فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: پروین اعتصامی

علوم ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: گلی را میشناسم که عطرش هیچگاه ازبین نمیرود گلبرگ هایش هیچگاه نمیریزند و هیچ خاری ندارد که دستت رابیازارد نام این گل محبت است وتنها در قلب عزیزانی چون تو میروید الهی دلت ای دوست همیشه شاد تدریس درس جنگل برای کیست توسط دخترم تانیا انجام گردید.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: بعضی‌ها را معمولی بودنشان خاص و دوست داشتنی می‌کند. همین زیادی خودشان بودن و زیادی ادا در نیاوردن و زیادی نقاب نزدن! تو همین‌جوری که هستی دوست‌داشتنی و ارزشمندی؛ اگر قبل از همه، خودت به این نتیجه رسیده‌باشی! طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار گردید.

فارسی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سوالات نگارش درس 14 و کتاب کار درس 14بررسی گردید.

هنر ششم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: تکمیل فعالیت سفال نوروزی

رباتیک

مدرس: غلامی، فاطمه
فعالیت: مرور جزئی از مباحث گذشته انجام شد.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: هیچ زمستونی موندگار نیست، و هیچ بهاری نوبتش رو از دست نمیده! نگران نباش و از روزت لذت ببر سوالات داده شده در کتاب درسی مرتبط با تناسب در زمان داده شده توسط دخترانم حل و بعد ار آن بررسی گردید.لطفا دخترانم که در کلاس حضور نداشتند از فایل ارسالی کتاب را چک کنند.
تکلیف: فصل 4و5ریاضی به دقت در منزل تمرین شود.فردا طرح سنجش برگزار می گردد. صفحات 134-136کتاب کار حل گردد و روز شنبه کتاب کار به مدرسه آورده شود.

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: گاهی باید به روند طبیعی زندگی اعتماد کرد، منتظر ماند و کارها را به نوبت پیش برد و صبور بود تا مشکلاتِ آزار دهنده با گذار زمان حل شوند.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: طرح سنجش استعداد هدیه برگزار شد.

قرآن ششم

مدرس: حاجیان، مرضیه
فعالیت: به نام خداوند وحدت آفرین با سلام وارادت خدمت عزیزان. امروز در مورد داستان وآیه ی مباهله وفاتحان بی سپاه صحبت وگفتگو شد . تمرینات ص 88 انجام شدوایاتش تک خوانی گردید.
تکلیف: لطفا تمرینات ص 94 را جواب دهید وعبارات قرآنی ص93 و91 و90و87 را تمرین کنید. وچنانچه خواهان برگه ی امتیاز هستید می توانید ایات ص 91 و90 و87 را حفظ کنید

ریاضی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سه چیز از همدیگر جدا نیستند کس که زیاد "دعا" کند از "اجابت" محروم نمی شود... کسی که زیاد "استغفار" کند از "مغفرت و بخشش" محروم نمی شود... کسی که زیاد "شکر کند" از "زیاد شدن نعمت ها" محروم نمی شود.. آخر هفته به همه ی دخترانم خوش بگذرد.
تکلیف: فصل 4 و 5 ریاضی به خوبی در منزل تکرار و تمرین شود . ارمغان شماره ی 20 با دقت و تمرکز کافی در منزل بررسی گردد.

علوم ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: سوالات درس 11 کتاب کار در کلاس توسط دخترانم بررسی گردید.

فارسی ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: حکایت پیاده و سوار تدریس گردید و نکات درس گفته شد.

املا ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: جهت تقویت املای دخترانم به هر کدام حرفی را داده و در زمان داده شده از قسمت های مشخص شده ی کتاب فارسی، کلمات پیدا و در دفتر نوشته شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: صادقی، سعیده
فعالیت: درس15 هدیه توسط دخترم سارا تدریس گردید.
تکلیف: سوالات هدیه جهت دخترانم که د رکلاس غایب بودند ارسال گردید لطفا چک نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: