1404/08/26
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
تکلیف:
_6 تا جمع و تفریق دو رقمی با کمک جدول صدتایی بنویسید و پاسخ دهید.
_5 ساعت رسم کنید و این زمان ها را روی ساعت نشان دهید.
ساعت 8و 35 دقیقه
ساعت 9و 17 دقیقه
ساعت 5و 23 دقیقه
ساعت 11 45 دقیقه
ساعت 7و 30 دقیقه
علوم دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار علوم درس پیام رسان 1 ، کامل پاسخ داده شد.
تکلیف:
کتاب های کار تحویل دانش آموزان داده شده برای روز چهارشنبه از درس 4و 5 پرسش داریم .
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب های کار فارسی و نگارش حتما فردا همراه دانش آموزان باشد .
1404/08/25
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
جمع و تفریق دو رقمی با کمک جدول صد تایی آموزش داده شد.
تکلیف:
تمرین های صفحات 56و 57 کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود.
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
درس ششم فارسی تدریس شد.
تکلیف:
از روی درس با دقت بخوانند و به سوالات بخش درست و نادرست و گوش کن و بگو پاسخ دهید.
املا دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
در کلاس امروز دانش آموزان،یک املای بامزه از اول کتاب تا پایان درس 5 نوشتند .
تکلیف:
15 کلمه ی جدید از درس ششم فارسی بنویسید .
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
جلسه دوم کار با خمیر سفال: موشهای خیالانگیز
در دومین جلسهی کار با خمیر سفال، بچهها با دستهای کوچکشون دنیایی از خیال ساختند؛
خمیر سفال، فقط یک ماده نیست؛
یه بومه برای تخیل، یه فرصت برای لمس شکل دادن به فکرها.
با هر فشار انگشت، با هر خمکردن و تراشیدن، بچهها به دنیای هنر نزدیکتر شدند.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
فعالیت و پرسش کلاسی در کلاس انجام شد.
1404/08/24
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
در کلاس امروز ،تمرینات صفحات 49تا 52 مربوط به تقریب و جمع و تفریق فرآیندی پاسخ داده شد.
تکلیف:
برای تدریس فردا جدول صدتایی که از سال گذشته دارید را همراه خود بیاورید.
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
دانش آموزان در نوشتن کلمات متضاد و نشانه ی جمع (ها ) به مهارت رسیدند.
و سوالات درس چهارم کتاب کار فارسی کامل پاسخ داده شد.
تکلیف:
کتاب کار صفحات 43و 44 پاسخ داده شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.بازی امروز بدین صورت است که دانشآموزان در یک فعالیت ریتمیک و گروهی با نام «ضربآهنگ پنجضربی» شرکت کردند. در این بازی، بچهها با شمارش 1-2 / 1-2-3، ابتدا دو ضرب را با پای راست و چپ اجرا کردند و سپس سه ضرب بعدی را با کاغذی که در دست راست داشتند روی کاغذ با دست دیگر نواختند. ترکیب این ضربها صدای منظم و زیبایی ایجاد کرد و بچهها با انرژی زیاد همراه با آهنگ آن را تکرار کردند فعالیت از حالت صف شروع شد، سپس به شکل «قطار حرکتی» ادامه یافت و در پایان در قالب یک دایره گروهی اجرا شد تا هماهنگی و مشارکت بیشتر شود. اهداف آموزشی:تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی (پای راست/چپ + ضرب دستی). تمرین توجه، دقت شنیداری و شمارش. افزایش هماهنگی چشم-دست و مهارتهای حرکتی درشت و ظریف. تقویت همکاری گروهی و پیروی از الگو. تقویت اعتمادبهنفس، جرأت ابراز و شادی جمعی. آشنایی با الگوهای موسیقایی ساده برای رشد هوش موسیقایی.
1404/08/21
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
در کلاس ریاضی امروز ص 30 پاسخ داده شد.
جمع ص 31 با کمک جدول صدتایی تدریس شد.
تکلیف:
**ارمغان شماره ی 8 پاسخ داده شود.
**برای روز شنبه ریاضی را خوب بخوانید.
**صفحه ی 49 و 50 کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود.
علوم دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
**در کلاس امروز درس چهارم تمرین و تکرار شد.
**درس پنجم که در باره ی دو پیام رسان مهم نور و صدا می باشد،، تا پایان ص 42 تدریس شد .
تکلیف:
در منزل صدا های محیط اطراف را بررسی کنند و لیستی از صداهای پیام رسان و آزار دهنده با نقاشی یا نوشتن تهیه کنند.
املا دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
از روی رو ی 4و 5 فارسی با دقت مطالعه شود .
تکلیف:
املا از درس 4و 5 بنویسید .
کلمات تنوین دار تمرین شود.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس به تکمیل فعالیتهای کتاب پرداخته شد و تمرینهایی که برخی از دانشآموزان بهصورت ناقص انجام داده بودند، مورد بررسی قرار گرفت و تکمیل شد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز، هفته آینده برای ارزیابی درس «اتیکت و مهارتهای زندگی» آمادگی لازم را داشته باشند. ارزیابی از مطالب و دروس تدریسشده در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد. همچنین تأکید میشود تمامی دانشآموزان موظف هستند کتاب مهارتهای زندگی خود را به همراه داشته باشند یا آن را در کلاس نگهداری کنند.
شایان ذکر است که کتابهای دانشآموزان باید تا بخشهای تدریسشده، دارای فعالیتهای کامل و تکمیلشده باشند.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ن و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 20 و 21 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.