فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: پروین اعتصامی

علوم ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: خدایا دستمان را بگیر تا یادمان نرود که باید دستی را بگیریم. خدایا نگاه زیبایت را از ما دریغ نکن تا همواره یادمان باشد باید نگاهی باشیم از سر عشق و مهر به انسان ها خدایا بابت بودنت شکر شکر شکر ادامه ی سوالات درس 12در کلاس گفته شد.
تکلیف: فایل ارسالی درس12جهت دخترانم که در کلاس امروز حضور نداشتند ارسال گردید لطفا چک نمایید.

فارسی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: ماه برکت ز ِآسمان می آید صوت خوش قرآن و اذان می آید تبریک به مؤمنینِ عاشق پیشه تبریک، بهار رمضان می آید حلول ماه پُر برکت رمضان مبارکَ روانخوانی میوه ی هنر انجام شد و معانی وآرایه های آن گفته شد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سوالات هفته ی20با کمک دخترانم بررسی گردید.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: اواخر سال است و دارد بهار می‌آید و همه چیز را تازه می‌کند سال، ماه، روزها، هوا و طبیعت را فقط یک چیز کهنه می‌شود که به همه آن تاز‌گی‌ها می‌ارزد و آن، دوستی شماست دوستی‌هاتون مداوم ریاضی صفحات 119و120کتاب درسی بررسی گردید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 20 ( تبلیغات ) توسط دانش آموز معلم تدریس شد. چندین تیزر تبلیغاتی نمایش داده شد. پاورپوینت درس نشان داده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس 20 انجام شود . https://ecoravizh.com جشنواره سواد مالی

زیبانویسی

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: درس هفدهم(کشیده کمانی)تدریس شد و قسمتی ازتکالیف صفحه 64در کلاس انجام شود.
تکلیف: تکالیف صفحه 64در منزل تکمیل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام بازی های امروز با هدف تقویت مهارت های حرکتی پایه ، افزایش دقت ، توجه و تمرکز و هماهنگی گروهی انجام شد .

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: ابرها می‌آیند و ممکن است در پس آن‌ها بارش بارانی سهمگین یا طوفانی بزرگ باشد، اما همه این‌ها زمینه ساز رنگین کمان زندگی من هستند. سوالات صفحه ی 115-118کتاب درسی بررسی و در کلاس توسط دخترانم حل گردید.
تکلیف: صفحات 115-118کتاب درسی برای دخترانم که غایب بودند ارسال گردید لطفا چک نمایید.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: این جمله را باید با طلا حک کنن آنکه از من به تو صد گونه سخن می گوید به خدا عیب تو را نیز به من می گوید.......... مبحث درصد تدریس گردید.در زمان داده شده به دخترانم سوالات کتاب ریاضی حل گردید

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: با سلام وقت بخیر ایام به خیر و سلامتی باشد . امروز در درس تفکر و پژوهش دانش آموزان در پژوهشگاه علوم حضور داشتند .

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... مبحث افکت های روی ویدئو در برنامه پریمیر که مهم ترین آن ها ( واضح یا تار شدن ، از بین بردن نویز تصویر ، حل کردن دو تصویر یا فیلم در هم ، افکت های رنگی ، سفید و سیاه جهت یکی شدن دو تصویر با هم ، تلفیق دو ویدئو باهم ، تدریس شد.
تکلیف: تصاویر زیبا از طبیعت و مناظر در ایام تعطیلات نوروز ضبط کرده (10 تصویر) جهت پروژه نیمسال دوم و استفاده در برنامه پریمر.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: