فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: اندیشمندان

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربان با سلام و عرض احترام : ابتدا روز زن و روز مادر را خدمت مادران عزیزم تبریک عرض می کنم . امیدوارم سلامت و موفق باشید . فعالیت امروزمان : در اولین ساعت. آزمون تیمز برگزار شد . و در ساعت دوم از کتاب هوش و استعداد ص 35 با مشارکت و تعامل دانش آموزان تحلیل و بررسی شد . و با هم فکری بچه ها انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : تکلیف آخر هفته : این هفته ارمغان جدید نداریم . ارمغان هفته گذشته را هر سئوال را که به اشتباه انجام دادید . پرسش و پاسخ را یکبار بنویسید .انشالله شنبه در کلاس حل خواهد شد . و رفع اشکال می شود .و همچنین سئوالات و پاسخ های تیمز را که به منزل بردید . پاسخ های درست خود را تیک زده و اشتباهات خود را بررسی نمایید و اگر اشکال داشتید علامت بزنید . تا در کلاس حل شود . آخر هفته خوبی برایتان آرزو مندم .

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکرد امروزمان در این درس : روخوانی درس جدید با ایجاد انگیزه به روش قصه خوانی و خاطره گویی انجام شد .و کلماتی که ارزش املایی بیشتری دارد را مشخص و توضیح داده شد .
تکلیف: لطفا پسر عزیزم روخوانی درس جدید و همچنین روانخوانی در س قرآن فراموش نشود .سپاس گزارم

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه با هوش مصنوعی کارت پستال روز مادر درست کردیم و ترانه مخصوص خود را ساختیم و آن را با هوش مصنوعی تبدیل به موسیقی کردیم.

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند هستی بخش با سلام و درود : عرض کنم خدمتتان امروز آزمون پرلز برگزار شد . و سپس به اردو ( باغ کتاب ) رفتیم . و زنگ باقی مانده را گنجینه که برای بررسی و ارزیابی توانایی های خواندن و درک مطلب می پردازد .انجام دادیم .
تکلیف: پسرای عزیزم : امروز چون آزمون داشتیم . املا ننوشتیم . املا از درس آرش کمان گیر و رهایی از قفس را فردا داریم پس دفتر املا فراموش نشود . و تکلیف منزل نداریم . فقط 2 درس گفته شده را برای املا ، خوب مطالعه نمایید . موفق باشید

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد سلام و درود : عملکردمان در این درس : ابتدا خدا را شاکرم که امروز روی گل پسرامو دیدم امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشند . امروز ص 55 کتاب درسی ( تمرین ) که تکلیف دیروز بود را با همکاری و تعامل خود بچه ها انجام شد . و همچنین درس ( محاسبه های تقریبی ) ص 56 به روش پرسش و پاسخ تدریس شد . و کار درکلا س همین ص و فعالیت ص 57 پاسخ داده شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : ثبیت یادگیری محاسبه های تقریبی کاربرگ بار گذاری شده را با دقت انجام دهید . سپاس فراوان

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکردمان در این درس : ادامه درس 5 ( گرما و ماده ) و انجام آزمایش

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام مجدد : عملکرد امروزمان در این درس روخوانی تک تک بچه ها از سطرهایی که در برداشت صندلی صمیمیت ص 59 نوشته بودند . و روانخوانی شعر باران انجام شد . در زنگ انشا ، مطالب بچه ها خوانده شد .
تکلیف: تکلیف منزل : برای فردا املا از درس ( رهایی از قفس و آرش کمان گیر ) داریم . لطفا دفتر املا را به همراه بیاورید . و این دو درس را با دقت مطالعه و تمرین نمایید . موفق باشید

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 9 داده شد و در رابطه با حل مسئله کردن برای کنترل کردن استرس در کلاس صحبت شد .

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... آموزش حرف ک و گ .... سپس آموزش ک و گ چسبیده ...درآخر انجام تمارین صفحه 11 و 12 کتاب خوشنویسی

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خدای زیبایی ها : با سلام و عرض ارادت : عملکرد امروزمان در کلاس مجازی این درس : ادامه مبحث محاسبه ی حاصل ضرب کاردرکلاس ص 53 که تکلیف دیروز بود توسط بچه ها انجام شد . همچنین فعالیت ص 54 نیز با مشارکت و تعامل دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: پسرای توانمندم : تکلیف ریاضی امروز ( تمرین ص 55 ) را با دقت و تمرکز انجام دهید .

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام مجدد : عملکرد امروزمان در این تایم : املای خلاق کلمات درس ششم آرش کمان گیر را داشتیم که اهداف اجرای املای (مافیا ) تقویت حافظه دیداری و شنیداری و همچنین افزایش سرعت عمل وتقویت حس همیاری و همدلی دانش آموزان می باشد .
تکلیف: پسرای عزیزم :برای فردا صندلی صمیمیت ص 59 را مطالعه نمایید و در چند سطر برداشت خود را بنویسید . و همچنین شعر باران ص 60 و 61 را رو خوانی انجام دهید . تا برای روانخوانی فردا آماده باشید .

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه ادامه پروژه یلدا تکمیل شد و دستورهای تنظیم و تغییر چرخش آموزش داده شد.
تکلیف: بعنوان تکلیف قرار شد دانش آموزان عزیز به دلخواه با استفاده از هوش مصنوعی یا برنامه اسکرچ یک پروژه برای روز مادر آماده کنند.

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکرد امروزمان در این درس : از کتاب درسی مبحث ضرب اعداد دو رقم در دو رقم ص 51 قسمت تمرین با مشارکت و همکاری بچه ها انجام شد . و همچنین ص 52 ( محاسبات حاصل ضرب ) و ص 53 فعالیت و کار در کلاس تا سوال 2 به روش تعاملی انجام شد .
تکلیف: پسرای توانمندم : ادامه ص 53 را در منزل انجام دهید . فردا در کلاس حل خواهد شد . موفق باشید .

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربان : با سلام و عرض ارادت خدمت عزیزانم عملکرد امروزمان در این درس : از کتاب کار فارسی ( درس آرش کمان گیر ) ص 60 ,61 , 62 با همکاری و مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : برای فردا املا داریم از درس آرش کمان گیر لطفا مطالعه نمایید . و همچنین از کلمات خط کشیده همین درس دو بار بنویسید . سپاس

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس نهم با مشارکت بسیار خوب پسرهای عزیزم در کلاس تدریس شد و فعالیت کلاسی نیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مربوط به درس در کلاس بارگذاری گردید. از همراهی و همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس نهم انجام شود سپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: