 درسن نامه ی کتاب کار علوی مطالعه و مثال ها دوباره حل شود. (جهت تکرار و یادگیری) 3. تمرینات صفحه ی 69 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات درس 7 کتاب نگارش با همیاری دانش آموزان پاسخ داده شد.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. سوالات درس 9 کتاب استعداد تحلیلی را تا آخر هفته (25 آذر ماه) با دقت حل کنید و بعد ارسال فرمایید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( تورم ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح شد . درس 10 ( تاریخچه بانک و بانکداری ) تدریس شد . دانش آموزان با اولین بانک جهان ( بانک اگیپی و پسران ) ، اولین بانکهای مدرن ایرانی( جدید شرق و شاهنشاهی ) ، و اولین بانک کاملاً ایرانی به نام سپه آشنا شدند .فعالیت کلاسی انجام شد . فیلم طنز کوتاهی درباره ی بانک نمایش داده شد . پاورپوینت مربوط به درس نشان داده شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 67 و 68 را در کتاب انجام داده و تصاویر با کیفیت و واضح برای من در پرتال ارسال کنید .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 51 کتاب درسی با همیاری دخترای عزیزم حل و بررسی شد. 2. نمونه سوال اضافه در کلاس تمرین شد. 3. تمرینات صفحه ی 52 کتاب درسی با مشارکت دخترای نازنینم حل و توضیح داده شد. 4. هر سه روش حل ضرب در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: 1. لطفا دانش آموزان عزیز حل ضرب به هر سه روش را در منزل بیشتر تمرین و تکرار کنند. 2. عکس صفحه های 51 و 52 کتاب درسی ارسال شود. 3. تمرینات صفحه ی 53 کتاب درسی با دقت حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کلیپی در مورد آهن ربا و خواص و شکل و ... در کلاس پخش شد. 2. تدریس درس هفتم کتاب علوم تجربی ( آهنربا در زندگی) تا سر مبحث چگونه آهنربا بسازیم و با اهداف زیر انجام شد: با ارائه ی مثال و شواهد نشان دهد که ویژگی های آهن ربا (قطب ها، جذب و دفع) را می شناسد، مثال هایی از کاربرد آهنربا در زندگی روزمره بزند، نشان دهد که قطب نما را می شناسد و می تواند از آن استفاده کند.
تکلیف: 1. لطفا در منزل مطالعه ی درس جدید فراموش نشود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی قسمت بخوان و بیندیش با هدف تقویت سواد خواندن در کلاس انجام شد. 2. به سوالات قسمت درک و دریافت با همکاری دختران خوبم پاسخ داده شد. 3. تدریس قسمت مَثل با نمایش کلیپی با موضوع ضرب المثل مربوط به این درس انجام شد. (جوینده، یابنده است.)
تکلیف: 1. به سوالات درس هفتم کتاب نگارش با دقت پاسخ دهید. 2. 8 خط املا از درس هفتم کتاب ادبیات فارسی توسط دخترانم به اولیا گفته شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. درس نامه ی صفحه ی 63 و 64 کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه و تمامی مثال های آن را حل کنید. 2. تمرینات صفحه ی 64 و 65 و 66 کتاب کار ریاضی با نهایت دقت و توجه حل گردد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ابتدای کلاس با تماشای فیلم (پیدایش روستاها وتمدن ها) آغاز شد. 2. تدریس درس نهم تا سر تمدن ایلام با اهداف آموزشی زیر انجام شد: درک تاثیر افزایش تولید در ایجاد تقسیم کار، توانایی اظهارنظر در مورد معایب معادله ی کالا به کالا، آشنایی با چگونگی ایجاد اولین شهرها، شناخت ویژگی های تمدن ها و توانایی نشان دادن محل تمدن های بزرگ بر روی نقشه 3. به فعالیت های صفحه ی 36 و 38 کتاب با همکاری دختران عزیزم، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. لطفا مطالب تدریس شده در منزل تکرار شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. پرسش کلاسی انجام شد.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 37 الی41 قرآن پرسش و پاسخ از دانش آموزان

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: تمرین تعادل و ارسال فایل آفلاین

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: تغییر عرض ستون و ارتفاع سطر و مرتب کردن اطلاعات تدریس شد.
تکلیف: در سلولها اطلاعات عددی و متنی قرار داده و به صورت صعودی و نزولی مرتب نمائید و سپس به اسم خودتان ذخیره کرده و در پرتال ثبت نمائید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: