فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس جمع و تفریق اعداد اعشاری در کلاس انجام شد. 2. تمرینات صفحه ی 108 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. عکس صفحه ی 108 کتاب درسی ارسال شود. 2. تمرینات صفحه ی 131 کتاب کار با دقت حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دهم (بدن ما 2) از ابتدای مبحث تنفس تا انتهای صفحه ی 89 به روش بارش فکری و با اهداف آموزشی زیر در کلاس انجام شد: مسیری را که غذا از ورود به دهان تا دفع طی می کند توصیف و توضیح دهد. فرآیند که غذا طی می کند تا جذب سلول ها شود را به درستی شرح دهد.
تکلیف: 1. درس تدریس شده را به دقت مطالعه کنند.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس سیزدهم (سفری به خت جمشید2) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: احساس مسئولیت به حفظ آثار تاریخی، توانایی نشان دادن مسیر حرکت اسکندر به ایران بر روی نقشه، پی بردن به علت پیروزی اسکندر بر هخامنشیان، پی بردن به اهمیت کار آریوبرزن و سورنا و آشنایی با نقش پارت ها در تاریخ ایران
تکلیف: 1. به سوالات درس 13 از کتاب کار مطالعات با دقت پاسخ دهید.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات درس چهاردهم با مشارکت و همیاری دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. تصویر صفحات درس چهاردهم ارسال شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
تکلیف: لطفا یک بسته رو کادو کنید، تزیین کنید، نوت بگذارید و ارسال کنید. بسته میتونه جعبه خالی باش.ولی مناسبتش رو باید مشخص کنید.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کار در کلاس و فعالیت صفحه ی 106 کتاب درسی حل و توضیح داده شد. 2. قسمت کار در کلاس و تمرین صفحه ی 107 کتاب درسی تدریس و حل شد. 3. نمونه سوالاتی از کتاب کار علوی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. تصویر صفحه های 106 و 107 کتاب درسی ارسال شود. 2. تمرینات صفحه ی 130 کتاب کار با دقت حل شود.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. از درس لطف حق املادر کلاس گفته شد.
تکلیف: 1. لطفا اولیای عزیز، املای دخترای خوبم را صحیح کرده و برای بنده ارسال فرمایید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف درس 17 ( کالا و خدمت ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 18 ( بسته بندی ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم بسته بندی ، عوامل موثر در ظاهر بسته بندیو دلیل اهمیت بسته بندی آشنا شدند . کلیپ طنز کوتاهی ( مستر بین )نمایش داده شد . پاورپوینت درس نشان داده شد . فعالیت کلاسی صفحه ی 111با همکاری دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 112و 111 را در کتاب انجام دهید و برای من در پرتال ارسال کنید . توجه توجه : یک عدد عکس از خود دانش آموز همراه کاردستی و یک عدد عکس از کاردستی نمایشگاه فوق برنامه سواد مالی همراه تکالیف ارسال کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: