1404/09/05
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه ها و ترکیبات و روانخوانی همراه با فایل تمرینی مرور شد.
تکلیف:
با کلمات نان، اَنار ، آسمان، دندان جمله سازی در دفتر مشق انجام شود. و خانه بخش و صدا برای آنها کشیده شود.
از کتاب کلمه کوچولو صفحه 17، 4 جمله کوتاه به دلخواه انتخاب کنید کلمات آن را به صورت بهم ریخته بنویسید ( مشابه تمرین چهار مداده صفحه 54 کتاب نگارش) تا دخترها آنها را مرتب کنند. ارمغان شماره 9 در منزل انجام شود.
لطفا برای روز شنبه دخترها هر کدام تعداد 5 برگ درخت همراه خود داشته باشند. ( ترجیحا برگ ها در اشکال مختلف باشد)
1404/09/04
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز با دخترای قشنگم در مورد مفهوم خودآگاهی صحبت کردیم و همینطور در مورد چگونگی شناسایی علائق آموختیم ، سپس در مورد علائق هر کدام از دانشآموزان با یکدیگر بحث و گفتوگو کردیم.
1404/09/02
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحات 60 و 61 انجام شد. شکل نوشتاری عدد 10 و چوب خط آن و کشیدن شکل در جدول اعداد آموزش داده شد.
تکلیف:
از عدد یک تا ده یک خط به صورت مستقیم و یک خط به صورت معکوس در دفتر مشق نوشته شود. جدول اعداد 5 تا 10 کشیده شود.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه ن معرفی شد و جدول ترکیب آن آموزش داده شد. کتاب کلمه کوچولو صفحات 16 و 17 روانخوانی شد. و تمرینات صفحه 18 آن انجام شد.
تکلیف:
روانخوانی صفحه 17 کتاب کلمه کوچولو تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 52 انجام شد.
تکلیف:
از روی کلمات صفحه 16 کتاب کلمه کوچولو یک (بار از هر کلمه) در دفتر مشق خوانده و نوشته شود. دو خط از نشانه ( ن ، ر) املا گفته شود و دو خط نیز دخترها به پدر یا مادر خود املا بگویند تا در دفتر مشق آنها بنویسند.
قرآن اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب قرآن صفحات 28 و 29 تدریس شد.
شطرنج
مدرس:
کشه فراهانی، سعیده
فعالیت:
امروز حرکت شاه و اسب تدریس شد و صفحه 8 و 9 کتاب حل شد .
تکلیف:
صفحه 10 کتاب در خانه حل شود .
1404/09/01
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحات 59 و 58 انجام شد.کتاب کار ریاضی صفحات 50 تا 52 انجام شد.
تکلیف:
کتاب ریاضی همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد لطفا صفحات کتاب را چک کنید و صفحاتی که به دلیل غیبت یا عدم حضور در کلاس انجام نشده است، در منزل کامل شود و فردا همراه خود به مدرسه بیاورند.
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ 14 روانخوانی شد و تمرینات صفحه 15 انجام شد.
تکلیف:
روانخوانی صفحه 14 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ در منزل تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 49 انجام شد و تمرین های دو مداده و سه مداده صفحه 50 و 51 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
دانش آموزان امروز کتاب های نگارش خود را به منزل آوردند. لطفا تمرین یک مداده صفحات 50 و 51 این کتاب به عنوان تکلیف در منزل انجام شود و فردا کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند. سه خط املا نوشته شود.
املا اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
املا کلاسی گفته شد.
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
تدریس مفاهیم درس کالا و مشاغل خدماتی و تولیدی انجام شد. حل تمرین های کلاسی انجام شد.
تکلیف:
فعالیت در منزل درس کالا و مشاغل تولید و خدماتی و درس خودپرداز حل شود
1404/08/28
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحه 45 تا 49 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه ر به همراه جدول ترکیب معرفی و تدریس شد. کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 13 روانخوانی شد. کتاب فارسی صفحه 40 روانخوانی شد.
تکلیف:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 13 روانخوانی شود. سرمشق های داده شده در دفتر مشق انجام شود. (نوشتن هر کلمه 2 بار کفایت میکند).ارمغان شماره 8 انجام شود.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دخترهای عزیزم با انواع قلمو در نرم افزار نقاشی و نحوه کار با آن ها آشنا شدند و به صورت گروهی در کلاس با قلموها نقاشی با موضوع دلخواه کشیدند.
تکلیف:
دخترهای قشنگم با قلموها در نرم افزار نقاشی یک نقاشی با موضوع آزاد کشیده و تصویر آن را داخل پرتال بخش رایانه، داخل همین تکلیف ارسال کنند یا به صورت پرینت شده یا داخل فلش روز چهارشنبه 5 آذر به معلم رایانه تحویل دهند. انجام این تکلیف الزامی و مهلت ارسال آن داخل پرتال تا روز سه شنبه تاریخ 4 آذر می باشد.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام و عرض ادب اهداف بازی اول 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی اهداف بازی دوم: 1. کار گروهی و هماهنگی جمعی 2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت 3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی 4. هماهنگی دو نیم کره مغز 5. تقویت مهارتهای اجتماعی 6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه دانش آموزان آموختند که از ست کاتلری شامل قاشق، چنگال و کارد خود به طرز صحیحی برای میل کردن استفاده کنند.