1404/10/03
علوم پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
سولات مهم درس پنجم تمرین شد.
تکلیف:
درس اول تا آخر درس پنجم خیلی خیلی خوب خوب تمرین شود.
فارسی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
رو خوانی درس نهم انجام شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
درس کشور ما چگونه اداره می شود پرسش شد.
تکلیف:
ارمغان شمارهی 14 نوشته شود.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس به تدریس درس جدیدی با موضوع حل مسئله بهصورت گروهی پرداخته شد و از طریق گفتوگوهای کلاسی، به بررسی اهمیت کار گروهی و تأثیر آن در انتخابها و تصمیمگیریهای فردی پرداختیم.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز، لطفاً تا جلسه آینده تکالیفی را که امروز در کلاس آنلاین انجام دادهایم، در کتاب وارد و تکمیل نمایید.
با تشکر
1404/10/02
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
تا اول فعالیت صفحه 70 تدریس شد.
تکلیف:
صفحه 79 و 85 کتاب کار ریاضی تکمیل شود.
فارسی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
روخوانی بخوان وبیندیش تمرین شد.
دیکته تایپی از درس هشتم نوشته شد.
تکلیف:
یک صفحه از درس هشتم نوشته شود.
کتاب کار فارسی آورده شود.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس دوازده و سیزدهم توسط دانش آموز و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس 12 و 13 انجام شود.
1404/10/01
ریاضی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی مبحث در صد رفع اشکال شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحه 77 و 78 تکمیل شود.
علوم پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
کلاس بدون دیوار برگزار شد.
تکلیف:
پرسش کلاسی از مبحث ساختمان چشم خواهیم داشت.
فارسی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
کتاب کار فارسی آورده شود.
کتاب نگارش تکمیل شود و آورده شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
تکلیف:
پرسش کلاسی از درس کشور ما چگونه اداره میشود.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
بیگلری، رقیه
فعالیت:
پرسش کلاسی انجام شد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
محیط نرم افزار فتوشاپ و مدهای رنگی آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.
امروز در کلاس، برای تقویت حس ریتم و هماهنگی حرکتی، از بادی پرکاشن و بازی لیوان (Cup Game) استفاده شد.
دانشآموزان با ریتم و ضرب چهارتایی آشنا شدند و حرکات مختلف ریتمیک بهصورت مرحلهبهمرحله به آنها آموزش داده شد.
در ادامه، پس از تمرین حرکات، دانشآموزان توانستند با همراهی موسیقی ریتمها را بهصورت هماهنگ اجرا کنند که باعث افزایش تمرکز، دقت شنیداری و مشارکت فعال آنها در کلاس شد.