فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: اندیشمندان

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست با سلام و عرض ارادت : عملکرد امروزمان در این درس از کتاب کار ریاضی ص 76 سوال 7 و ص 77 با مشارکت دانش آموزان به روش تعاملی و گفتمان انجام شد .

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکردمان در این درس : از کتاب کار علوم درس 6 ( سنگ ها ) : ابتدا با پخش تصویرهای انواع سنگ ها با همراهی و تعامل دانش آموزان پرسش و پاسخ برای یاددهی بیشتر صورت گرفت . در ادامه کتاب کار ص 61 کار در کلاس و تمرین ص 62 تا پایان ص 63 با مشارکت بچه ها به روش پرسش و پاسخ انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : لطفا از درس اول تا پایان درس ششم را به خوبی با دقت و تمرکز هم کتاب درسی و هم کتاب کار را مطالعه نمایید . آخر هفته ی خوب و خوشی برایتان آرزومندم . خدانگهدار

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکردمان در این درس : درس 9 ( نخستین شهرها ) دوباره روان خوانی و توضیح داده شد . و پرسش ها و فعالیت های درس و سوالات درون متن از ص 42 تا ص 46 با همکاری و مشارکت و پاسخ گویی به سوالات دانش آموزان انجام شد . و همچنین از کتاب کار ص 42 تا ص 46 تا سر تمرین 3 انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : از کتاب کار اجتماعی از. ( تمرین ) سوال 3 ص 46 تا سوال 9 ص 47 را با دقت و تمرکز انجام دهید . شنبه زنگ اجتماعی در کلاس انجام و رفع اشکال خواهد شد . در ضمن پرسش و پاسخ این درس همین جا بارگذاری شده است . مطالعه نمایید . سپاس گزارم

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با اتیکت مهمانی در کلاس صحبت شد .

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربان با سلام و درود : عملکردمان در این درس در کلاس مجازی از کتاب درسی ص 66 (تقسیم اعداد سه رقمی بر یک رقمی ) با روش گفتمان تعاملی و پرسش و پاسخ با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : برای فردا به جای هوش و استعداد کتاب کار ریاضی داریم . لطفا دانش آموزانی که کتابهایشان در مدرسه است . تشریف بیارید ببرید . کاردرکلاس ص 66 سوال 2 و تمرین ص 67 را با دقت و تمرکز انجام دهید . متشکرم

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکردمان در این درس : امروز در کلاس مجازی فیلم فندق درس ششم ( سنگ ها ) پخش شد . و از کتاب کار با مشارکت خود دانش آموزان درس ششم تا ص 61 انجام شد .
تکلیف: پسرای توانمندم : برای افزایش یاد دهی و آشنایی با سوالات درسی کاربرگ علوم بارگذاری شده لطفا با دقت و تمرکز انجام دهید . به امید سلامتی و موفقیت شما عزیزان

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: آشنایی با مفهوم سنسورها و انواع آن ها

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد با سلام و عرض ارادت : ابتدا از حضور گرم اولیای عزیز که امروز وقت گذاشتند و تشریف آوردند کمال تشکر را دارم عملکردمان در درس علوم دوره و تمرین و تکرار به روش پرسش و پاسخ توسط خود دانش آموزان تا پایان درس چهارم ( انرژی الکتریکی ) انجام شد . .
تکلیف: پسرای عزیزم : برای تکلیف فردا کاربرگ درس علوم را با دقت انجام دهید .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام مجدد عملکرد امروزمان در این درس : تمرین و تکرار و مرور به روش پرسش و پاسخ کتاب درسی و کتاب کار تا درس 8 انجام شد . قابل توضیح می باشد که اجتماعی از درس اول تا درس 10 ارزیابی خواهد شد لذا برای درک و یاد دهی بیشتر درس 9 برای فردا تکمیل خواهیم کرد .
تکلیف: پسرای عزیزم : دانش آموزانی که امروز در کلاس بودند . کتاب درسی و کتاب کار را در کلاس قرار دادند اما بچه هایی که امروز غایب بودند لطفا و حتما کتاب درسی و کتاب کار اجتماعی را به همراه بیاورند . سپاس گزارم

هنر چهارم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: با سلام .... طراحی دیتیل ماندگار یلدا .... آموزش کتاب و میز سه بعدی و انار برش خورده .‌....

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 11 داده شد و در رابطه با تعریف مساله و تعیین مشکل در کلاس صحبت شد .

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست با سلام و عرض ارادت : شب یلدا را به همه ی عزیزانم تبریک عرض می کنم و امیدوارم امشب مانند تمام شب های سال محفلتان گرم و صمیمی باشد . امروز به اردوی جشن یلدا رفتیم . و سپس در زنگ ریاضی از کتاب کار ریاضی ص 79 فعالیت کلاسی و ص 80 ( تمرین ) را با همراهی و مشارکت بچه ها انجام دادیم .
تکلیف: عزیزان به مناسبت شب یلدا تکلیف نداریم . فردا انشالله در این زنگ ادامه مرور درس ( فصل اول ) را داریم و همچنین از مبحث تقسیم نیز راهبرد های حل مسئله خواهیم داشت . با سپاس فراوان سلامت باشید .

ورزش چهارم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن یلدا کلاس تشکیل نشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان گروه بندی شدند و در رابطه با اتیکتهای مکالمه مشارکت کردند .

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربان : با سلام و عرض احترام امروز با شروع هفته مطالعاتی برای تثبیت یادگیری و رفع اشکال فصل اول ریاضی مبحث الگو یابی تمرین و تکرار انجام شد . و همچنین از مبحث تقسیم ها چند مورد تقسیم دو رقمی و سه رقمی برای یاد دهی بیشتر توسط خود دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : با توجه به هفته مطالعاتی که امروز شروع شد . طبق برنامه داده شده فصل اول درس الگویابی تمرین شد و کاربرگ هایی برای مرور داده شد که برای فردا انجام دهید.

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکردمان در این درس امروز : درس یک ( زنگ علوم ) و درس دوم ( مخلوط ها ) به روش پرسش و پاسخ برای تثبیت یادگیری و رفع اشکال و تقویت نوشتاری خلاصه فصل ها در دفتر تکالیف توسط دانش آموزان نوشته شد . لطفا برای جلسه بعد علوم مطالعه شود .

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام مجدد : عملکردمان در روز اول هفته مطالعاتی : دوره و تمرین و تکرار درس اول و دوم و درک مطلب مبحث فصل ها و علائم نگارشی که برای یاد دهی بیشتر و تثبیت یاد گیری و رفع اشکال انجام شد .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکردمان در این درس با شروع هفته مطالعات مرور درس ها طبق برنامه آغاز شد . درس اول و دوم و سوم برای افزایش یاد دهی و رفع اشکال ، مطالب و مفاهیم دوباره باز بینی شد
تکلیف: پسرای عزیزم : برای تکلیف منزل کاربرگ اجتماعی مربوط به دروس دوره شده را با دقت و تمرکز انجام دهید . سپاس گزارم روز خوش

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس یازدهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد. با سپاس»
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: ناخن جویدن در کودکان: دلایل و راهکارهای عملی چرا کودکان ناخن می‌جوند؟ ناخن جویدن (اونیکوفاژی) یکی از شایع‌ترین عادات رفتاری در کودکان است که معمولاً از 4-5 سالگی شروع شده و ممکن است تا نوجوانی ادامه یابد: علل احتمالی: استرس و اضطراب (مشاجرات خانوادگی، فشار تحصیلی، تغییرات زندگی) تقلید از دیگران خستگی یا بی‌حوصلگی نیاز به تخلیه تنش‌های درونی راهکارهای کاربردی برای والدین 1. برخورد آرام و غیرمستقیم هرگز کودک را به خاطر ناخن جویدن سرزنش یا تحقیر نکنید توجه منفی می‌تواند رفتار را تشدید کند 2. کاهش استرس محیط خانه را آرام نگه دارید زمان‌های استرس‌زا را شناسایی و مدیریت کنید تکنیک‌های آرام‌سازی مثل تنفس عمیق را آموزش دهید 3. جایگزین‌سازی یک شیء جایگزین مثل توپ استرس ( فیجت ) یا اسباب‌بازی فشاری در اختیارش بگذارید و در هنگام تماشای تلویزیون یا مواقع بی‌حوصلگی، به او بدهید تا دستهایش مشغول شود . 4. مشغول نگه‌داشتن دست‌ها فعالیت‌های هنری با استفاده از دست‌ها (خمیربازی، نقاشی، ساختن سازی) بازی با اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به دست‌کاری دارند 5. تشویق و پاداش سیستم پاداش برای روزهایی که ناخن نمی‌جود ایجاد کنید پیشرفت را تحسین کنید (حتی اگر کوچک باشد) 6. مراقبت از ناخن‌ها ناخن‌های کودک را کوتاه نگه دارید برای دختران لاک زدن (حتی بی‌رنگ) ممکن است کمک‌کننده باشد چه زمانی نگران باشیم؟ اگر ناخن جویدن: منجر به خونریزی یا عفونت شود همراه با سایر علائم اضطراب باشد باعث انزوا یا اجتناب از فعالیت‌ها شود پس از مدتی استفاده از راهکارها بهبود نیابد یادآوری مهم: در بیشتر موارد، ناخن جویدن با افزایش سن و رشد مهارت‌های مقابله‌ای کاهش می‌یابد. صبر و درک والدین کلید اصلی کمک به کودک است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: