فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: پروین اعتصامی

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: یاد آن شبها و یلداها بخیر برف بازی و سرماها بخیر کرسی و مادربزرگ و قصه ها آن تخیل ها و رویاها بخیر دستهای بی حس و سرمازده کرسی و مطبوع و گرماها بخیر آن تنقل ها ، لواشک های ترش نان شیرین و کدو حلوا بخیر مردم دریا دل آن روزگار پاک بازی و سوداها بخیر جایشان خالیست اکنون پیش ما یاد آن گذشتگان ما بخیر ... یلدا تون مبارک .بهترین ها را برای دخترانم آرزومندم.برخی از سوالات صفحه 59با کمک دخترانم بررسی گردید.
تکلیف: لطفا صفحات حل شده در کلاس آنلاین مجدد از فایل ارسالی چک گردد.شنبه تمام کتاب ها بررسی می شود.

علوم ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: مرور مجدد درس طراحی کنیم و بسازیم به صورت پرسش و پاسخ از دخترانم انجام گردید .فیلم های درس در کلاس پخش گردید.

فارسی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: روانخوانی درس دریا قلی انجام شد.فیلم های مرتبط با دریاقلی در کلاس پخش شد.کلمات هم معنی داده شد.
تکلیف: آدینه حل گردد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: الهی در آخرین روزای پاییز غم و اندوه از دِلاتون مِثِ آخرین برگهای پاییزی زمین بریزه و تبدیل به عشق و صفا و یکدلی بشه... سوالات صفحه ی 58 و 59 از کتاب درسی با کمک دخترانم بررسی گردید.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: یادت باشه! گذشته رو اگه به دوش بکشی کمرت خم میشه ولی اگه بذاری زیر پات قدت بلند میشه ... مبحث اعشار بر اعشار،مجدد توضیح داده شد و نمونه سوالاتی جهت تثبیت دخترانم حل گردید.
تکلیف: صفحات 58 و 59 از کتاب درسی حل گردد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 10 ( تورم و رکود ) توسط دانش آموز معلم تدریس شد . پاورپوینت درس نشان داده شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس 10 و 11 صفحات 64 و 70 کتاب سواد مالی انجام شود . ***جلسه آینده تمامی فعالیتها تا پایان صفحه ی 70 کتاب سواد مالی بررسی خواهد شد و به دانش آموزانی که کتاب آنها تکمیل باشد کارت امتیاز داده خواهد شد .

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سلام به رحمت وبه جود تو سلام به چهره کبود تو سلام به قلب داغ دیده ات سلام به قامت خمیده ات سلام به طفل ناامید تو سلام به محسن شهید تو سلام به چهره خجسته ات سلام به پهلوی شکسته ات سلام به آه وناله شبت سلام به اشک چشم زینب تقسیم اعشار بر اعشار تدریس گردید .

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: با سلام وقت شما بخیر در درس تفکر و پژوهش درس بوی خوش مدینه و آقکند با توضیح و تمرین کتاب تدریس شد . یک گروه از تفکر و پژوهش ، پروژه خود را ارائه دادند.

ورزش ششم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، مسابقه ی هندبال برگزار شد .

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: دختران گلم که هفته گذشته شروع به انجام تمرین ساخت ساعت عقربه دار داشتند این هفته ادامه تمرین را با استفاده از بلوک های صفحه 46 تمرین داشتند و همچنین پیش مقدمه ای درباره متغیر که تدریس هفته آینده می باشد در کلاس توضیح داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: