فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس صفحه ی 4 (عددنویسی) ، صفحه ی 5 و صفحه ی 6 قسمت کار در کلاس با هدف آشنایی با ارزش مکانی طبقه ی هزارها انجام شد. تمامی تمرین ها حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1- قسمت تمرین صفحه ی 6 و ادامه ی تمرین ها در صفحه ی 7 با دقت پاسخ داده شود. 2- عکس صفحات 4 تا پایان صفحه ی 7 را برایم ارسال کنید. 3- تمرینات صفحه ی 11 و 12 کتاب کار علوی را با دقت حل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- پرسش از درس ستایش خدا انجام شد. 2- روخوانی درس آفریدگار زیبایی انجام شد. 3- قسمت درست و نادرست و قسمت درک مطلب در کلاس تدریس و توضیح داده شد.
تکلیف: 1- روخوانی درس آفریدگار زیبایی در منزل انجام شود. 2- قسمت درست و نادرست و قسمت درک مطلب را کامل کرده و برایم ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: 1.صفحه 9 از کتاب ODI3 تدریس شد.
تکلیف: 1.صفحه 4 از کتاب Activity Book انجام و عکس آن برای معلم کلاس ارسال شود. با تشکر از همراهی همیشگی شما Ms.Farahi Fourth Grade

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- سوالات درس اول در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1- به سوالات درس دوم با دقت پاسخ دهید. 2- عکس از درس اول و دوم برایم ارسال کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس درس اول کتاب مطالعات اجتماعی با عنوان (همسایه ما) و با اهداف آموزشی: آشنایی با مفهوم محله، توانایی اظهارنظر در مورد وظایف همسایگان نسبت به همدیگر، احساس مسئولیت نسبت به پاکیزه نگه داشتن محل، آشنایی با مقرراتی که باید در ارتباط با همسایگان رعایت شود، احساس علاقه نسبت به همکاری با همسایگان برای داشتن محله ای بهتر در کلاس انجام شد. 2- در طی تدریس سوالاتی از دانش آموزان پرسیده شد. 3- درس نامه ی درس اول کتاب کار مطالعات اجتماعی در کلاس تدریس شد و نکات مهم درس مشخص شد.
تکلیف: 1- مطالعه ی درس جدید در منزل انجام شود. 2- لطفا اولیای عزیز از دخترانم سوالاتی از درس خوانده شده بپرسند. 3- به سوالات درس اول کتاب کار علوی در منزل پاسخ داده شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس درس اول با عنوان (دانه ای که نمی خواست بروید!) و با اهداف آموزشی: آشنایی با آفرینش هدفمند خداوند، آگاهی از آفرینش حیوانات و گیاهان برای بهره مندی انسان، شناخت خداوند به عنوان خالق قادر و توانمند انجام شد. 2- طی تدریس سوالاتی از دخترای عزیزم پرسیده شد.
تکلیف: 1- مطالعه ی درس جدید در منزل انجام شود. 2- لطفا اولیای عزیز از دخترانم سوالاتی از درس خوانده شده بپرسند.

قرآن چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: صفحات 1 الی 5 و همچنین وقف بر حرکات آموزش داده شد. از برخی دانش آموزان پرسش و پاسخ صورت گرفت.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: اموزش نرمش های تخصصی ورزش یوگا و صحبت در مورد تاریخچه و فواید یوگا
تکلیف: تمرین نرمش های تخصصی ورزش یوگا

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: 1.صفحه 8 از کتاب ODI3 تدریس شد.
تکلیف: 1.صفحات 2 و 3 از کتاب Activity Book انجام و عکس آن برای معلم کلاس ارسال شود. با تشکر از همراهی همیشگی شما Ms.Farahi Fourth Grade

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: مروری بر مطالب درسی گذشته بصورت پرسش و پاسخ توسط دانش آموزان انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس درس اول علوم با عنوان زنگ علوم و با اهداف آموزشی :با ویژگی های یک پیش بینی علمی آشنا شده و آن را در مواقع مناسب به کار می برد، با ارائه ی مثال و شواهد نشان دهد که تفاوت پیش بینی کردن و حدس زدن را درک کرده است. در کلاس انجام شد. 2- درس نامه ی درس اول کتاب کار علوم علوی مطالعه و تدریس شد. 3- مراحل تحقیق علمی در کلاس بیان و توضیح داده شد. 4- سوالات 1 و 2 قسمت کار در کلاس درس اول کتاب کار علوم علوی با همکاری دختران عزیزم پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- درس نامه ی درس 1 کتاب کار علوم علوی مطالعه و نکات مهم مشخص شود. 2- به سوالات درس 1 کتاب کار علوی به طور کامل و دقیق پاسخ دهید. 3- گزارش و چکیده ای از نتایج آزمایش های درس 1 کتاب علوم را در دفتر بنویسید. 4- تمرین ضرب در منزل فراموش نشود. 5- مراحل تحقیق علمی به همراه توضیح آن در دفتر نوشته شود.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: شناخت وسایل مورد نیاز برای شروع کار طراحی و رنگ آمیزی با مداد رنگی ( سایه روشن حرفه ای روی کاغذ آ3 ) پاسخ به تمام سوالات در رابطه با ابزار مورد نیاز و تهیه آنها
تکلیف: تهیه تمام وسایل مورد نیاز برای شروع کار نقاشی حرفه ای با مداد رنگی روی کاغذ آ3

زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: 1.صفحه 7 از کتاب ODI3 تدریس شد.
تکلیف: 1.از روی صفحه 7 کتاب یک بار بخوانید و برای معلم کلاس ارسال کنید. با تشکر از همراهی همیشگی شما Ms.Farahi Fourth Grade

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: موضوع " مدیریت استرس" به دانش آموزان ، آموزش داده شد .
تکلیف: از دانش آموزان خواسته شد : "نشانه های جسمانی استرس " خود را یادداشت کرده و در جلسه بعد، به کلاس ارائه دهند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: جدول ضرب از تک تک دانش آموزان پرسیده شد. ضرب دایره ای با هدف تثبیت درس ضرب برای دانش آموزان تدریس شد. تدریس صفحه ی 3 کتاب ریاضی با عنوان الگویابی و رسم شکل و با هدف حل مسئله از طریق الگویابی تدریس شد.
تکلیف: ضرب دایره ای را در دفتر با دقت نوشته و رسم شود. صفحات 8 و 9 از کتاب کار ریاضی قسمت درس نامه را با تمرکز عالی مطالعه کرده و به سوالات کار در کلاس صفحه ی 9 و 10 از کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود. صفحه ی 3 کتاب درسی ریاضی را با دقت حل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: روخوانی درس ستایش انجام شد و معنی شعر در کلاس با همکاری دخترای عزیزم بیان شد.
تکلیف: روخوانی درس ستایش در منزل تکرار و تمرین شود. معنی شعر در دفتر نوشته شود. جلسه ی بعد روخوانی شعر و معنی آن پرسیده می شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس اول ( پول ) تدریس شد. تاریخچه پول در ایران به صورت آشنایی دانش آموزان با سکه های دوره های مختلف آموزش داده شد. فیلم مبادله کالا با کالا نمایش داده شد. دانش آموزان با استفاده از پاور پوینت به اردوی مجازی پول رفتند.
تکلیف: لطف با دقت تکالیف خود را انجام دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فرحی، سحر
فعالیت: 1.صفحه 6 از کتاب ODI3 تدریس شد.
تکلیف: 1.از روی صفحه 6 کتاب یک بار بخوانید و برای معلم کلاس ارسال کنید. با تشکر از همراهی همیشگی شما Ms.Farahi Fourth Grade

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: ابتدای کلاس ادامه ی دانش آموزان در مورد فعالیت هایی که در تابستان داشتند صحبت کردند. تدریس و دوره ی درس ضرب انجام شد. از دانش آموزان مفهوم ضرب و جدول ضرب پرسیده شد. تدریس صفحه ی 2 از کتاب ریاضی با عنوان حل مسئله انجام و تمرین ها در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: لطفا دخترای عزیزم جدول ضرب اعداد 8 و 9 را همان گونه که در کلاس تدریس شد به دفتر منتقل کنند. عزیزای دلم صفحه ی 2 کتاب ریاضی را در منزل تکمیل کنند. در مورد مبحث جدول ضرب تکرار و تمرین داشته باشند. فردا جدول ضرب، در کلاس پرسیده می شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: امروز جلسه ی معارفه ی معلم با دانش آموزان داشتیم. دخترای عزیزم در مورد کتب غیر درسی و درسی که مطالعه کرده بودند صحبت کردندو اینکه در ایام تعطیل تابستان به چه کارهایی مشغول بودند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: