فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: احمد شاملو

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: انجام صفحه‌ی 151 کتاب‌کار.
تکلیف: مرور و تمرین فصل اول و حل سوالات بارگذاری شده در کانال کلاسی. حل تمارین باقی مانده از کتاب‌کار مبحث احتمال.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تدریس فصل سیزدهم و آشنایی با زیستگاه، زنجیره‌ی غذایی و شبکه‌ی غذایی. پاسخ به پرسش‌های پایان فصل 13.
تکلیف: مطالعه‌ی 4 فصل ابتدایی .

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: خوانش شعر " نیایش" و مشخص کردن قافیه و ردیف و معنی ابیات آن.
تکلیف: حفظ شعر نیایش.

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس تبلیغات و عناصر تبلیغ داده شد تمرین حل شد

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: طراحی کامل یک کارت ویزیت آموزش داده شد. ابزار های براش و متن کار شد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش احتمال و بررسی حالات مختلف آن ( به طور حتم اتفاق می‌افتد، به طور حتم اتفاق نمی‌افتد، به احتمال برابر اتفاق می‌افتد، به احتمال بیشتر اتفاق می‌افتد، به احتمال کمتر اتفاق می‌افتد ) انجام صفحات 148، 149، 150 و 151 کتاب درسی. مرور محیط و مساحت اشکال ترکیبی و انجام صفحات 148، 149 و 150 کتاب‌کار.
تکلیف: انجام مرور فصل هفتم کتاب درسی. مطالعه‌ی صفحه‌ی 157 و انجام صفحات 155، 158، 159 کتاب‌کار.

املا چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: املای درس شانزدهم گفته شد.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب پیرامون تفکر خلاق و بازیافت خلاقانه صحبت کردیم.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تکمیل جدول داده‌ها و جایگزینی داده‌ها به داخل آن . مرتب کردن داده‌ها از کوچکترین به بزرگترین و قرار دادن آن بروی محور عمودی و قراردادن بازه‌های زمانی یکسان بروی محور افقی . نقطه‌یابی و رسم نمودار خط شکسته. انجام صفحات 146و 147 کتاب درسی.
تکلیف: انجام صفحات 150 و 151 کتاب‌کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با دسته‌بندی گیاهان براساس دانه، ریشه ، برگ و تعداد گلبرگ. آشنایی با اجزای گل .و گیاهان گلدار ( نهاندانگان ) و مخروط‌داران ( بازدانگان ) . پاسخ به پرسش‌های پایان فصل دوازدهم.
تکلیف: مطالعه‌ی فصل گوناگونی گیاهان (12).

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: خوانش درس " مدرسه‌ی هوشمند " با رعایت لحن و آهنگ مناسب جملات . پردازش متن و پاسخ به درک و دریافت آن. آموزش ساخت واژه‌ی جدید با اضافه کردن َنده به بن فعل و تبدیل آن به کلمه‌ای در نقش عمل‌کننده .

املا چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: یک صفحه تمرین املا از درس شانزدهم نوشته شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس20 حرف ص و درس21 حرف ه تنهاوهفتی وبه تدریس و تمرین شد.مثال ازکلمات درسهای جدیدنوشته شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: صفحه51و55دردفترنوشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت جابجایی حرکات یک سویه هماهنگی چشم و پا و چشم و دست آگاهی محیطی هوش فضایی مهارت دستکاری

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با جدول داده‌ها ونمودار خط شکسته ( محور افقی آن زمان و محور عمودی آن مربوط به تغییرات داده ها و نقطه‌یابی با رسم خط چین و اتصال نقاط .آموزش رسم نمودار خط شکسته و تحلیل و بررسی آن بر اساس تغییرات داده‌ها ( صعودی : افزایش ، نزولی : کاهش ، خط مستقیم : ثابت و بدون تغییر ). انجام صفحات 142 ، 143 ،144 و 145 کتاب درسی.
تکلیف: مطالعه‌ی صفحه‌ی 147 و انجام صفحات 148 و 149 کتاب‌کار.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تدریس نشانه‌های مشترک ملت ایران و آشنایی با دسته‌بندی تعطیلات تقویم ایران . انجام فعالیت‌های دروس 20 و 21.
تکلیف: مطالعه‌ی دروس 20 و 21 و انجام کتاب‌کار .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با حقوق معلم بر شاگرد و سخن پیامبر درمورد آموختن علم و دانش.انجام فعالیت‌های مربوط به درس 17.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش محیط و مساحت اشکال ترکیبی و مساحت قسمت رنگی که از اختلاف مساحت کل شکل با قسمت سفیدرنگ حاصل میشود. انجام صفحات 136 و 137 کتاب درسی.
تکلیف: انجام مرور فصل ششم کتاب درسی. ( صفحات 138 و 139 کتاب درسی.)

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: پرسش کلاسی از فصل 11 انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: پرسش شعر حفظی خرد و دانش و دروس 15 و 16.

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که قبل از عید شروع کرده بودند را تکمیل کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و مقوا سفید سایز دلخواه دو عدد و آبرنگ همراه داشته باشند. ممنونم

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: ادامه ساخت سازه جرثقیل انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: