فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سوال 5 صفحه 37 ، سوال 1 ، 2 ، 4 صفحه 38 ، سوال 5 صفحه 39 ، صفحه 40 کتاب کار با مشارکت دانش آموزان حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: انیمیشن های آموزشی درس پنجم «پیام رمز را پیدا کن 1» برای دانش آموزان پخش شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: «جعبه کلمات» و سوال 2 ، 3 صفحه 43 کتاب کار با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 39 «سوال 1 ، 2 ، 4» انجام شود. «سوال 3» انجام نشود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: از کلمات مهم درس پنجم «چوپان درست کار» املا گفته و تصحیح شد.
تکلیف: دفتر املا دانش آموزان تحویل داده شد. لطفاً مشاهده و امضا شود.

هنر دوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: امروز هر کدام از دختران گلم یک جمله ی خلاقانه در مورد ( اگر زمین حرف می‌زد، می گفت :....) نوشتند که در کنار نقاشی های مسابقه ی دوسالانه ی هنر قرار گیرد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف واو و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 18 و 19 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، نوشته شود و همراه دختران گلم باشد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی «با استفاده از جدول» تدریس و تمرین های صفحه 32 «سوال 1 ، 2» کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان حل شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: واژه سازی «کلمات مخالف» تدریس و «حالا تو بگو» صفحه 33 کتاب فارسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 38 «سوال 1 ، 2 ، 4» کتاب نگارش انجام شود. سوال 3 انجام نشود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس چهارم «مهربان تر از مادر» تدریس و فعالیت های کتاب با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: «یک کار خوب» صفحه 24 کتاب درسی با موضوع «دو گل زیبا بکش و در کنار هر گل یک جمله برای پدر و گل دیگر یک جمله برای مادر نوشته» در برگه A4 تا روز دوشنبه هفته آینده همراه خود بیاورید.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سنجش مداد قرمز 1 «فارسی» برگزار شد.

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: پرش جفت متوالی طولی و پرش خرگوشی آموزش داده شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه تغییر سایز، تغییر رنگ، تغییر فونت و تغییر حالت متن آموزش داده شد، همچنین دخترهای عزیزم تمرین صفحه 34 کتاب را به صورت گروهی انجام دادند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 45 ، 49 ، 50 ، 51 کتاب کار با مشارکت دانش آموزان حل شد. تمرین هایی مربوط به مبحث «جمع و تفریق فرآیندی» در دفتر تکلیف نوشته و توسط دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: تمرین های مربوط به مبحث «جمع و تفریق فرآیندی» ، «تقریب» در دفتر تکلیف نوشته و توسط دانش آموزان حل شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمامی نکات مهم درس «اول و دوم» ، «واژه سازی ، بیاموز و بگو » «شعر من یار مهربانم» ، «جعبه کلمات» ، «کلمات مهم املایی» از دانش آموزان پرسیده و مرور شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، تمامی نکات مهم درس «اول و دوم» ، «واژه سازی ، بیاموز و بگو » «شعر من یار مهربانم» ، «جعبه کلمات» ، «کلمات مهم املایی» ، سوالات کتاب کار فارسی مطالعه و برای فردا آمادگی کامل داشته باشید.

قرآن دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس چهارم ، آیات «صفحه 24 ، 25» خوانده و دانش آموزان بعد از اشاره معلم از روی آیات خواندند.

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز با دخترای قشنگم درباره‌ی مراقبت از جسم خودمون صحبت کردیم؛ مخصوصاً اینکه چطور درست بشینیم و درست راه بریم تا بدن‌مون سالم و قوی بمونه و همینطور تمرین نشستن و راه رفتن صحیح رو تمرین کردیم.
تکلیف: از امروز بهم قول دادیم که موقع نشستن سر میز غذا یا موقع راه رفتن توی خونه و بیرون نکاتی که یاد گرفتیم رو انجام بدیم .

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 31 با هدف آموزش «شمارش رو به جلو و رو به عقب در جمع فرآیندی» با مشارکت دانش آموزان حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سنجش مداد قرمز 1 «علوم» برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس پنجم «چوپان درست کار» تدریس شد ، فایل صوتی پخش شد . زیر کلمات مهم خط کشیده شد. «درست و نادرست» با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: جعبه کلمات و شعر «من یار مهربانم» ، «ترکیب کلمات هم و با» ، «هم + کلمه» «با + کلمه » درس «اول و دوم» مطالعه شود، فردا پرسش کلاسی داریم.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: تمرین های صفحه 37 کتاب نگارش با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: واژه سازی «هم + کلمه» «با + کلمه» ، بیاموز و بگو «انواع صدای و » «کلمه + ای» درس «اول ، دوم» تکرار و تمرین شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: کاربرگ مربوط به «تنوین» تحویل دانش آموزان شد ، لطفاً طبق فایل ارسالی توسط دانش آموزان رنگ آمیزی و درست شود.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: درس «دستگاه کارتخوان و ATM » با اجرای نمایش گفته شد. فعالیت ها حل شد. پرسش و پاسخ در رابطه نحوه کار کردن با دستگاه انجام شد. کلیپ کوتاه در رابطه با موضوع نمایش داده شد. پاورپینت برای اشنایی بیشتر با دستگاه نمایش داده شد.
تکلیف: فعالیت درس کارتخوان حل شود.

هوش و ریاضی

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 17 ، 18 با مشارکت دانش آموزان حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: مبحث «تقریب» ، «عدد قبل و بعد» تدریس و تمرین های صفحه 22 ، 30 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: ارمغان شماره 7 حل و برای روز شنبه آورده شود.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس «اول تا چهارم» مرور و درس چهارم از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: «تمامی نکات خط کشیده شده کتاب درسی و کار ، آزمایش های کتاب درسی ، فعالیت و تمرین های کتاب کار علوم » درس «اول تا سوم» به خوبی مطالعه و برای روز شنبه آمادگی کامل داشته باشید.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: «جعبه کلمات» ، «شعر حفظی یار مهربان و ستاره» از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: در این جلسه با رفتارهای مناسب و نامناسب در رستوران آشنا شدیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: