1404/09/30
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
کتاب کار مبحث تناسب رفع اشکال شد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیزم،
شب یلدا، بلندترین شب سال، بهانهای است برای کنار هم بودن، لبخند زدن و ساختن لحظههایی که تا مدتها در ذهن ما میماند.
امیدوارم امسال هم در کنار خانوادهتان، با دلهایی پر از شادی، روشنایی و امید، این شب زیبا را جشن بگیرید.
یلدا یعنی شروع نور، و من امیدوارم سال تحصیلیتان هم مثل این شب، پر از روشنایی، موفقیت و لحظههای قشنگ باشد.
یلداتون پُر از مهر، خنده و خاطرات ماندگار
نگارش پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
نگارش درس هشتم تکمیل شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
پرسش کلاسی انجام شد.
1404/09/29
فعالیت:
سلام و عرض ادب،برنامه مطالعاتی ای برای دانش آموزان تنظیم شده است.در پوشه املا بارگذاری شده است.لطفا دانش آموزان طبق برنامه مطالعاتی مطالعه داشته باشند.باتشکر
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
مرور فصل سوم به طور کامل در کلاس حل شد.
پرسش کتبی از مبحث تناسب گرفته شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی آورده شود.
رفع اشکال از فصل سوم خواهیم داشت.
فارسی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
کتاب کار درس هشتم تکمیل شود.
نگارش پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
از درس هشتم و نهم پرسش کلاسی خواهیم داشت.
ورزش پنجم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،رالی بسکتبال به شکل پویا و فعال توسط دانش آموزان در زمین برگزار شد.سرد کردن در پایان کلاس.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ح جیمی، اموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 36 و 37 نوشته شد.
1404/09/26
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
رفع اشکال از مبحث رصد و تناسب انجام شد.
تکلیف:
ارمغان شماره ی 13 نوشته شود.
مرور فصل سوم انجام شود.
املا پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
دیکته از درس هشتم و ششم گفته خواهد شد.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، درس جدید با موضوع تفکر عاقلانه ارائه شد. در ابتدا، به تعریف و اهمیت تفکر عاقلانه پرداخته شد و دانشآموزان با مفهوم تصمیمگیری منطقی، تحلیل درست مسائل و تشخیص رفتارهای مناسب در موقعیتهای مختلف آشنا شدند.
تکلیف:
از دانشآموزان خواسته شد تا در فاصلهی بین جلسات، در خصوص موضوع مطرحشده اندیشه کنند و راهحلها و دیدگاههای مختلف خود را بررسی نمایند، تا در جلسهی آینده بتوانند یافتهها و پیشنهادهای خود را به اشتراک گذاشته و در بحث کلاس مشارکت فعال داشته باشند.
با تشکر
1404/09/25
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
صفحه 63 حل شد.
علوم پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
کتاب کار رفع اشکال شد.
فارسی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
کتاب کار فارسی تا آخر صفحه 67 تکمیل شود. کتاب کار فارسی آورده شود.
کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
درس دهم تدریس شد.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس یازدهم و دوازدهم و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس یازدهم و دوازدهم انجام شود.
1404/09/24
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
مبحث در صد تکرار و تمرین شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه 63در منزل حل شود.
علوم پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
درس 6 چه خبر 1 مبحث چشم تدریس شد.
تکلیف:
کتاب کار علوم آورده شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
درس هشتم کتاب کار تکمیل شود.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
درس هشتم تدریس شد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
پروژه پرسش و پاسخ با استفاده از کدهای تدریس شده در کلاس انجام شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. امروز بازی آدمبرفی ریتمیک (نقاشی خلاق همراه با موسیقی و حرکت) با دانش آموزان کار شد. شرح فعالیت: در ابتدای کلاس، آدمبرفی با استفاده از اشکال دایرهای ترسیم شد تا مهارت حرکتی ظریف بچه ها و توانایی رسم دایره تقویت شود. سپس توضیح داده شد که جزئیات اضافهشده مربوط به فکر معلم است و هر شخص میتواند با خلاقیت خود جزئیات دلخواهش را به نقاشی اضافه کند. در ادامه، تمرین بادیپرکاشن 4 ضربی (پا، پا، دست، دست) انجام شد و مدادرنگیها روی میز قرار گرفت. با پخش موسیقی بیکلام با ریتم 4 تایی (بخشهای آرام و تند)، دانش آموزان باید در قسمتهای تند موسیقی با سرعت آدمبرفی را رنگآمیزی کنند و در قسمتهای آرام موسیقی، مدادها را زمین گذاشته و بادیپرکاشن را اجرا کنند. تا پایان آهنگ، رنگآمیزی باید با دقت و سرعت مناسب به پایان میرسید. اهداف آموزشی: تقویت مهارتهای حرکتی ظریف دست و کنترل مداد. افزایش تمرکز و دقت شنیداری. هماهنگی چشم، دست و گوش. پرورش خلاقیت و اعتمادبهنفس. افزایش سرعت عمل و تصمیمگیری. آشنایی با ریتم 4 ضربی. مهارتهای تقویتشده: مهارت حرکتی ظریف.تمرکز و توجه.هماهنگی حرکتی.درک ریتم و موسیقی و خلاقیت فردی.کنترل سرعت و هیجان.