1403/08/23
فارسی اول
رفیعی، بنفشه
سلام و وقت بخیر
به نشانه ن غیر آخر و ن آخر با داستان نان اشاره شد ترکیب ها با ن و کلماتی مثل نان، باران، آسمان، دندان، انار، آبادان و... کار شد و دانش آموزان کلمات و جملات را روان خوانی کردند و با نحوه درست کردن نان آشنا شدند و نان درست کردند. شنبه دوباره نشانه ن تدریس می شود.
پسرهای عزیزمان با کارت های نشانه ها و ترکیب ها کلمه و جمله ساختند و بازی بردن توپ از روی مثلث و مربع به صورت همزمان با هدف تقویت و فعال کردن دو نیمکره مغز انجام شد.
ارمغان هفته شماره 11 به همراه دیکته و کتاب روان خوانی ،آخر هفته خوبی داشته باشید عزیزان.
1403/08/22
ریاضی اول
رفیعی، بنفشه
سلام و وقت بخیر
ارزشیابی هوش و ریاضی انجام شد
فارسی اول
رفیعی، بنفشه
مرور جدول دوستی و ترکیب ها، تمرین دیکته در پای تخته، تدریس نشانه ر با داستان جانوران خرگوش و خرس و کدگذاری نشانه ر (مثل سرسره هست و با تاکید بر ر) ترکیب را رَ رو و کلمه خوانی و جمله خوانی در پای تخته،
روان خوانی جمله کتاب فارسی، کارت پستال مادرم آرامم تا ابد دوستت دارم(مادر نوشتن پسرهای عزیزمان مبارک)
لطف بفرمایید مشق را در دفتر وارد کرده و دانش آموزان بخوانند و بنویسند.
نگارش اول
رفیعی، بنفشه
نگارش نشانه ر و نوشتن کلمات سرد،مادر، درس.... در کتاب نگارش.
رایانه
زارعی، پریسا
تدریس کلاس مجازی در پرتال علوی برای کلاس های آنلاین
1403/08/21
فارسی اول
رفیعی، بنفشه
سلام و وقت بخیر
مرور ترکیب ها،جمله سازی و روان خوانی و دیکته پای تخته ای از برخی دانش آموزان انجام شد و پسرهایمان جمله درس او از کتاب فارسی را روان خوانی کردند(دست، دست،بابا تاب بست)
خواهشمندم ترکیب ها یا جدول دوستی قبل از ورود به مشق و روان خوانی مرور و تکرار شود. تکلیف:دیکته و روان خوانی از کتاب.
نگارش اول
رفیعی، بنفشه
نگارش نشانه او و کامل شد و عزیزان کلمات تاب، دست و جملات بابا تاب بست را نوشتند و همچنین جملات درس نشانه او را رو نویسی کردند(دست دست دست، بابا تاب بست)
املا اول
رفیعی، بنفشه
برگزاری ارزشیابی دوره ای فارسی و دیکته دفتری انجام شد.
استعداد فضایی اول
رفیعی، بنفشه
حل کتاب کار هوش، بگرد و پیدا کن، تفاوت میان اشکال،....
مهارت زندگی
خدیوی، نفیسه سادات
با سلام
آموزش درس مسئولیت پذیری
پخش فیلم مسئولیت پذیری
عکسهایی از مسئولیت پذیری در خانه رو روی یک مقوای A4بچسبانید و هفته آینده بچه ها بیاورند
بازی استراتژیک
ناظریان، منا
با یک بازی حرکتی گروهی گرم کردیم، در ادامه یک بازی حرکتی - تمرکزی انجام دادیم و کلاس را با یک بازی نشستنی تمرکزی و یک بازی دویدنی هیجانی تمام کردیم.
هوش و ریاضی
رفیعی، بنفشه
حل کتاب کار هوش، بگرد و پیدا کن، تفاوت میان اشکال،....
1403/08/20
ریاضی اول
رفیعی، بنفشه
سلام و وقت بخیر
حل کتاب ریاضی تم 8
شمارش و نوشتن اعداد 1تا 4.شمارش تعداد اشکال و عدد نویسی، سود و کو با اعداد 1تا 4.اندازه گیری غیر استاندارد(پسرهایمان با پاک کن مدادشان را اندازه گرفتند و متوجه شدند مثلا یک مداد 4 پاک کن است و یا با مداد میز خود را اندازه گرفتند)
علوم اول
رفیعی، بنفشه
مرور دنیای جانوران و جانوران مفید و مضر، حل قسمتی از کتاب کار علوم از بخش جانوران.
فارسی اول
رفیعی، بنفشه
تدریس نشانه ت غیر آخر و ت آخر با داستان ت تنبل و کدگذاری(2تا توپ بالاشه)
جایگاه ت غیر آخر و ت آخر در کلمات. ترکیب ها با ت، کلمه خوانی و جمله خوانی نیز از همه دانش آموزان انجام شد.
برای انگیزه نشانه ت و نوشتن کلمه ماست، مسابقه ماست خوری نیز برگزار شد.
لطفا تکلیف قسمت کاربرگ یا کانال ایتا را در دفتر مشق وارد کرده و عزیزانمان انجام دهند. سپاسگزارم.
فردا دیکته دفتری گفته می شود.
نگارش اول
رفیعی، بنفشه
حل یک صفحه کتاب نگارش نشانه ت و نوشتن تاب، دست، دوست،است.
روان خوانی از کتاب نگارش از همه دانش آموزان انجام شد.
ورزش اول
دباغیان، کیارش
بازی گرگ و خرگوش،اسکوییت گیم(هدف شادی و قدرت تصمیم گیری)،فوتبال
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس ششم ( بانک ) تدریس شد.
انیمیشن باب اسفنجی ماجرای سکه ها گذاشته شد.
قصه صوتی یک روز در بانک پخش شد.
معرفی کتاب: بازدید از بانک
کتاب ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در کلاس و فعالیت منزل درس ششم صفحه 51 و 52 انجام شود.
1403/08/19
ریاضی اول
رفیعی، بنفشه
سلام و وقت بخیر
شمارش و الگویابی و جمع و تفریق با چوب خط،نحوه نوشتن اعداد 1 تا 4
علوم اول
رفیعی، بنفشه
برگزاری ارزشیابی دوره ای علوم
چرخه زندگی قورباغه و پروانه و لاک پشت و....رنگ آمیزی آن و شماره گذاری
آن ها برحسب مرحله به مرحله چرخه زندگی
ارائه تحقیق پسرهای عزیزمان از جانوران.
فارسی اول
رفیعی، بنفشه
حل کتاب کار فارسی بخش س و کمی از او. و.
روان خوانی
کتاب کار فارسی از نشانه او. و
از صفحه 64
به همراه دیکته و کتاب روان خوانی.
سپاسگزارم
هنر اول
حاجی پور، رائیکا
در کلاس امروز در ادامه مبحث جلسه پیش درباره احساسات مختلف صحبت کردیم و به بررسی فرم ها و رنگ هایی که میتوان با آنها احساسات را نشان داد پرداختیم سپس از بین احساسات مختلف احساس نگرانی را انتخاب کردیم و دانش آموزان به نقاشی این احساس با خلاقیت خود پرداختند
لطفا هر جلسه وسایل زیر همراه دانش آموز باشد: دفتر نقاشی، مداد پاکن ،مدادرنگی ،پاستل ،پوشه مخصوص درس هنر