فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. نمونه سوالات حل شده از دروس تدریس شده در کلاس، در منزل، تمرین شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. رونویسی شعر لطف حق در دفتر مشق، با خطی زیبا و خوانا نوشته شود.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. 10 خط املا از درس پنجم فارسی در دفتر مشق نوشته شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. فایل تصویری کنفرانس درس هفتم ارسال شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس سیزدهم (خاله نرگس) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با جایگاه صله ی رحم در زندگی ما. آشنایی با توصیه ی پیشوایان دینی بر اهمیت صله ی رحم و شناخت آداب صله ی رحم
تکلیف: 1. درس سیزدهم را در منزل مجددا مطالعه فرمایید و نکات مهم درس را برای خود مشخص کنید. 2. فایل تصویری کنفرانس درس هشتم را ارسال کنید.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 68 و 69 و 70 کتاب قرآن پرسش روخوانی آیات از دانش آموزان کلاس سوره فاتحه به صورت ترتیل شنیده شد.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش نیمی از حرکت هلال نیمه ی ماه
تکلیف: تمرین در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: قرار گرفتن نمودار در یک sheet جدا تدریس شد و مبحث نمودار تکرار و تمرین شد.
تکلیف: مطالب تدریس شده تکرار و تمرین شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات ارزشیابی فصل چهارم از انتهای کتاب کار علوی (صفحات 191 و 192) با همکاری و مشارکت دخترای عزیزم در کلاس حل شد. (تا انتهای سوال 4)

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ادامه ی تدریس درس نهم (بدن ما 1) تا انتهای صفحه ی 81 انجام شد. 2. دانش آموزان عزیز با سلول و اجزای سلول و تعریف و کارایی هر قسمت از سلول آشنا شدند. 3. گوارش غذا کاملا توضیح داده شد. (به صورت داستان)
تکلیف: 1. دروس تدریس شده در منزل تکرار و مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. فایل صوتی درس سیزدهم (لطف حق) در کلاس پخش شد تا دانش آموزان عزیز با شیوه و لحن خواندن شعر آشنا شوند. 2. سپس چند نفر از دخترای گلم، در کلاس این شعر راخواندند.
تکلیف: 1. فایل صوتی دخترم از درس لطف حق با کیفیت عالی ارسال شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوازدهم (سفری به تخت جمشید 1) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با موقعیت جغرافیایی پاسارگاد. آشنایی با کوروش و اقدامات او. احساس علاقمندی نسبت به آثار تاریخی ایران. آشنایی با اقدامات کوروش اول. توانایی اظهارنظر در مورد تغییر در نوع دادوستدها بعد از ضرب سکه در زمان داریوش. 2. به سوالات و فعالیت های این درس، پاسخ داده شد. 3. به کاربرگ شماره ی 8 از انتهای کتاب درسی، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. به سوالات درس 12 کتاب کار مطالعات اجتماعی پاسخ دهید.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: توضیح در رابطه با رنگ آمیزی گاوهای پاپیه ماشه ( ابزار و نحوه رنگ آمیزی ) ارسال عکس به عنوان نمونه
تکلیف: کامل کردن و رنگ آمیزی کامل گاوها درست کردن یک مجسمه دیگر ( شکل موضوع با خلاقیت دخترانم ) تکمیل و رنگ آمیزی آن و ارسال هر دو اثر کامل شده شنبه دو هفته بعد در گروه هنر و خلاقیت

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ادامه ی تمرینات صفحه ی 95 کتاب درسی در کلاس، حل و توضیح داده شد. 2. تمرینات صفحه ی 116 کتاب کار ریاضی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. تمرینات ارزشیابی فصل 4 از انتهای کتاب کار ریاضی (صفحات 191 و 192) را با دقت حل کرده و عکس آن را ارسال کنید.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات درس 12 کتاب نگارش با همکاری و مشارکت دانش آموزان، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. عکس صفحات درس 12 کتاب نگارش ارسال شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
تکلیف: با فرض اینکه مقدار کمی پول دارید یک هدیه برای یکی از عزیزانشون انتخاب کنید. با استفاده از چیزهایی که یاد گرفتید توضیح دهید چرا این هدیه را انتخاب کردید. (دانش آموزان نباید چیزی تهیه کنند فقط باید تصور کنند.)

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه ی 93 کتاب درسی حل و توضیح داده شد. 2. تمرینات مرور فصل صفحه ی 94 و صفحه ی 95 تا انتهای سوال 5 با مشارکت دانش آموزان عزیز در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. سوالات 6 و 7 و 8 از صفحه ی 95 کتاب درسی ریاضی با دقت حل شود. 2. به سوالات صفحه ی 116 از کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. بقیه ی دانش آموزان انشای خود را (نامه ای به خدا) در کلاس خواندند و رفع اشکال صورت گرفت. 2. املایی از درس 3 و 4 کتاب ادبیات فارسی در کلاس گفته شد. 3. پرسش کلاسی از درس 12 کتاب ادبیات فارسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. اولیا عزیز لطفا در منزل املای دخترم را تصحیح کرده (املا و زیبانویسی) و عکس املا را برایم ارسال فرمایید. 2. درس نامه ی درس 12 کتاب کار ادبیات فارسی را با دقت مطالعه کرده و به پرسش های این درس پاسخ دهید.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. عنوان انشا: چرا همه به میهن خود عشق می ورزند؟ تا هفته ی آینده وقت دارید، این موضوع را حداقل در 8 خط به نگارش درآورید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف درس 15( کسب و کار ) با همکاری دانش آموزان بررسی شد .کارتون کوتاهی درباره کارآفرینی نمایش داده شد . درس 16( کارآفرینی ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم کارآفرین ، موارد کارآفرینی ، مزایا و معایب کارآفرینی و چند کارآفرین موفق دنیا آشنا شدند . فیلمی درباره ی زندگی نامه ی والت دیزنی نمایش داده شد. پاور پوینت مربوط به درس نشان داده شد . کتاب داستان فنجانهای سفارشی از انتشارات آشتیانی معرفی شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 100 انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 100و 101 را در کتاب انجام دهید و برای من در پرتال ارسال کنید . توجه توجه : یک عدد عکس از خود دانش آموز همراه کاردستی و یک عدد عکس از کاردستی نمایشگاه فوق برنامه سواد مالی همراه تکالیف ارسال کنید .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. بنا به درخواست دانش آموزان، سوالات قسمت کار در کلاس و فعالیت صفحه ی 91 دوباره در کلاس حل و توضیح داده شد. 2. تمرینات قسمت کار در کلاس صفحه ی 92 با همکاری و مشارکت دخترای عزیزم، در کلاس حل و توضیح داده شد. 3. سوال اول قسمت تمرین صفحه ی 93 توسط دانش آموزان حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. قسمت تمرین صفحه ی 93 در منزل حل شود. 2. عکس صفحات 91 و 92 و 93 کتاب درسی ارسال شود. 3. به سوالات صفحه ی 115 کتاب کار با دقت پاسخ دهید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ابتدای کلاس، فیلم آموزشی مربوط به مبحث بدن ما در کلاس پخش شد. 2. سپس دانش آموزان با توجه به فیلمی که در کلاس دیدند با هم به بحث و گفتگو پرداختند. (تعامل فکری) 3. تدریس صفحه ی 78 از درس نهم (بدن ما 1) در کلاس انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. درس دوازدهم از کتاب ادبیات فارسی دوره شد: تدریس قسمت قصه گویی و صندلی صمیمیت انجام شد، به سوال 6 قسمت درک و دریافت پاسخ داده شد، حکایت نگاه پنهان روخوانی و در مورد حکایت و نویسنده ی آن (عبدالرحمن جامی) درکلاس توضیح داده شد. 2. تعداد از دانش آموزان انشای خود با موضوع (نامه ای به خدا ) در کلاس خوانده و رفع اشکال آنها انجام شد.
تکلیف: 1. 5 خط املا از درس 3 و 4 کتاب ادبیات در دفتر مشق نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: