فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. فیلمی مربوط به دوار بودن کره ی زمین و گردش آن برای دخترای عزیزم پخش شد تا بعد از دیدن آن، دانش آموزان بتوانند نتایج مورد نظر را به دست آورند. 2. دانش آموزان عزیز گروه بندی شده و در مورد مطالب مربوط به درس با هم گفتگو کردند.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تعدادی از دخترای نازنینم، انشاهای خود (داستانی از زبان درخت ... ) را در کلاس خواندند.
تکلیف: 1. به سوالات درس 11 کتاب نگارش با دقت پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس ابتدایی درس 11 (سفری به شهر باستانی همدان) با اهداف زیر انجام شد: توضیحات درس همراه با پرسش و پاسخ (بارش فکری)، آشنایی و توضیح در مورد آثار باستانی شهر همدان از جمله غارعلیصدر، آرامگاه باباطاهر، آرامگاه ابوعلی سینا و گنج نامه

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: کلاس آنلاین ادامه آموزش پاپیه ماشه ( توضیحات رنگ آمیزی ، شناخت ابزار و ایجاد خلاقیت و جزییات در تزیینات و رنگ )

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس صفحه ی 78 و 79 و 80 با عنوان زاویه و با اهداف آموزشی زیر انجام شد: زاویه را بشناسد و آن را به خوبی تشخیص دهد. بتواند زاویه ها را با یکدیگر مقایسه کند. زاویه های قائمه، باز و تند را اندازه گیری کند. کار با نقاله را به خوبی یاد بگیرد.
تکلیف: 1. تصویر های صفحه های 78 و 79 و 80 کتاب درسی را با کیفیت خوب ارسال کنید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. فایل صوتی درس 11 (فرمانده ی دل ها) در کلاس پخش شد. 2. روخوانی درس توسط دخترای عزیزم در کلاس انجام شد. 3. تدریس قسمت واژه آموزی (ترکیب کلمات با ناپذیر) انجام و توضیحات کاملی در کلاس ارائه شد. 4. در مورد لحن و روان خوانی در کلاس توضیح و متن مربوط به این قسمت (فرشته ی یک کودک) در کلاس توسط دختر خوبم خوانده شد.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. موضوع انشاء این هفته: داستانی از زبان درخت ....

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: دختر خانم های زیبا و با هوش با دقت به سئوالات سنجش استعداد درس سواد مالی پاسخ دهید . لطفاً منظم و به ترتیب پاسخ ها را نوشته و تصاویر خوانا و واضح برای من در پرتال ارسال کنید . مهلت ارسال تا روز سه شنبه 1400/10/21 ساعت 7 صبح میباشد .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس فصل چهارم (اندازه‌گیری) قسمت حل مسئله و الگوسازی، زیرمسئله با اهداف آموزشی زیر انجام شد: بتواند مسئله‌های مختلف را از روش زیرمسئله حل کند، حل مسئله‌های مختلف را از روش الگوسازی تشخیص دهد و توانایی نام‌گذاری زاویه‌های را داشته باشد. 2. تمامی سوالات صفحه‌ی 76 و 77 کتاب درسی حل و توضیح داده شد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس 11 (فرمانده‌ی دل‌ها) در کلاس توسط دخترای عزیزم انجام شد. 2. به سوالات قسمت درست و نادرست و درک مطلب در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. تصویر قسمت درست و نادرست و درک مطلب ارسال شود. 2. روخوانی درس 11 در منزل تکرار شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( دستگاه خودپرداز ) بررسی و تصحیح شد . درس 14مشاغل خدماتی و تولیدی تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم کالا و خدمت و مشاغل تولیدی و خدماتی آشنا شدند . کتاب داستان پسرک فانوس بان از انتشارات قدیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی صفحه ی89 با همکاری دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 89 و 90 را انجام دهید . نیازی به ارسال آنها نیست . فردا ظهر سنجش استعداد سواد مالی در پرتال گذاشته میشود و تا روز سه شنبه صبح فرصت ارسال داده میشود .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 72 و 73 کتاب درسی حل و توضیح داده شد. 2. رفع اشکال دانش آموزان از دروس تدریس شده در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. عکس صفحات 72 و 73 کتاب درسی را ارسال فرمایید.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 71 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 49 الی 55 قرآن پرسش و پاسخ از دانش آموزان

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش گام هشتم سلام بر خورشید
تکلیف: تمرین در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: آموزش محاسبات در اکسل تدریس شد.
تکلیف: ارزشیابی نیمسال اول درس کامپیوتر : برای یک فروشگاه لوازم التحریر،جدولی شامل اقلام به همراه قیمت واحد،قیمت کل و تخفیفات اعلام شده، طراحی کنید که محاسبات قبل و بعد تخفیفات را شامل شود، سپس به نام خودتان ذخیره کرده و در پرتال ثبت نمائید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: