فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Movers 2

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: از دانش آموزان لغات spelling bee پرسیده شد.
تکلیف: دانش آموزان سرمشق نوشته شده در دفتر های خود را کامل کنند . یادآوری:دانش آموزانی که لباس محلی دارند ، همراه خود داشته باشند ، اجباری نیست .

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: شعر همگانی تمرین شد . از کتاب کار رفع اشکال شد . از کتاب رفع اشکال شد. فردا مسابقه spelling bee برگزار میشود.
تکلیف: Practice spelling bee

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: دانش آموزان چرخه آب را توضیح دادند. دانش آموزان ویدیویی مرتبط با میعان مشاهده کردند . دانش آموزان تمرین مربوط به کتاب را حل کردند .
تکلیف: دانش آموزان چرخه آب را در دفتر خود بکشند و یا بدلخواه کاردستی مربوط به چرخه آب را درست کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: دانش آموزان با استفاده از کاراکتر های داستان موجود در کتاب ، استوری را در کلاس اجرا کردند . دانش آموزان extensive reading unit 2 را انجام دادند .
تکلیف: دانش آموزان کتاب کار خود را تا صفحه 27 انجام دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: انواع زاویه ها توسط دانش آموزان در کلاس مرور شد . دانش آموزان فیلمی درباره انواع نقاله و نحوه اندازه گیری زاویه ها با نقاله مشاهده کردند . دانش آموزان تمرین کتاب صفحه 20 را در کلاس حل کردند . دانش آموزان زاویه ها را در اسم های خود تشخیص دادند .
تکلیف: نوشتن یا پرینت ورک شیت و اندازه گیری زاویه های موجود در آن لطفاً همراه خود داشته باشید چک می‌شود .

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: از دانش آموزان تا درس 2 امتحان گرفته شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: دانش آموزان ابتدای کلاس چرخه آب را توضیح دادند . دانش آموزان فیلمی درباره تبخیر دیدند . دانش آموزان فرآیند تبخیر را به زبان خودشان در کلاس بازگو کردند . دانش آموزان متن کتاب را خواندند . دانش آموزان با توجه به متن کتاب به سوالات درست و نادرست جواب دادند .
تکلیف: نوشتن ورک شیت در برگه و حل آن

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: مفهوم زاویه توضیح داده شد . نحوه تشکیل زاویه با رسم شکل نمایش داده شد . انواع زاویه ها تدریس شد . توضیحات مربوط به هر زاویه داده شد . دانش آموزان سه زاویه را برای تشکیل دایره کامل تشخیص دادند . دانش آموزان زاویه های مختلفی را (ورک شیت) اندازه گرفتند .
تکلیف: رونویس از ورک شیت و اندازه گیری زاویه های آن
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: