فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: احمد شاملو

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: انجام دست ورزی محیط و مساحت ( اشکال هندسی ساخته شده با یونولیت به دانش‌آموزان داده شد تا با خلال دندان و نخ کاموا ، محیط و مساحت را نشان دهند.آموزش محیط شکل‌های ترکیبی و حل تمرین در کلاس.
تکلیف: حل تمارین داده شده در دفتر مشق.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه مرحله اول نقاشی با آبرنگ آموزش داده شد.

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: آموزش مبحث «اتمسفر یا جو کره زمین»: با هم آموختیم که چرا آسمان آبی است؟ بدون داشتن اتمسفر هیچ موجودی روی زمین وجود نداشت،آسمان آبی نداشتیم و حتی صدایی ایجاد نمیشد و همه جا در سکوت مطلق بود!لایه ای که کره ی زمین را از برخورد تعداد زیادی از سنگ های آسمانی محافظت میکند. آموزش اجرامی که در آسمان میبینیم و ترتیب قرارگیری آنها : ابرها به ما نزدیک ترند یا ماهواره ها؟ ماه به نزدیک تر است یا جت ها؟ هواپیما ها در ارتفاع بیشتری پرواز میکنند یا ایستگاههای فضایی؟
تکلیف: اجرامی که در آسمان میبینیم را با توجه به لایه ای بودن جو به ترتیب قرار دهید: پرندگان، ابرها، بالون، هواپیما،شهاب ها، ماهواره ها و ایستگاههای فضایی،جت ها... و در نهایت ماه. تکلیف بالا می تواند به صورت نقاشی یا کاردستی باشد

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی دانش‌آموزان با طبقه‌بندی جانوران از لحاظ دارا بودن اسکلت داخلی ( مهره‌داران ، بی‌مهرگان )
تکلیف: نداریم.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با انواع واژه ( ساده و مرکب ) و ساخت واژه‌ی مرکب. انجام دست‌ورزی ساخت واژه‌ی مرکب.
تکلیف: پنج واژه‌ی ساده و پنج واژه‌ی مرکب بنویسید و در جمله بکار ببرید.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مفهوم محیط و مساحت اشکال هندسی. دست ورزی محیط و مساحت‌.
تکلیف: اشکال هندسی با یونولیت درست کرده و با خلال دندان و نخ کاموا دورتادور هر شکل را نشان داده ( محیط ) و با خلال دندان و پیچش نخ کاموا به دور هر یک از خلال‌ها سطح داخلی هر شکل را پوشانده ( مساحت ). دست ورزی محیط و مساحت را با ابزارهای دلخواه هم می‌توان نشان داد.

زنگ تفریح

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: انجام بازی ساختنی ( با آجرها، نیم‌آجرها ، سقف ، در و پنجره ی داده ی شده به دانش آموزان و قرار دادن چسب مخصوص بین هر یک، خانه‌های زیبا ساخته شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: