فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: پروین اعتصامی

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: آخرین روز بهمن ماهتون عالی و بینظیر ان شاءالله امروز برای تک تک دوستانم همون روزی بشه که آرزوشو دارند پراز خیر و برکت پراز موفقیت و پراز محبت خدا در زندگی روزتون زیبا و درپناه خدا خط و زاویه تدریس گردید.سوالات کتاب درسی جهت تثبیت درس در کلاس بررسی گردید.
تکلیف: صفحات 104تا107 حل گردد.(بیشتر دخترانم در زمان داده شده در کلاس حل کرده اند.)

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 18 ( محصول و چرخه آن ) توسط دانش آموز معلم تدریس شد. ویدئو گذر زمان ماشینهای بنز نمایش داده شد. پاورپوینت درس نشان داده شد.
تکلیف: لطفا فعالیت کلاسی و منزل درس 18 انجام شود .

زیبانویسی

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: درس پانزدهم(ح وسط)تدریس شد و قسمتی از تمرینات صفحه55در کلاس انجام شد.
تکلیف: تکالیف صفحه 55و56در منزل انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام برای اجرای فستیوال تمرین کردیم .

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: قدردانی از جنس غذاست به این معنا که باید مرتب تکرار شود تا انگیزه در طرف مقابل ایجاد شود نکته مهم در این امر این است که نباید منتظر قدردانی طرف مقابل باشیم، باید خود پیش قدم باشیم ، چرا که وقتی طرف مقابل رفتارهای خوب ما را ببیند کم کم یاد می گیرد. سوالات مساحت از کتاب کار علوی با کمک دخترانم بررسی گردید.به تمام سوالات پاسخ داده شد.

علوم ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: درس 11 توسط دخترم سارا تدریس گردید.

فارسی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سوالات درس 12 از کتاب کار بررسی و حل گردید.شعر حفظی شیر خدا از دخترانم پرسیده شد.فیلم های مرتبط با زندگی شهریار در کلاس پخش گردید.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: درس نوزدهم توسط دخترم مارال تدریس و سوالات درس داده شد.

قرآن ششم

مدرس: حاجیان، مرضیه
فعالیت: به نام خداوند حکیم وخبیر باسلام ودرود امروز تحقیقات دانش آموزان دررابطه با دانشمندان ص 78 ارائه شد ودودانش آموز در مورد طاهره صفارزاده مقاله خود را خواندند ودونفر راجع به ابوالقاسم فردوسی پاور پوینت خود را ارائه داد ومطالبش را خواند ویک دانش آموزان در رابطه با ابو علی سینا پاور خود را ارائه ونطالبش را خواند.ودیگر از بچه ها راجع به ابوریحان بیرونی تحقیق خود را ارائه داد.وهرکدام برگه ی 5 امتیازی گرفتند. در آخر تمرینات ص 82 دیده شد وجوابها بررسی شد.وعباراتش بصورت تک خوانی وهم خوانی تمرین شد. ص 81 را هم نصفه تمرین کردیم.
تکلیف: برای جلسه ی آینده تمرینات ص 88 و94 حل شود روخوانی ص87 و93 را تمرین کنید

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: **سلام شروع هفته تون عالی ان شاءالله امروز با یک انرژی مثبت با یک اتفاق خوب با یک خبر خوش با یک رونق کاری با یک نگاه زیبای خدا زندگیتون شاد بشه* نمونه سوالات مساحت از کتاب کار علوی در کلاس بررسی گردید و به سوالات دخترانم پاسخ داده شد.

ورزش ششم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، تمرین پرش طول و دو سرعت و دو استقامت و تمرین شوت هندبال انجام شد.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... آشنایی با کاربردی ترین ابزارها در برنامه پریمیر ( ابزار انتخاب ، ابزار برش ، ابزار کشش فیلم ) تدریس شد و سپس دختران گلم به صورت عملی با این ابزارها آشنا شدند.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سلام به وفا سلام به ادب سلام به معرفت سلام به قمربنی هاشم سلام به عموی سقای کربلا سلام به همه عاشقانش میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) برهمه عاشقانش مبارک باد.مساحت استوانه تدریس گردید.سوالات مربوط به مساحت در کلاس چک گردید.آخر هفته به دخترانم خوش بگذرد.
تکلیف: مساحت و محیط دایره ،مساحت قسمت رنگی حتما در منزل تکرار و تمرین گردد.(دختران من دقت نمایید فصل پنجم فقط نیاز به تکرار و تمرین مستمر دارد)آدینه شماره ی 19حل گردد.برگه های ملاقات به دخترانم تحویل داده شده است لطفا چک نمایید.

علوم ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سوالات مربوط به فصل نهم از کتاب کار بررسی گردید.

فارسی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: یک قطره عسل مربوط به درس 12 در کلاس بررسی گردید.نگارش درس 12 چک گردید.بیدپا انجام گردید.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: درس 13 تدریس گردید.سوالات درس داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: