1402/08/09
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با دستهبندی شکلها بر اساس عدد مخرج و تقسیم کل شکل بر عدد مخرج برای پیدا کردن درون هردسته . بازآموزی کسرهای مساوی و استفاده از عملیات تقسیم برای ساده کردن کسر. انجام صفحات 35 و 36 کتاب درسی.
انجام صفحات 35، 36 و 37 کتابکار و رفع اشکال جمع و تفریق کسرها.
مطالعهی صفحهی 39 کتابکار و حل صفحات 40 و 41 آن.
مطالعات اجتماعی چهارم
خداویسی، مهسا
مطالعهی شش درس اول
قرآن چهارم
خداویسی، مهسا
تمرین قرائت آیات درس چهارم.
نداریم.
1402/08/08
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با کسرهای مساوی به روش شکل و محور. رسم شکلهای یکسان با قسمتبندیهای متفاوت و قسمت رنگشدهی برابر. انجام صفحهی 34 کتاب درسی
نداریم.
علوم چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با مدار و اجزای آن. نحوهی بستن آن به صورت موازی و متوالی. آشنایی با مواد رسانا و نارسانا.
یک مدار الکتریکی بسازید . ( موازی یا متوالی ) . فعالیت صفحهی 31 کتاب درسی.
فارسی چهارم
خداویسی، مهسا
خوانش درس چهارم و تمرین روانخوانی دانشآموزان با رعایت لحن و آهنگ مناسب جملات. مشخص کردن کلمات دارای ارزش املایی آن. انجام درک مطلب و آشنایی با ترتیب وقایع داستاننویسی.
انجام نگارش درس سوم.
املا چهارم
خداویسی، مهسا
یک صفحه تمرین املا از درس اول و دوم.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس پنجم رخنجری وشمشیری تدریس وتمرین شد.مروردرس ر مرغی
رسیدگی به تکالیف هرجلسه
صفحه15و16دردفترنوشته شود
آزمون زیبانویسی
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
هماهنگی عصب و عضله
تقویت مهارت های چابکی جابجایی
هماهنگی چشم و گوش و پا
تقویت دقت و تمرکز
1402/08/07
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
مرور جمع و تفریق کسرها و مفهوم " خمس، ربع، ثلث و نصف " . انجام صفحات 31 ، 32 و 33 کتابکار.
نداریم.
فارسی چهارم
خداویسی، مهسا
انجام درس سوم کتابکار.
مطالعات اجتماعی چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با جهتهای اصلی و فرعی، قطبنما ، قطب شمال و جنوب . انجام فعالیتهای درس ششم و کاربرگهی شمارهی 7.
مطالعهی درس ششم.
1402/08/06
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
مرور کسرهای برابر واحد کامل ( صورت و مخرج برابر) و کسرهایی که صورتشان صفر است و برابر عدد صفر میشوند. انجام صفحات 32 و 33 کتاب درسی.بررسی مسائل جمع و تفریق کسر واحد.
نداریم.
علوم چهارم
خداویسی، مهسا
پرسش کلاسی از فصل سوم انجام شد.
نداریم.
فارسی چهارم
خداویسی، مهسا
بررسی قافیه و ردیف در شعر " روباه و زاغ ". آشنایی با مفهوم " ک " در کلمات. ( روبهک و کفشدوزک ) .
تکمیل جعبهی کلمات درس سوم و انتقال آن به متن کتاب درسی.( کلمات مترادف، همخانواده و مخالف در کتاب درسی مشخص و نوشته شود. ) حفظ شعر روباه و زاغ تا روز چهارشنبه زمان دارند. مطالعهی لغات درس سوم.
مطالعات اجتماعی چهارم
خداویسی، مهسا
مطالعهی 5 درس اول. ( کتابکار آورده شود.)
هنر چهارم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی که دو هفته در مورد آن فکر کرده بودند و روی کاغذ کشیده بودند را روی مقوا کشیدند و شروع به رنگ کردن کردند.
لطفا مدادرنگی فراموش نشود.
ممنون
رباتیک
جابری، پریسا
نمایش فیلم انسان نما و توضیح درباره عملکرد آن ها انجام شد.
آزمایشگاه
خداویسی، مهسا
بررسی آسیابهای آبی دانشآموزان و مشاهدهی تبدیل انرژی آب به انرژی حرکتی ( جنبشی ) لیوان. آب ریخته شده بروی قاشقکها باعث حرکت گردونه و جابهجایی نخ قرقره و لیوان متصل به آن میشود.
نداریم.
1402/08/03
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
رفع اشکال سوالات آزمون فصل اول.
مطالعهی صفحهی 34 و انجام صفحات 35، 36 و 37 کتابکار.
علوم چهارم
خداویسی، مهسا
مرور فصل سوم و پاسخ به سوالات پایان آن.
مطالعهی فصل سوم.
مطالعات اجتماعی چهارم
خداویسی، مهسا
انجام کتابکار 5 درس اول.
نداریم.
سواد مالی
صفایی، الهام
درس هزینه ها داده شد
تمرین حل شد
انیمیشن دیده شد
تمرین در منزل حل شود
رایانه
براتی، الناز
ص 26 کتاب روخوانی شد.
یک برنامه جهت آشنایی با رویداد و حرکت و ظاهر در کلاس اجرا شد.
برنامه ای بنویسید که در آن شکلک گربه 200 قدم به سمت بالا حرکت کند.
مهارت اجتماعی
برهمت، سحر
مرور درس های مهر ماه انجام شد