1404/09/12
فعالیت:
باسلام و احترام
نظر به اهمیت آموزش و تثبیت یادگیری ،برگزاری هفته ملی علوم به زمان دیگری موکول میگردد.
لازم به ذکر است زمان برگزاری متعاقباً اعلام میگردد.
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحات 63 تا 65 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه (ای) مرور شد. می کاری تمرین شد. طرح سواد خوانداری گنجینه صوتی شماره 2 در کلاس اجرا شد.
تکلیف:
ارمغان شماره 10 در منزل انجام شود. کتاب کار فارسی صفحات 67 تا 70 در منزل انجام شود. از نشانه ای سه خط املا گفته شود. اولیا گرامی لطفا روز شنبه بچه ها فقط کتاب نگارش،کتاب کلمه کوچولو ، کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی و دفتر املا را همراه خود به مدرسه بیاورند.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه نحوه انتخاب بخشی از نقاشی، نحوه چرخش قسمت انتخاب شده و نحوه تغییر سایز قسمت انتخاب شده در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام خدمت اولیای عزیز امروز در کلاس، فعالیتهای مربوط به ریتم موسیقی انجام شد. این تمرینها با هدف تقویت دقت، تمرکز و هماهنگی ذهنی-حرکتی انجام گرفته اهداف فعالیت موزیکاگرام 1. تقویت دقت شنیداری: بچهها یاد میگیرن صداها، ریتمها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن. 2. هماهنگی چشم و دست و بدن: با دنبال کردن علامتها و اجرای ریتمها، هماهنگی حرکتی بهتر میشه. 3. درک ریتم و ضرب: کودک به شکل عملی مفهوم ضربهای کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه میکنه. 4. تقویت توجه و تمرکز: چون باید همزمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا میکنه. 5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت: موسیقاگرام یک روش شادیآور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است. 6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی: کودکان یاد میگیرن چطور موسیقی را با شکلها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن سادهی موسیقی. 7. پرورش خلاقیت و ابتکار: در ادامه بچهها حتی میتوانند موسیقاگرام مخصوص خودشان را بسازند. با سپاس از همراهی شما
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه با رفتار های صحیح و ناصحیح به عنوان مهمان آشنا شدیم.
آزمایشگاه
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار علوم فصل پنجم انجام شد.
1404/09/11
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 20 روانخوانی شد و تمرینات صفحه 21 انجام شد.
تکلیف:
روانخوانی صفحه 20 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ تمرین شود. با کلمات ایران، بیدار، ایستاد، ساری در دفتر مشق جمله سازی انجام شود و جدول بخش و صدا برای آنها کشیده شود. از جملات صفحه 20 کتاب کلمه کوچولو 3 جمله کوتاه را به دلخواه به صورت نامرتب بنویسید تا دخترها آن را مرتب کنند. سه خط املا نوشته شود.
هنر اول
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
امروز دختران گلم با استفاده از انگشتان دست خود یک قلعه ی زیبا کشیدند و سپس به فضاسازی آن پرداختند و با تکنیک مدادرنگی رنگ آمیزی کردند.
1404/09/10
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
فصل 5 ( گیاهان ) مرور و تمرین شد.
1404/09/09
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 55 تمرین های دو و سه مداده انجام شد.
تکلیف:
از کتاب کلمه کوچولو صفحه 19 روانخوانی همه کلمات انجام شود و کلماتی که دور آنها خط کشیده شده است یک بار از هر کلمه در دفتر مشق خوانده و نوشته شود. امروز دخترها نیازی به نوشتن املا ندارند ولی جدول ترکیب نشانه ها را به صورت کامل در دفتر مشق آنها بکشید تا آن را کامل کنند.
شطرنج
مدرس:
کشه فراهانی، سعیده
فعالیت:
امروز صفحه 10و 11 و12 به صورت مجازی حل شد .
1404/09/08
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
فصل پنجم علوم تدریس شد.
تکلیف:
دانش آموزان نقاشی یک گل همراه با تمامی اجزای آن ( ریشه ، ساقه ، برگ، گل ) را در یک کاغذ کشیده و همراه خود به مدرسه بیاورند.