فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس درس سوم (انرژی نیاز هر روز ما) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: با ارائه ی مثال و شواهد نشان دهد که مفهوم انرژی را درک کرده است. بتواند میزان انرژی لازم برای انجام کارهای معمول روزمره را مقایسه کند. مثال هایی از تبدیل شکل های انرژی به یکدیگر که روزمره استفاده می کند یا در طبیعت مشاهده می کند، بزند.
تکلیف: 1- فعالیت صفحه ی 18 و 25 کتاب درسی در منزل انجام شود. 2- درس نامه ی درس سوم کتاب کار علوی با دقت مطالعه شود. 3- به سوالات درس سوم کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: آموزش سایه روشن حرفه ای با مداد رنگی ( تمرکز روی محو کردن مرزها ، تیرگی و روشنی ها )
تکلیف: کشیدن چند مستطیل باریک روی کاغذ و رنگ آمیزی به شیوه سایه روشن ( انتخاب رنگ با سلیقه دخترانم ) فرستادن عکس تمرینها در گروه هنر و خلاقیت روز شنبه ساعت 5 تا 6

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت " نه گفتن" آموزش داده شد.
تکلیف: داستانی از مهارت "نه گفتن" نوشته شود . عکس داستان خود را ارسال کنند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- رفع اشکال از دروس تدریس شده ی گذشته انجام شد. 2- تدریس صفحه ی 24 کتاب درسی (حل مسئله) با هدف آشنایی با مفهوم کسر انجام شد.
تکلیف: 1- تصویر صفحه ی 24 کتاب درسی را با کیفیت خوب ارسال کنید. 2- قسمت ارزشیابی فصل اول کتاب کار ریاضی صفحات 185 و 186 را با دقت حل نموده و تصویرش را ارسال فرمایید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس و روخوانی درس چهارم (ارزش علم) با هدف آشنایی با ارزش علم و کاربردهای آن در زندگی انجام شد. 2- به سوالات قسمت درست و نادرست و قسمت درک مطلب پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- روخوانی درس در منزل انجام شود. (جهت تقویت هوش دیداری و شنیداری) 2- دخترای عزیزم، لطفا عکس قسمت های درست و نادرست و درک مطلب را با کیفیت عالی ارسال نمایند. 3- 8 خط املا بدون نقطه از درس راز نشانه ها نوشته شود و اولیای عزیز تصحیح فرمایند. 4- فیلم شعر حفظی روباه و زاغ را با چشمان بسته ارسال کنید.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- سوالات درس سوم کتاب نگارش با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: 1-لطفا تصویر درس سوم نگارش را ارسال فرمایید.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: جلسه دوم در باره مکالمات رسمی و اینکه چه ویژگی هایی دارد، تدریس شد. در آخر کلاس هم دانش آموزان دو به دو سناریوهای مختلفی را درمورد مکالمات رسمی تمرین کردند.
تکلیف: با هماهنگی والدین، دانش آموزان یکی از تماسهای منزل را انجام دهند و آنالیز خود را در مورد اینکه شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، ارائه دهند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- بیدپای ریاضی با همکاری عزیزان دلم خوانده وتوضیح داده شد. 2- تمرینات صفحه ی 21 کتاب درسی توسط دانش آموزان حل و بررسی شد. 3- چندین سوال اضافه در کلاس نوشته و دانش آموزان به حل و بررسی سوالات پرداختند تا رفع اشکال صورت گیرد.
تکلیف: 1- لطفا عکس صفحه ی 21 کتاب درسی ارسال شود. 2- تصویر سوالات اضافه ی حل شده در کلاس ارسال شود. 3- روز دوشنبه ارزشیابی فصل اول ریاضی در کلاس انجام می شود. (لطفا آماده باشید.)

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- خواندن و پاسخ به سوالات طرح افزایش درک مطلب بیدپا با هدف توسعه ی سواد خواندن در کلاس توسط دختران عزیزم انجام شد. 2- شعر روباه و زاغ تدریس و معنی شعر در کلاس بیان شد.
تکلیف: 1- شعر روباه و زاغ را تا هفته ی آینده حفظ کرده و فیلمش را برایم ارسال کنید. 2- معنی ابیات شعر را با خطی زیبا و خوانا بنویسید.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تمرینات جلسه ی سوم، با مشارکت دانش آموزان حل و بررسی شد.
تکلیف: 1- لطفا تصویر جلسه ی سوم کتاب را ارسال فرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: