فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: احمد شاملو

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش قسمت‌بندی شکل واحد بر اساس عدد مخرج . آشنایی با کسرهایی که برابر عدد صفر میشوند ( صورتشان صفر است. ) انجام صفحات 28 و 29 کتاب درسی. برگزاری آزمون فصل اول.
تکلیف: انجام صفحات 32 و 33 کتاب کار.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با علائم نگارشی و کاربرد آن در جمله. کاربرد نقطه‌ویرگول . مثال‌هایی که وابسته بودن جمله‌ی دوم به جمله‌ی اول را از جهت معنا نشان دهد گفته شد.
تکلیف: نداریم.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مقایسه‌ی نماز فرادی و جماعت . انجام فعالیت‌های درس سوم.
تکلیف: مطالعه‌ی درس سوم.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور مقایسه‌ی کسرها با توجه به اعداد صورت و مخرج، رسم محور و شکل. آشنایی با کسر برابر واحد، کسر کوچکتر از واحد و کسر بزرگتر از واحد. انجام صفحات 25، 26 و 27 کتاب درسی. حل تمارین اضافی مشخص کردن عدد‌مخلوط از روی شکل واحد.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تدریس صورت‌های انرژی و تبدیل آنها به یکدیگر. آشنایی با پرکاربردترین انرژی ( الکتریکی ) و انرژی تلف شده.
تکلیف: انجام فعالیت صفحه‌ی 18 و 19 کتاب درسی. مطالعه‌ی بخش تدریس شده.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با ضرب‌المثل‌های درس دوم. معنی و کاربرد آن در زندگی روزمره. کلمات دارای ارزش املایی " در‌جست‌وجو" مشخص گردید.
تکلیف: 5 ضرب‌المثل به همراه معنی و کاربرد آن در دفتر مشق نوشته شود. یکبار از روی کلمات دشوار درس دوم و بخوان و بیندیش آن نوشته شود.

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: امروز به عنوان دومین جلسه طرح نقاشی هدفمند، دانش آموزان طرح های جلسه اول را کامل تر کردند و به زیباتر شدن نقاشی هایشان پرداختند.
تکلیف: لطفا در دفتر نقاشی درمورد تفاوت بین یک انسان شاد و یک انسان خوشحال را در 3 خط بنویسید و برای هر کدام یک شکلک بکشید.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: ارائه ویدیو های خودرو های خود ران و آموزش نحوه کار کردشان ارائه ویدیو ربات های امدادگر مانند آتش نشان و پرستار و...

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش بدست آوردن محیط چندضلعی‌های منتظم ( اضلاع برابر دارند ) و پیدا کردن اندازه‌ی یک ضلع آن . حل صفحه‌ی 19 کتاب کار و انجام الگوها به روش‌های مختلف و رسیدن به پاسخ یکسان. انجام صفحات 22 ، 23 و 24 کتاب‌کار .
تکلیف: تمرین و تکرار سوالات فصل اول کتابکار. ( شنبه آزمون از فصل اول.)

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مفهوم " انرژی " و صورت‌های آن. پیدا کردن مثال‌هایی از تبادل انرژی در کلاس .
تکلیف: مطالعه‌ی بخش تدریس شده.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: انجام فعالیت ص 20 کتاب ایجاد یک قطعه کد جهت آشنایی با محیط اسکرچ و حالت ها
تکلیف: یک شکلک در صفحه آورده و برنامه ای بنویسید که وقتی روی پرچم کلیک اندازه شکلک 60 درصد تغییر کند و رنگ آن به سبز تبدیل شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: صحبت در مورد رفتار های اجتماعی مناسب که در این هفته رعایت کردند.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش عدد مخلوط و نشان دادن اعداد مخلوط بروی محور اعداد. حل تمارین اضافی از کسر واحد بعد از عدد و مانده به عدد در دفتر مشق. انجام صفحه‌ی 24 کتاب درسی.
تکلیف: مطالعه‌ی صفحه‌ی 30 و انجام صفحه‌ی 31 کتاب کار.

قرآن چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش درس دوم و انجام کاردرکلاس آن . تمرین قرائت آیات درس‌.
تکلیف: نداریم.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب تکنیک تنفس عمیق شکمی تمرین شد. این تکنیک جهت کاهش اضطراب و استرس موثر است. قله خشم آموزش داده شد. این تکنیک جهت کاهش خشم های لحظه ای موثر است.
تکلیف: جشنواره بادبادک ها با محوریت احساسات منفی به مناسب هفته سلامت روان دپارتمان روانشناسی دبستان علوی برگزار می کند لطفا شنبه 29 مهر 1402 عزیزانم با بادبادک به مدرسه بیایند. عزیزانم لطفا شب گذشته احساسات منفیتون رو روی بادبادک بنویسید. مثل خشم (چیزهایی که خشمتون رو به وجود میارن)، غم، ترس و نگرانی هاتون (چیزهایی که باعث غم و نگرانی یا ترس های شما میشه) رو روی بادبادک ها بنویسید و روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید. (میتونید به جای بادبادک، بادکنک هم همراتون باشه) قراره مثل همیشه کلی خوش بگذره و حال دلمون خوب بشه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: